IX.

624 21 0
                                    

,, Tohle je náš plán?! Poslat malou holku do nejhlubšího lesa?! "

Rozkřičí se Dynýl a pochoduje přitom naštvaně po místnosti. 

,, Jinou možnost nemáme."

Povzdechne si Petr, kterému se to také moc nezamlouvá.

,, A sama nepojede. Pojedu s ní a Rea nás bude chránit odtud."

Snaží se uklidnit trpaslíka Zuzka. Je vidět že mu na Lucince hodně záleží.

,, Copak nás neumřelo už víc než dost."

Smutně se na ně podívá. Nojo MMP jak má být. 

,, Nebojte se ochráním je a nic se jim nestane. Budou ale potřebovat čas. Hodně času."

Podívám se po ostatních, kteří jsou v místnosti. Jestli nemají nápad. 

,, V tom případě bych měl návrh."

Ozve se za celou dobu schůze poprvé Kaspian. Jediné co dělal tak se radil s tím profesorem. 

,, Miraz je možná hrubián a bratrovrah, ale jako král musí dodržovat zvyky a tradice jeho národa. A jedna z nich by nám mohla pomoct."

Edmund odešel do tábora Miraze spolu s Kentaurem a obrem. Já pomáhám Petrovi do zbroje. 

,, Myslíš že to přijme?"

Podívá že na mě tázavě Petr. Přestanu mu šněrovat brnění a podívám se na něj nazpět.

,, Ano, muž jako on by si tohle nenechal ujít. Navíc Edmund ví jak ho vyprovokovat."

Mrknu na něj s úsměvem a utáhnu další pásek na brnění. Kdybych to už nedělala nejméně po 150 řekla bych že je to hlavolam.

,, To máš pravdu Edmund je na tohle jednička."

Lehce se zasměje, ale spíše to působí nervózně. Já dokončím svoji práci a otočím ho k sobě čelem."

,, Buď opatrný víš že tě miluju. "

Vytáhnu se na špičky a políbil ho. Polibek mi oplatí a chvilku se líbáme.

,, Budu. Taky tě miluju. "

Políbí mě ještě naposled než budu muset odejít.

,, Musím za Luckou a Zuzkou připravit jim půdu pro bezpečný průjezd lesem. "

Políbím ho na tvář a odejdu z jeho pokoje.

Lucka i Zuzka už sedí na koni a Kaspian je u nich.

,, Vše je připraveno kdyby vás pronásledovali nebojte. Jeďte dál a nechte to na mě...Budeme doufat, že Aslan se toulá v lesích okolo. Nevím totiž, jak daleko to kouzlo vydrží. "

Dlouze se na ně podívám a snažím se zmizet. Mluvit s Kaspianem je to poslední co potřebuju.

,, Reo!"

Ozve se za mnou naléhavý hlas v chodbě. Zastavím a počkám na něj. 

,, Reo já chci se omluvit měla si pravdu pomstou nic nevyřeším."

Řekne a smutně se na mě koukne. Musí si to dávat za vinu.

,, Já chtěla... udělat to samé, když jsem viděla jak moje sestra zabila naše rodiče. Takže tě chápu... Naštěstí pro ni jsem ji kvůli kouzlu nemohla zabít. To moji nenávist ještě posílilo, ale jak šla léta a já ji neviděla sláblo to. Už jsem ji nechtěla zabít kvůli sobě a své bolesti, ale kvůli bolesti druhých, kterou jim napáchala. "

Aslanova ČarodějkaKde žijí příběhy. Začni objevovat