Evet biz en son dışarı çıkmıyor muyduk. Hadi birazda seninle olan yuvamız da konuşalım .Nasıl ?
Kız tatlım bankı diyorum .
Ha evet hadi gidelim .
Hazırlanıp çıktık dışarıya . Neşe Güneş hala burada mı ? diye sordum.
Evet dedi . Onun tedavisin de hiç ilerleme olmuyor takılıp kalmış o evreye haliyle de hiç bir deneme de sonuç vermemiş .
Zor valla kolay değil işi . En akıllı delileri biziz galiba diyerek güldüm Neşe'ye .
Yani çok akıllı olduğumuz da sayılmaz ama diğerlerine nazaran evet .
Bahçeye inip banka yöneldiğimiz de yine o kızı görmüştüm .
Neşe bir şey sorabilir miyim ?
Tabi ki dinliyorum tatlım .
Şu kız çok kafama takılıyor. Yaşıtımız da galiba onun derdi nedir? Yada konuşma fırsatın oldu mu? Bilgin var mı yaşantısı hakkında.
Ah tatlım bu da sorumu tabi ki de konuştum . Ama biraz zorlanmıştım kolay olmamıştı benim için . Hatta başta senden de fazla zorlandığımı söyleye bilirim .
Gerçekten mi ?
Gerçekten tatlım . O biraz daha garip birisiydi. Senden çok çok önce geldi buralara anlayacağın meskeni burası oldu .
Fark ettim de sürekli toprağa bakıyor onunda nedenini biliyor musun ?
Biliyorum da kızın şu anda dibindeyiz farkındaysan gel geçelim anlatırım yerimiz de .
Haklısın ayıp olmasın şimdi kıza .
Suna.
Efendim adı diyorum Suna .
Ha dedim ben de ne diyor ..
Gel oturalım canım. Banka oturduk .
Evetttt heyecanlı gözlerle Neşe'nin ağzından çıkacak olan tek bir kelimeyi bile kaçırmak istemiyordum.Evet diyorsun da canım bugün iki hayat dinleyeceksin ağır gelmesin sana ?diyen Neşe'ye yok ağır gelmez ben hazırım. Tabi sen yorulmadıysan demiştim. Çünkü hayli merak ediyordum bu kızı.
Yok ya ben severim anlatmayı bilirsin diyerek güldü .
Eeee bilirsin ben de çok güzel dinlerim .Gelsin o zaman başlayalım .
Suna yirmi beş yaşında . Bizim yaşlarımız da bir kız.
Suna geçimini fabrikada çalışarak sağlayan bir kızmış tatlım . Okuma fırsatı verilmemiş erken yaşlarda çalışma hayatına girmek zorunda kalan bir kızımız .
Evet..
Orada bir usta başıyla tanışır . Oğlan yakışıklı, endamlı aşık olmuş sanırım. Başlarda o da farkında değil. Bir şeyler hissetmeye başlamış . Gece mesaisine denk düştüklerinde . Yemekte bizim sunanın yanına müsaade isteyip oturur. Sunay'a derki seninle açık konuşacağım. ben seni çok beğendim. Günlerce seninle nasıl konuşabilirim diye planlar kuruyordum. İlk fırsat olarak ta burayı gördüm. Rahatsız ettiysem eğer kusura bakama . Hiç cevap veremeyen kız sadece tatlı bir gülümsemeyle kusurluk bir şey yapmadın demiş. Bizim kızın da gölü var haliyle kabul etmiş . Bir sene konuşmuşlar, gezmişler, eğlenmişler...
Ama Suna'nın bilmediği bir durum varmış .
Ha unuttum . Bizim oğlanın adı da Musa .
Suna'nın bilmediği durum ise Songül . Bu çocuğun aslında mesleği asker. Doğu görevi çıkmış oğlana anasıda gitmesini istememiş. İzine geldiğim de salmamış gitsin çocukta kapıyı kilitlemiş , ağlamış ben seni yolda bulmadım gibi sözler kullanmış ezip gidemeyeceği o da ne yapsın istifa etmiş görevinden .Boş kalmamak adına da o ara bu fabrikaya girmiş .
Eeeee
İlişkileri ilerleyince anlatmış kıza demiş böyle bir durum var ben anamı kıramadığımdan gitmedim. Kaldım buralar da ama bak böyle de olmuyor olmazda . Hem evlenmek kolay değil nasıl geçimimizi sağlarız. Ben tekrardan göreve gitmeyi düşünüyorum sen ne diyorsun bu konuda diye sormuş bizim kıza.
Kızda sevmiş gönlü var demiş ki olur. Beklerim ben seni . . Sorun olmaz benim için sen nasıl rahat edeceksen gönlün ferah olacaksa onu yapalım demiş .
Eeee ne güzel işte ilişkileri ne olmuş ki bu kıza yav anlamdım?
Bi sabırlı olursan anlatıyorum da bırakmadın ki . Tatlım her yeni hayatı anlatırken sana diyorum eğer normal bir durum olsaydı o burada olamazdı diye ama sen de ısrarla en başında yorum yapmaya devam ediyorsun .
Ve bende her zaman ki gibi cevap vermeyeyim haklısın. Ama dayanamıyorum ne yapayım.
Evet nerede kalmıştık . Hah kız kabul ediyor Musa demiş ki gitmeden ben seni istemeye geleyim en azından bir adımız konsun. Aramızda söz olsun ilk izin günümüzde de nişandı, düğündü hallederiz demiş . Hem daralmayız parada kazanmış olurum gönlümüzce her şeyimizi eksiksiz hallederiz demiş ve anlaşmışlar .
Aileler tanışırlar kaynaşırlar . Söz takılır . Oğlanı askere gönderir Suna .
Sevdasının yükünü bir de hasret ekleyerek çekmeye başlar Suna gelin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓝𝓸ɹɯɐๅ'𝓢𝓘̇𝓩
Random•𝐾𝑖𝑚𝑒 𝑔𝑜̈𝑟𝑒 𝑛𝑜𝑟𝑚𝑎𝑙𝑑𝑖𝑘? 𝐻𝑒𝑟𝑘𝑒𝑠𝑖𝑛 𝑠ı𝑛𝑎𝑣 𝑠𝑜𝑟𝑢𝑠𝑢 𝑧𝑜𝑟𝑚𝑢𝑠̧ 𝑠𝑎𝑑𝑒𝑐𝑒 𝑏𝑒𝑛 𝑘𝑎𝑙𝑑ı𝑚 𝑠𝑎𝑛ı𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢𝑚.𝐶𝑒𝑧𝑎𝑙𝑎𝑟ı𝑛 𝑒𝑛 𝑎𝑔̆ı𝑟ı𝑑ı𝑟 𝑟𝑢𝘩𝑒𝑛 𝑐̧𝑒𝑘𝑖𝑙𝑒𝑛𝑖 𝑏𝑒𝑑𝑒𝑛𝑒𝑛 𝑐̧𝑒𝑘𝑖𝑙𝑒𝑛 𝑎𝑐...