Selam olsun güzel insanlar sizleri seviyorum ...
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Ablamın ben öldüm Helîn deme ses tonu beynime kazınmıştı .
Düğün günü gelip çatmış konak o kadar neşeli ve süslüydü ki balkonlardan aşağı donatılmış balonlar, beyaza bürünmüş kurdeleler uzun uzadıya koyulmuş konuk masaları. Büyük baş olan konuklarımız dedemle birlikte en önde oturmuşlardı. Dedem ve babam o kadar keyifliydi ki farkında değillerdi evlerinden bir gelin değil de cenaze çıkacağının. Az öncede dediğim gibi tüm insanların mutlu ablamın ise cenazesi var gibiydi . Her ikisi de aynı renk değil miydi zaten gelinlikte kefende beyazdı. İnsanın düğünü de böyle ayrılabiliyor muş ablamda anladım. Eğer sevdiğin istediğin biriyse senin düğünün oluyor ama birde istemediğinse senin cenaze törenine dönüşüveriyor. Beyazın ve saflığın iki hali.
Saçını gelinliğini giydirmek için gelen kadınlar ablama övgüler yağdırırken onun yüz ifadesi defolun gidin başımdandı. Ben mi görebiliyordum sadece bunu derken annem kadınları ve odadaki herkesi çıkartıp adeta kovmuştu. Ablama kalk o sandalyeden ve karşıma geç dedi . Bu arada beni bıraktı sanmayın odada kovmuştu sende çık demişti de ben bırakır mıyım o karının yanında ablamı . Kızın etini yer çiğ çiğde kemiğini bırakırdı bunu da bildiğim için inatla kalmıştım oda da . Annemin söylemesine rağmen kalkmamıştı ablam oturduğu yerden anneme bakıyordu. Kalk dedim sana saygısız hâla oturuyorsun bu ne vurdum duymazlık bu hâl sendeki .
Boşa konuşuyordum işte karı ya kız seni dinlemiyor farkında olmana rağmen hâlen konuşuyorsun. Hayır anlayamıyorum annem bu enerjiyi nereden buluyordu . Ne kullanıyordun sen be kadın.
Ablamı saçından tuttuğuyla çekiştirmişti sandalyeden yere düşen kızcağızın saçları elinde kalmıştı. Hemen üzerine atlayıp annemi iteklemiştim . Sen karışma diyerek bana bir tokat geçirdi okkalı bir şekilde . Ama ben susar mıyım ? hayır tabi ki de. Yer den kalkarak sen nasıl annesin dedim yaptığın hareketlere bak . Ya biz senin canınız be kadın nasıl bu kadar kalpsiz olabiliyorsun sen . Sus sen Helîn . Yoksa senide parçalarım burada kes çeneni diyerek iteklemişti beni . Ablam ayağa kalkarak ne istiyorsun benden ha evlen dedin evleniyorum işte daha ne istiyorsun . Sen benim annem değilsin anlıyor musun benim annem olamazsın sen acımasız menfaati peşinde koşan bir canavarsın . Mutsuzum istemiyorum farkında bile değilsin . Ben bu gelinliği istemediğim bir adam için giymek istemiyorum .
Ablam cinnet geçiriyordu resmen masadaki makası alarak gelinliği parçalamaya başladı . Anne bu benim gelinliğim olmuyor mutlu olmuyorum. Kefen giydiriyorsun bana anne hiç mi için acımıyor diyerek feryat ediyordu.
Annem ise hiç bir şey demiyor . Sadece dediği sen artık Boran'ınsın ne hali varsa görsün senin ile o sana haddini de bildirir. Üstelik kadınlık neymiş bak gör bakalım gece diyerek odadan çıkmıştı. Ablama o kadar sıkı sarılmıştım ki içim paramparça gözlerimiz ise ağlamaktan kan çanağına dönmüştü.
Helîn demişti ablam gözümdeki yaşlarımı silerek elleri arasına aldı yüzümü . Seni önce yaradan'a emanet ediyorum . Okuyacaksın Helîn yaşananları görüyorsun kızım çocukta değilsin artık. Bu kansız kalpsiz insanlardan kaç kurtar kendini . Bak görüyorsun beni ablam bunlara kaderini yazdırtma . Hayatını eline al . Mutlu ol. Sev ve sonuna kadar aşık ol. Ama benim gibi köle olma.Başımı sallayarak evet dedim söz veriyorum abla dediklerini yapacağım . Lütfen bana veda ediyormuş gibi konuşma kalbim acıyor yalvarıyorum abla . Sen benim yanımda olacaksın bak bu günlerde geçecek lütfen ablam lütfen . Diyordum da dediklerime kendim bile inanmıyordum ya . Bizim bir birimizden başka kimsemiz yok yalvarırım beni bırakma yalvarırım. Hem ben demiştim ya sana tanrıya çok dua ettim ve üzerine yıldız kaydı duamız kabul oldu ablam kabul oldu . Yaradan bana mesaj gönderdi boşa değildi o işaret . Hem bak sende iyi olacaksın ablam. Sadece karşı çıkma bu kansızlara yalvarıyorum . Bu kadından da bu aileden de nefret ediyorum . Ne yapacakları belli olmaz lütfen ablam .Gel elini yüzünü yıkayalım meleğim benim diyerek saniyeler içinde kendimi toparlayarak ablamın kollarından tutup zarar görmesini istemediğim yeni filizlenmiş çiçek misali kaldırarak banyoya götürmüştüm. birazda olsa yüzüne su serperek kendine getirebilmiştim. Bak peri kızı gibi oldun. Çok güzelsin ablam gel diyerek ablamı düzeltmeye çalışıyorduk ki çalışanlardan biri kapıyı açarak gelim hamım. Hanımım gönderdi gelinliğinizi değiştirecekmişsiniz öyle emretti dedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓝𝓸ɹɯɐๅ'𝓢𝓘̇𝓩
Random•𝐾𝑖𝑚𝑒 𝑔𝑜̈𝑟𝑒 𝑛𝑜𝑟𝑚𝑎𝑙𝑑𝑖𝑘? 𝐻𝑒𝑟𝑘𝑒𝑠𝑖𝑛 𝑠ı𝑛𝑎𝑣 𝑠𝑜𝑟𝑢𝑠𝑢 𝑧𝑜𝑟𝑚𝑢𝑠̧ 𝑠𝑎𝑑𝑒𝑐𝑒 𝑏𝑒𝑛 𝑘𝑎𝑙𝑑ı𝑚 𝑠𝑎𝑛ı𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢𝑚.𝐶𝑒𝑧𝑎𝑙𝑎𝑟ı𝑛 𝑒𝑛 𝑎𝑔̆ı𝑟ı𝑑ı𝑟 𝑟𝑢𝘩𝑒𝑛 𝑐̧𝑒𝑘𝑖𝑙𝑒𝑛𝑖 𝑏𝑒𝑑𝑒𝑛𝑒𝑛 𝑐̧𝑒𝑘𝑖𝑙𝑒𝑛 𝑎𝑐...