-little girl-

130 12 17
                                    

BubblegumBitch:
Anladın dimi?

Jaedenwesley:
Tabii ki küçük tkız

BubblegumBitch:
Tamam kes.

-bir gün önce-

Şu çocuk aklından çıkmak bilmiyordu. Tatlı veya yakışıklı bile değildi. Yeter artık bırak diye bağırdı iç sesine. Her saniye o kahverengi saçlar ve yeşil gözler, gözünün önünden gitmiyordu. Kafasını hızla salladı. Birine anlatması gerekiyordu. Tabii ki de aklına gelen tek isim arkadaşı Finn oldu.

Annesine mi anlatıcaktı? Hah. İç sesi komikti. Asla gidip ona bişey anlatamazdı. Derdine derman olacağına daha da dert olurdu!

Arkadaşının evine 10 dakika kala yokun kenarında kendisinden yaşça büyük ve aşırı sarhoş 7 kişi gördü. Önlerinden hızla geçecek iken kel, orta yaşlı, göbekli bir adam kolunu tuttu.
"Nereye güzelim?"

Gözlerini devirip kolunu çekti.

"Ananla görüşmeye."

Adam sinirle nefes verdi ve ona biraz daha yaklaştı. Diğer adamlarda ayaklanınca korkusu arttı.

"Anne falan ayıp oluyor güzellik. Ağzına hiç yakışmıyor."

Adamlar kendisine yaklaştıkça geri geri adımladı. O sırada diğer adam konuştu.

"Ama ağzına yakışacak başka bişey biliyorum. Merak etme altımda kıvranmana izin vereceğim."

Bunu duyunca olduğu yerde kaldı. Gözlerini oyuncu bir tavırla büyüterek adamın pantolonundan belli olan penisine baktı.

"Hey hey bi dakika sen bunla bide övünüyo musun? Gerçekten komik."

Büyük bir kahkaha patlattı ve adamlara yaklaştı. Adamlar şaşkınlıkla birbirlerine baktılar. Napıyordu bu kız? İçlerindeki en çelimsizi öne geçti.

"Tabii küçük kız. Özellikle de ağzını çok güzel becerirken göstereceğim."

Sophia gözlerini yeniden devirdi.

"Utanmadan karşıma geçmiş hala konuşuyorsun. Sen bu çük ile kimseye görünme."

İki adım daha yaklaştı. Adamlar daha da şaşırdı.

"Eğer bir daha bir kadına böyle iğrenç bir imada bulunursanız."

Parmağıyla adamların penislerini gösterdi ve yüzünü ekşitti.

"O iki santimlik çüklerinizi alır götünüze sokarak sikerim sizi. Anneleriniz bile hisseder. Şimdi siktir olup gidin orospunun fırlattıkları."

Bütün adamlar birbirlerine şokla bakarken Sophia titreyen elleriyle çantasına daha sıkı tutunup arkasını döndü ve yürümeye başladı. Arkasında ise şok olmuş ve ona hayran kalmış 7 adam bıraktı.

Karşısında gördüğü bedenle bu sefer şaşırma sırası kendisine geçmişti. Yine mi çocukla karşılaşmıştı? Kafasını sallayıp yanına ilerledi.

dream //fackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin