"Leydi Cylia sakinleşmiş."
Gözlerini devirdi genç çocuk. Sevgilisinin bu kadar sorun çıkaracağını düşünmemişti. Eski,sevgilisinin.
Dün geceki Finn ile olan o garip konuşmalarından güç alarak ayrılmıştı. Konuşmalarının arasında bir anda kendisinden bir fotoğraf istemişti ve ilk kez vücudunu değil, yüzünü görmek istemişti. Bir şarkı sözünden acaba çok mu anlam çıkardım diye kendine soramadan edemedi. Çünkü yemekhaneden sonra her karşılaştıklarında Finn ona yüzünde mükemmel olarak adlandırılan bir sırıtışla bakıyordu.
Sophia'nın yanına gelip söylediği sözden sonra derin bi nefes almıştı. Etrafına baktı. O yoktu. Sophia ya döndü ve bir anda içinde tuttuklarını anlattı.
"Sophia o beni, o beni gerçekten sevmiyordu. O beni kullanıyordu. Adımı. Evet adımı kullanıyordu. Çünkü ben bi kaykay kaymamla benim etrafım kız doldu. Hocaları umursamam havalı olduğumu gösterdi. Ama ben onları gerçekten umursamıyordum o saçma şeyler için değil. O beni kullanıyor-"
"Grazer, seni Finn de kullanıyor. Bunu anlamayacak kadar salak değilsin. Çok zekisin. Onun seni kullandığı çok açık değil mi? Peki sen neden hala onunla konuşuyorsun?"
Jack duyduklarıyla gözlerini şaşkınlıkla açtı.
"Sen bizim konuşmalarımızı okuyor musun?"
Sophia arkasındaki duvara yaslandı ve yüzünü ekşitti.
"Maalesef göstermiyor sadece telefonda konuşurken atıyor. Senin attıklarını görmemeliymişim."
Dedi göz devirirken ve ardından Jack'e baktı. Çocuk çok gergindi.
"Onunla konuşmak normal rutinimi bozuyor. Ben çok normaldim ama o bozuyor. Düzenimi hatta beni."
Aşık oldun ona dimi minik Jackie diye içinden geçirdi kız. Başarmıştı Finn. Birinin daha hayatını bozmuştu. Ama belli ki bu seferki büyük yıkım olucaktı.
"Sophia ben onun için bir hiçim değil mi? O kadar kişi varken etrafında benle konuşuyor. Ben bir aptalım."
Değilsin Jack çünkü sen de Finn'in düzenini bozdun. O umursamaz çocuk sen aktif misin diye sabahlıyor. O kimseyi umursamayan çocuk adın geçince susup dinliyor. Sana biri bişey söylediğinde çıldırıyor ama sana bunu söylemem çünkü umutlanırsın. İkinizde çok salaksınız ikinizde çok aptalsınız. Haklıydı kızıl saçlı kız ikisi de çoktan aşk denilen tuzakla düşmüştü. İkisi de bu zehri tadmıştı bir kere daha da vazgeçemezlerdi ki.
"Bence sen de Finn'i kullanıyorsun. Onunla konuşmayı seviyorsun ama neden kasıyorsun ki? Rahatla, anın tadını çıkar."
Anın tadı mı? Onunla konuşmak bu dünyadaki en güzel şey. O edepsizliği. Kirli konuşması. En başından beri niyetini belli etmişti aslında daha ne bekliyordu ki Jack? Aslında belliydi ne beklediği. O ilk defa ilgi görüyordu. Kalın duvarları yavaş yavaş çöküyordu.
"Senden tek isteğim, kendini çok kaptırma Jack. Çünkü bu Finn. Ne yapacağı belli olmaz. Ama unutma, konuşmak istersen ben burdayım. Ücretim ise Jaeden."
Göz kırparak yanından uzaklaştı. Çok ciddi konuşmuşlardı. Sanırım ilk defa kendisi Finn'in flörtüyle konuşmuştu. Asıl onun kalın duvarları yavaş yavaş dökülüyordu.
...
"Tamam ama artık bağırm-"
"NE DEMEK BAĞIRMA BİZ CYLİA'YI FİNN PEZEVENGİNİ KISKANDIRMAK, KUDURTMAK, O KARDASHİANLARIN GÖTÜNÜ GEÇEN BURNUNU SÜRTMEK İÇİN KULLANICAKTIK. NASIL GAZA GELEBİLİRSİN"
"Ya Jaeden tamam zaten çok utanıyorum."
Masum Jaeden bugün okula, alacağı özel ders yüzünden gitmemişti ama en yakın arkadaşının günün notlarını vermek için uğradığında öğrendiği bilgiyle çıldırmıştı.
"Ne demek utanıyorum? ÖTMÜŞSÜN KIZA! GERİZEKALI BUNLARIN HEPSİNİ GİDİP FİNN'E ANLATIRSA NE BOK YİCEZ?!"
"Jaeden onu boşver tamam yaptım artık. Ne yapıcam onu söyle."
Sinirle saçlarını geriye doğru attı. Gerçekten nasıl böyle bişey yapmıştı. Ah şu kız neden her delikten çıkıyordu. Nerden hayatına girmişti ki? Neden peşini bırakmıyordu? Ya da tam tersi, neden bu kızı bırakamıyordu?
"Yapılacak hiç bir şey yok hiçbişey olmamış gibi yazışıcaksın."
...
Ayakkabısını çıkardıktan sonra odasına doğru ilerledi genç kız. Bugünün stresini yeni oyun arkadaşıyla atmak istiyordu. Çekmecesini açtı bir yandan üstünü değiştirirken. Okulda, dersteysen aklına gelmişti bu fikir. Eline yeni aldığı kolyesini aldı ve taktı. Ardından yatağına oturup fotoğrafını çekti.
BubblegumBitch:
Ups sorry yanlışlıkla attım
Arkadaşıma atıcaktım:)Jaedenwesley:
O zman yanlışlıkla evime gel
İnan vücuduna yanlışlıkla dokunmak isterim:)Görüldü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dream //fack
FanfictionFinn Wolfhard, okulundaki tatlı bulduğu çocuğun kendisinin "baby boy'u" olmasını istediğini duyduğunda ona yazdı. Jack Dylan Grazer ise aldığı mesajla utancından kızardı.. TEXTİNG DÜZYAZI SEXTING Top Finn! Bottom Jack!