-send nude-

166 16 11
                                    

(02.47)
Finnie:
Eee engel yemek nasıl bişeymiş

Bakir bebek:
Finn
Ben iyi değilim
Bana o şeylerden at

Finnie:
Ne
Noldu
Anlamadım

Bakir bebek:
Bir sorunumuz var
Bana nude at

Bakir bebek kişisi azgın bebek olarak değiştirildi

2 saat önce

"Jackie nasılsın??" Kapıyı açtığında duyduğu neşeli sesle gözlerini deviren jack durdurduğu dizisini izlemeye gitti. Arkasındaki beden şaşkınlıkla montunu çıkarıp askılığa astı. Çantasını da bırakıp ilerledi. Sevgilisi biraz önce ona sarılmamış mıydı?

"Jack bi sorun mu var?" Strestle bacağını sallayan Jack ilk önce bacağına konulan ele baktı ardından sevgilisine. Derin bir nefes aldı.

"Bak Cylia.. ben yani biz sevgiliyiz ve sevgililer arasında bazı sırlar olur ve bu sırlar kimseye söylenmez. Aramızdaki hiçbirşey söylenmez. Özellikle de bizim özel olarak adlandırdığımız konu olan cinsellik."
Genç kız şaşkınlıkla baktı. Elini geri çekti ve bir anda ayağa kalkıp bağırmaya başladı.

"BU KONUDA DA MI SUÇLU BENİM. BEN KİMSEYE BİŞEY ANLATMADIM ONLAR BANA SORDULAR BEN DE HAYIR HALA BANA DOKUNMADI EN FAZLA ÖPÜŞÜYORUZ DEDİM. NE DESEYDİM. HALA CİNSEL KİMLİĞİNİ BİLMİYO O YÜZDEN BANA DOKUNMUYOR MU?"

Ayağa kalkan Jack ile genç kız ileri gittiğini anladı.

"Jack bak öyle demek istemedim. Ama sence de çok uzamadı mı bu konu?"

"Cylia seni sikip bi köşeye atmamı mı istiyorsun?!"
Sesini çıkarmayan genç kızı bir süre inceledi.

"Peki öyleyse"
Genç kız dudağında hissettiği baskıyla gözlerini şaşkınlıkla açtı. Ama hızlı adapte olup sevgilisine karşılık verdi. Genç çocuk elini kızın beline sardı. Onu kendine daha çok çekti. Arkadaşı Jaeden'la konuştuğundan biliyordu bazı şeyleri.

Eğer öpüşmeye başladıklarında etkilenirse devam ettirmesini biliyordu ama bir sorun vardı. Kıza karşı hiç bişey hissetmiyordu. Boşlukta gibiydi. Hiç birşey yoktu. Ne küçük Jack uyanmıştı ne de kendisini mutlu hissediyordu.

Aklına 5 gün önce okul arkadaşı Finn in kendisine attığı terbiyesiz fotoğraflar gelince karnının altında bi hareketlilik hissetti. Artık herşey belliydi.
Jack Dylan Grazer ya gay di ya da biseksüel..

dream //fackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin