11. fejezet

140 8 0
                                    

Miután sikeresen eltemették a testet, lehúzták a maradék whiskeyt majd továbbindultak. Útközben megálltak egy benzinkúton egy újabb üveg rövidet venni, amit a kocsiban el is iszogattak. Közben egész úton szólt a zene, amire hangosan énekeltek. Bucky végre tényleg szabadnak érezte magát. Csak hagyta, hogy a hajába kapjon a szél, üvöltsön a zene, és ne érdekelje milyen borzalom történt a múltban. Úgy érezte egy kicsit helyére zökkent a világ.

Estére elhagyták Arizona államhatárát, és egy kisvárosi elhagyott motelnél úgy döntöttek, leállnak megszállni. A két férfi vihogva hagyta el az autót, a nem kevés alkoholtól megeredt a nyelvük és az út végére már nagyon elvont és furcsa témákról kezdtek társalogni teljesen természetesen. ~Az alkohol összehozza az embereket.~ gondolta Bucky kissé kótyagosan.

-Meg a bűnrészesség.-nevette cinkosan Loki, majd megfogta a másik kezét és a motelbe húzta teljesen természetes módon, mintha már régóta együtt lennének.

Kért egy kulcsot egy franciaágyas szobához, majd elindult, maga után húzva a megzavarodott tél katonáját, aki nem tudta, hogy álljon a szituációhoz.

Loki a részegség ellenére meglepően gyorsan kinyitotta az ajtót majd miután mindketten beértek magukra zárta, megragadta a másik karját, a falhoz nyomta és hevesen megcsókolta, miközben egész testével préselődött hozzá. Bucky először nem reagált semmit, mivel a meglepettségtől egy percre lefagyott az egész rendszer, és csak hagyta, hogy Loki izomból a hajába tépjen miközben nyelve utat tört a szájába. Majd hirtelen felocsúdott, de hagyta, hogy a vágy eluralkodjon rajta. Megfogta a másik derekát és fordított egyet magukon, most ő nyomta a fekete hajút a falnak, miközben emberi kezével a másik torkát szorította, megemelve ezzel állát, hogy mélyebben tudja csókolni. Érezte, hogy egyre és egyre jobban veszti el a kontrolt a teste felett, ahogy egyre jobban belemelegedtek és ziháltak egymás szájába. Majd amikor Loki keze elkezdett lejjebb csúszni Bucky mellkasán, egészen a farkáig, a férfi hirtelen bepánikolt és egy heves mozdulattal eltolta magától az istent, majd hátrált pár lépést felemelt kézzel.

-Ez..ez..nem helyes..én...én..inkább elmegyek zuhanyozni.-dadogta, majd a fürdőbe menekült.

Teljesen össze volt zavarodva és nem tudta mit is érez pontosan. Csak kapaszkodott a mosdókagylóba és fuldokolva bámulta magát a tükörben. ~Tényleg ezt akarom? Miért pont ehez..hozzá kezdtem vonzódni? Istenem. Mi történik velem? ~hangosan kifújta a levegőt és felbámult a koszos plafonra. ~Lezuhanyozok és akkor minden jobb lesz. Kitisztul a fejem és helyreteszem Lokit, hogy mi a faszt művel, én nem..én nem ilyen vagyok. Igen, ez lesz a helyes.~

Beállt a zuhany alá és csak hagyta, hogy végigcsorojon rajta a jéghideg víz. Túl kuszák és zavarodottak voltak a gondolatai, hogy könnyíteni tudjon magán, pedig igencsak szüksége lett volna rá. Próbált nem gondolni arra, mennyire az ágyba döngölné azt a nagyszájú csínytevőt és addig dugná, amíg kegyelemért nem könyörög. Egyszerűen nem tudta kiűzni a mocskosabbnál mocskosabb fantáziákat a fejéből, míg végül elege nem lett és hirtelen felindulásból kiugrott a zuhanyzóból. ~Tudod mit? Nem érdekel. Kurvára azt csinálok, amit akarok.~ gondolta, miközben meztelenül megindult a szoba felé sebes léptekkel. Nem kellett sokáig mennie mivel egy elégedett, huncut mosollyal a szájában az ajtófélfának támaszkodva Loki várta, aki szintén anyaszült meztelen volt, mintha csak tudta volna, hogy a fémkarú férfi gondolatai ide vezetnek. Bucky meg se várva, hogy a másik megszólaljon, a combjainál fogva felemelte Lokit, aki köré fonta a lábait, összepréselve álló férfiasságaikat. Erre a mozdulatra mindketten felszisszentek a gyönyörtől, majd Bucky Loki nyakába csókolt, miközben elindult vele az ágy felé, amire ledobta az istent, majd rámászott. Hevesen csókolgatni kezdte, miközben az isten a vállaira pakolta a lábait, így sürgetve a másikat a behatolásra.

-Nem kell finomkodni Barnes.-suttogta vágyakozó hangon az alatta fekvő.-Kegyelemért akarok könyörögni, úgy, mint a zuhanyzós fantáziádban.-

Bucky csak hümmögött valami, hát oké félét, majd tövig benyomta farkát a másikba, aki erre felnyüszített és még szorosabban magához vonta a barna hajú férfit.

Bucky elkezdett mozogni benne, egyre és egyre gyorsabb tempót diktálva, miközben Loki kéjesen vonaglott alatta az élvezettől.

-Kérlek...kérlek...még.-nyüszítette, mint egy fürdős kurva.

És Bucky megadta neki, amit kért. Még hevesebb tempóval lökte csípőjét, míg csillagokat nem láttak mindketten, és el nem érték a csúcsot, ahol aztán darabokra nem hullotak a gyönyörtől.

Amikor vége lett, csak feküdtek egymás mellett kifulladva és egymás szemébe bámultak.

-A szabadságnak sok arca van Barnes. Nem kell mindig úgy gyógyulni, ahogy a nagy könyvben meg van írva.-suttogta Loki, majd mindkettőjüket elnyomta az álom.

A 66-os útWhere stories live. Discover now