"Ranch sosu ver."Cevap almadığında gözlerini devirdi ve sinirlendi.
"Gerizekalı sosu versene."
Dudaklarını yaladı ve başını yemeğinden kaldırıp arkadaşına baktı. Hamburgeriyle oynuyordu ve kaşları çatıktı.
"Finn!"
Cevap almamaya devam ettiğinde kendisinin de kaşları çatıldı. Kolunu dürttüğünde Finn irkilip ona döndü.
"Efendim?"
"Aşık orospu çocuğu beni tınlasana."
Elindeki hamburgeri sıkıntıyla masaya bırakıp Sophia'ya döndü.
"Sophia-"
Başını olumsuz anlamda sallayan arkadaşıyla cümlesi bölündü.
"Hayır eve gidemezsin, evet bana hemen aklindakileri anlatacaksın ve evetşu sikik sosu bana uzatacaksın. Nokta."
Gözleri söylediklerine inanamazcasına arkadaşının üstünde dolandı ve ciddi olduğunu anladığında gözlerini devirip sosu genç kıza uzattı.
"Jack beni degistiriyor. Aslına bakarsan ona ayak uyduramıyorum. Bazen dünyadaki en tatlı insan oluyor. Kollarını boynuma dolayıp benden ilgi istiyor. Bir bebek gibi. Ama bazen o bebek biranda büyüyor. Dün kucağımda kasıklarımın üstünde oturdu!"
Sophia başını anlamış gibi salladı. Ama hiçbir şey anlamamıştı.
"Sophia, çıldıracağım. Acaba ona hakkımda neler söylediler diye düşünmekten uyuyamıyorum. Nasıl hala benimle birlikte? Hakkımda ona neler neler anlattılar. Tamam bazıları iftira hatta çoğu iftira. Biliyorsun o kızları sikmedim. Onlar kendileri uydurdu. O sikik hocalar hakkında da sen hariç kimseyle konuşmadım."
Sıkıntıyla nefes verdiğinde oturduğu sandalyeden kalktı. Sophia iş hiç düşünmeden hamburgerini bırakıp kalktı. Peşinden onunla balkondaki koltuga oturdu ve yüzüne baktı.
Genç çocuk sinirle bir nefes aldı. Aklındakiler artık çok birikmişti. Herşeyi anlatmak istiyordu. Biliyordu çünkü, yanındaki genç kızla her ne kadar birbirlerini yiyip, kavga edip, birbirlerine küfür etselerde, onu genç kizdan başka kimse anlayamazdı.
Aklındaki kargaşa çok olmuştu artık.
"Sophia düşünsene onu öptüğüm ilk gün bana bir ss gösterdi. Jaeden piçi ona benim birilerine nude attığımı söylüyordu. Ama jack bana bunu hiç sormadı. Doğru mu diye. Çok büyük ihtimal ilerde kavga ederse bu konuyu açacak ve ben ona ne desem de onu tatmin edemeyeceğim. Cevabımı beğenmeyecek."
"Aman be Finn. Kafanda ne kadar kurmuşsun. Mal mısın? Jack şuan yanında ve seni seviyor mu? Evet. O zaman sorun yok. O kadar kişi senin hakkında bana neler neler dediler. Bir sürü iftira ve saçmalık sıraladılar. Ama sonuç olarak ben sadece senin için ranch sosumu ve hamburgerimi bırakıp geldim. Değil mi? Hem bence jack sana deliler gibi aşık ve senle sexting yapmak için bekliyo."
Finn merakla kaşlarını çatıp arkadaşına döndü.
"Ne?"
Sophia ise oyuncu bir şekilde koltuktan kalkıp Finn'in önünde bir tür atıp bilmiyormuşçasına omuzlarını silkti ve dudağını büzdü.
"Siktir sana söyledi dimi? Tanrım.. ağzından kaçırdıktan sonraki o utangaç hali.."
Finn alt dudağını ısırdığında, Sophia ona iğrendiğini net bir şekilde gösteren bakışlar yolladı ve kolundan tutup onu evin kapısına kadar götürdü ve kapıyı açıp dışarı itti.
Finn ona anlamsız gözlerle bakarken Sophia sinsice sırıttı ve çenesiyle karşı komşunun kapısını işaret ettiğinde ikisi de güldü.
"Çok güzeldi. Seni özlemiştim güzelim."
Kolunu kapıya yaslayıp Sophia'ya eğildi. Genç kız gülmemek için alt dudağını ısırdı. Karşı komşusu yaşlı bir kadın ve onun torunuydu. Torunu Sophia'ya aşıktı, yaşlı kadın ise Sophia'ya bir fahişe gözüyle bakıyor, Finn'i ise onun yatak arkadaşı sanıyordu.
"Beğenmene sevindim aşkım . Özletme kendini."
Finn şaşkınlıkla güldü.
"Ödemeni nakit değil karttan yapacağım. Özür dilerim içeriyi de dağıttım. Sana da izin vermedim yemen için ama telafi edeceğim guzelim."
Ona bulundukları mesafeden hareket çeken arkadaşına öpücük attı Finn ve keyifle merdivenlerden aşağı indi.
Sophia ise biraz orda bekledi ve komşularının çığlıklarıyla eğlendi.
"Büyükanne, o piç kurusu, büyük burunlu puşt bebegime dokundu."
Genç çocuğun sesiyle kahkaha atmamak için kendini tuttu.
Büyükannesinin söylediklerini dinlemek yerine eve girdi ve kahkahayı bastı. Telefonunu çıkarıp Finn'e yazdığında aldığı cevap onu bu dünyanın en mutlu insanı etti.
Aklı sikinde:
Fotoğraf*Bir adet büyük boy hamburger ve 7 adet ranch sos siparişiniz onaylandi
Pussyqueen:
Ya seni şapşik..
Tamam hadi siktir git o çocukla ilgilenAklı sikinde:
Rahat bırakırsan eğer
Yazacağım sevgilimePussyqueen:
Engel?Aklı sikinde:
Sipariş iptal?Pussyqueen:
Ranch sosuma olmaz hayır.
Tamam sustum
Alooo
Pist
Tamam dedimAklı sikinde:
SOPHIAA
AGZINA SICIM
JACK YAZDI
SENI OZLEDIM YAZMIS
offljnePussyqueen:
En azından kondom alaydın amk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dream //fack
FanfictionFinn Wolfhard, okulundaki tatlı bulduğu çocuğun kendisinin "baby boy'u" olmasını istediğini duyduğunda ona yazdı. Jack Dylan Grazer ise aldığı mesajla utancından kızardı.. TEXTİNG DÜZYAZI SEXTING Top Finn! Bottom Jack!