I.

1.6K 42 15
                                    

Jsem život Narnie a tohle je můj příběh.





Oblékla jsem si krásné modré lesní šaty ozdobené pírky.

Nymfy umí zázraky, když víte jak je o to požádat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nymfy umí zázraky, když víte jak je o to požádat. Jinou barvu než modrou či zelenou nenosím. Jako k životu lesa a celkově přírody Narnie, se to i hodí.

Navíc jako plus to nechá vyniknout mým zeleným očím. K tomu krásně ladí jako kontrast mé hnědé vlasy dlouhé po pas většinou různě propletené květinami.

Někdo by i mohl říct, že jsem dítě přírody, což bych s ním asi musela souhlasit.

Boty nenosím přijde mi to zbytečné. Stejně tak zbraně. Příroda mě ochrání, ale pokud přeci jen se musím bránit můj ručně vyřezaný luk a dva meče bych řekla, že postačí.





Sourozenci došli až k hlavnímu stanu.
Všude byli slyšet šeptem " to jsou lidé"

Podle jejich výrazu bylo vidět, že ten určitý rozruch nechápali. Nedočkavě hleděli k hlavnímu stanu až konečně spatří právoplatného krále Narnie.

Vyšel Aslan a celý tábor poklekl.

Já si je aspoň v klidu mohla prohlédnout. Má vize se nemýlila. Tedy v jejich vzhledu ne.

,, Vítej Petře synu Adamův. Vítejte Zuzano a Lucie dcery Eviny. A vítejte i vy Bobrovi. Máte mé díky. "

Oslovil nově příchozí Aslan a pokynul jim k tomu, aby vstali. 

,, Ale kdepak je ten čtvrtý?" 

Zamračil se když ho nikde kolem neviděl. Sourozenci vstali a netvářili se moc nadšeně při zmínce o jejich bratrovi. Spíše smutně řekla bych.

,, Proto jsme přišli pane. Potřebujeme tvou pomoc." 

Začal nešťastně Petr. Zuzka mu, ale do toho skočila.

,, Cestou sem nás postihlo neštěstí."

Zkusila to opatrně vysvětlit Zuzka.  

,, Našeho bratra zajala Bílá čarodějnice. "

Dokončil to Petr a nenápadně se na Zuzku, za její vpád do jeho řeči, zamračil. 

,, Zajala, ale jak se to stalo?" 

Pohlédl na všechny udiveně. Nikdo se ale k odpovědi neměl. 

,, On je zradil vaše výsosti." 

Odhodlal se místo nich Bobr. 

,, Ta mrcha."

Zamumlala jsem si a myslela si, že mě nikdo neslyšel, ale podle úsměvů sourozenců a Bobrových asi slyšeli. Na Aslanovu reakci jsem neviděla stála jsem totiž bokem za ním. Bobrova odpověď, ale vyvolala určitý rozruch v táboře. 

Aslanova ČarodějkaKde žijí příběhy. Začni objevovat