-shut up-

128 10 2
                                    

"Biz nereye gidiyoruz Finn?"

"En azından Kendall gibi yemi yutmadın, anladın kaçırdığımı. Hadi ilerle hızlı ol."

Genç çocuğun kolunu çekiştirdi ilerlemesi için. Biraz daha yürüdüklerinde Jack nereye gittiklerini anlamıştı. Okuldaki gizli sigara içilen yere, bodrum kattaki soyunma odasına.

Çoğunlukla oraya gidip sigara içerlerdi ama kendisi ve Jaeden içmediği için hiç gitmeyi düşünmemişlerdi. Ve yine Çoğunlukla orda sevişenler çiftler görülürdü.

İçeri girdiklerinde Finn arkalarından kapıyı kapattı. Rahatsız edilmek istemiyordu.

Genç çocuk ürkekçe etrafına baktı. Sanırım yalan söylediğini anlamıştı. Ama belli etmemeliydi. Soğuk kanlı ve sakin olmalıydı.

Başını kıvırcık saçlı çocuğa çevirdiğinde yüzündeki gülüşü görünce korktu. Evet herseyi anlamıştı ve belli ki kendisiyle oyun oynayacaktı.

"Demek Roger'a bisey soracaktın?"

Hızla başını evet anlamında sallayan çocuğu biraz daha süzdü. Değişik biriydi. Bir an aslan kesiliyor başka bir an ise minik bir kedi oluyordu. İki halide Finn'i çıldırtıyordu.

"Peki ona ne soracaktın?"

Aklına sınıfta arkadaşlarının kullandıkları bazı cümleler geldi. Acil durum olarak onları kullanacaktı.

"Hiç, sadece bisey soracaktım. Hem sanane?"

Kendini savunma moduna geçtiğinde Finn' in gülümsemesi büyüdü. Bu çocuk nasıl olurda hiçbirsey bilmezdi?

"Bana da sorabilirsin Jackie."

Kendisine yaklaşan adımlarla olduğu yerde durmayı tercih etti. Gerildiğini belli etmemeliydi. Ama bu kıvırcık saçlı çocuğu durdurmadı ve daha da yaklaştı. Aralarında bir adım kala durdu.

"Bekliyorum."

Tek nefeste aklına ilk geleni sordu.

"İnsanlar sevişirken pasif olanın boğazı mı ağrır? Çünkü sınıftakiler öyle dedi."

Genç çocuk, kendisine sorulan soruyla şaşırmıştı. Kaşlarını çattı ardından da gülümsedi.

"Bilmem, deneyerek görmek ister misin?"

Son kalan adımı tamamladığında Jack başını kaldırdı. Aptal kızlar gibi davranmayacaktı. En başından beri farklıydı Finn için, ve yine farklılığını göstermek istedi ona kafa tutarak. Bu huyu Finn'i çıldırtıyordu.

"İşte bu yüzden sana sormadım. Dalga geçiyorsun! Ama Roger'a sorsaydım beni dinler ve anlatırdı."

Yüzündeki sırıtış solmuştu büyük olanın.

"Sakın bu tür konuları benden başka kimseye sorma! Bana bak Jack çok ciddiyim. Etrafındaki Roger gibiler öyle dediğin gibi seni dinleyip cevap vermez. Benim gibi fikrini de sormaz direk uygulayarak anlatır.
Anladın mı beni?"

Jack utanmıştı. Başını olumlu yönde salladı. Alt dudağını dişleri arasına hapsetti ve başını eğdi. Farkında olmadan karşısındaki çocuğun dikkatini dudağına çekmişti.

dream //fackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin