-breakupgirlfriend-

120 10 25
                                    

"Cylia tamam dur art-"

"Kes sesini sen, sen beni nasıl terk edebilirsin?"

"Cylia sus artık. Rezil ediyorsun bizi."

"Ol. Bi kere de sen rezil ol."

"Sen ne dediğini sanıyorsun?"

"Senin yüzünden ben zaten rezil oldum. Yeter artık bunca zaman herseyini çektim ama bu sondu Jack!"

"Kendine gel!"

"Asıl sen kendine gel Jack Dylan Grazer. Yeter artık bu zamana kadar hep sustum ama bu yaptığın tam bir piçlik. Sen beni bırakamazsın hatta sen benim gibi birini ömrün boyunca bulamazsın. Sırf istediğin olsun diye hep bekledim. Hep alttan aldım ve sonuç!?"

Genç çocuk sinirle kaşlarını çattı. Burda neler oluyordu. Bir tek ondan ayrılmak istediğini söylediği için miydi bu kadar savaş, kavga, gürültü?

"Cylia beni sevmediğini ikimizde biliyoruz. Ben senin için bir reklamım."

Kız sinirle ellerini yumruk yaptı. Bu çocuk ne saçmalıyordu? Sırf onun için arkadaşlarının imasıyla başa çıkmıştı. Ama eğer onu kaybederse, saygınlığını popülerliğini de kaybederdi. O, kaykaycı, havalı, sessiz, hocaları takmayan, yakışıklı bi çocukla sevgiliydi. O, Jack Dylan Grazer ile mükemmel bir aşk yaşıyordu. Değil mi? Onlar çok çok mutluydu. Herkes onları kıskanıyordu.

"Jack tamam bir dakika şimdi sakinleşelim. Ama böyle olmaz bi konuşalım..

Edepsiz👿:

did you miss us?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

did you miss us?

"Jack beni dinliyor musun?"

Genç çocuk başını hızla telefonundan kaldırdı. Teddy'e sövmek istiyordu. Ya da ona en içtenlikle teşekkür etmek. İyi ki o gün boş boğazlık etmişti baby boy konusunda yoksa bugün nasıl olurdu da böyle biriyle yazılabilirdi. Aklına gelen anılarla hafif gülümsedi ama karşısında sinirli kız arkadaşını görünce düşüncelerinden sıyrıldı.

"Cylia ben, ben özür dilerim kalbini kırmak istemiyorum ama gerçekten olmuyor."

"KES SESİNİ SEN KENDİNİ NE SANIYOSUN? SEN SEN BİR PEZEVENKSİN JACK"

Yemekhaneye giren Sophia ve Finn olanlardan habersiz kendi aralarında sohbet ediyorlardı.

"Lan sana atma demedim mi? Bak çocuk sevgilisinden ayrılmaya gelmiş sen çocuğa porno kapağı fotosu atıyorsun!"

dream //fackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin