4-Herkesin Sınav Sorusu Zormuş Sadece ben geçemedim sanıyordum

160 90 52
                                    

Ah Neşe...

Sen beni çok merak ediyorsun bunun farkındayım ama  benim hayatım da bir şey yok ki bu denli merak uyandıracak.
" olmaz mı hiç buraya gelen herkesin bir hikayesi vardır . Kimse buraya  kendi isteğiyle gelmiyor ve bunu ikimizde gayet iyi biliyoruz  hem benim  buraya gelme sebebim var  ve senin de illaki bir hikayen ve sebebin  vardır. "

Mesela...

Sen tabi kimseyle ilgilenmediğin için bilmezsin .

 Şu karşıda oturan teyzeyi gördün mü kucağında hep bir kaktüsle dolaşır hiç bırakmaz elinden  onu . Seni tanımadan  önce o teyze ile konuşmuştum adı Şeker.

Adında  da aldığı gibi şeker gibi kadındır kendisi de .

Sen hayli araştırmalarda bulunmuşsun galiba Neşe .

" Ben kendimi kapatmadım odalara bir yaşantı aradım hep" .

İğneleyici bir cevap .

 Bakıyorum da anlıyorsun beni Songül .

Diyerek gülümsemişti .

 Ahhhh evet dinlediğimde anlayabiliyorum seni...

Neden peki ? Yani neden insanların hikayelerini araştırıyorsun ve gerek duyuyorsun?

" Benim yaşadıklarım mı ağır dayanılmaz geliyor , sadece bu hayatta  benim mi yüküm taşınamayacak derecede yoksa benden de kötü hayatlar ve yaşantılar  var mı diye.

"Ders çıkartmak için yani ? 

" Ders gibi de değerlendirmek gibi de işte  sen nasıl adlandırmak istersen.

 Haaaa şu da var araştırmalarım sonucunda  anlıyorum ki kimse kolay yaşamıyor bu hayata herkesin bir hikayesi taşıyamadığı varmış .

"Öyle tabi herkes bir şeyler le sınanıyor"   Ve sınav soruları herkesin zormuş Songül sadece ben geçmedim sanıyordum ."

Peki ya onun hikayesi neymiş Neşe ? Şeker Teyzenin.

" O teyzemin bir oğlu varmış oğlundan sonra aklını kaybetmiş... 

 Gerçekten mi üzüldüm .

" Yaaaa bu ne ki  sen başta su kaynattın neden olduğunu duysan daha açıklı zor dayanırsın galiba"

Sende gizemlisin bak merakta bırakıyorsun insanı anlatmayı düşünüyor musun peki ? 

" anlatırım anlatmasına da sen de anlatacağına söz verirsen belki "

Anlaşma yapalım diyorsun ha hmmmm ama şimdi değil belki sonra, söz veremem ama  anlaştık mı.  

"tamam tamam  senin konuşman bile mucize zorlamayacağım seni ne zaman istersen ama bak fazla uzatma  biran önce dinlemek istiyorum seni "

ah bakarız tatlım diyerek geçiştirmeye çalışıyordum Neşe'yi.

Şimdi Songül bu Şeker Teyzemin oğlu demiştim ya çok yakışıklıymış .Adeta dillere destanmış çocuğun yakışıklılığı.

 Pardonnn bir şey aklıma geldi .Bir  söz vardır ya Neşe herkesin evladı kendine güzel ne derler kuzgun bile yavrusunu pamuğum diye severmiş .

Yok yok kız bu öyle değil deyim yeri değil yani  gerçekten çok yakışıklı bir çocukmuş . Herkesin dilindeymiş oğlanın yakışıklılığı.

Eeee .

Şeker Teyzenin oğlu pazarcılıkla uğraşıyormuş bilirsin domates , patlıcan , portakal falan filan işte .

𝓝𝓸ɹɯɐๅ'𝓢𝓘̇𝓩Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin