🍒.🍒.🍒.🍒

631 49 322
                                    

I had a dream
I got everything I wanted
But when I wake up, I see
You with me

And you say, "As long as I'm here
No one can hurt you"


Yazardan...

Lara deri ceketinin yakalarını düzeltti ve Shield üssünden içeri girdi. Toplantı odasına doğru hızla gitti. İçeri girdiğinde Nick çoktan gelmişti.

'Özür dilerim efendim.'

'Neden?'

'Geç kaldım sanırım.'

'Kalmadın, tam vaktinde geldin. Yerine geçebilirsin.'

Başıyla onayladı ve karşısına oturdu.

'Yeni görevin için heyecanlı mısın?'

'Heyecan acemilerin hissedeceği bir şey. Benimki daha çok merak.' diyerek egolandı ama kendisi de pişman oldu. Ego ona yakışmıyordu. Kime yakışırdı ki?

Nick gülümsedi ve önündeki dosyayı ileri itti. Lara eline aldı ve incelemeye başladı.

'Tony Stark.'

'Silah üreticisinden ne istiyoruz?'

'Silah üreticisiydi. Afganistan'da kaçırıldı.'

'Onu mu bulacağım?'

'Hayır, kendi kurtuldu ama bir mıknatısla. Bu hem onu öldüren hem de yaşatan bir şey.'

Dosyanın sayfalarını değiştirdi ve reaktörü inceledi.

'Onu yaşatacak başka şey mi bulmalıyım.'

'Hayır, o bu işi de halletti.'

'Benden ne istiyorsunuz?'

'Tony Stark fiziksel olarak iyi ama psikolojik olarak pek sayılmaz. Yalnız ve.. bir çocuk gibi davranıyor.'

'Anlamadığım nokta onun psikolojisini düzeltirsem bizim çıkarımız ne olacak?'

'İleriye dönük düşünüyorum. Bir ekip kuracağım. İçinde senin ajan Romanoff'un ve ajan Barton'ın olduğu bir ekip. Tony Stark bize lazım.'

'Anladım efendim.'

'En iyi ajanım olduğunu gururla söylüyorum Lara.'

'Neden?' dedi gülümseyerek.

'Natasha'ya veya Clint'e bu görevi verseydim haftalar sonra başlarına geçmek için hazır olurlardı. Ama sen... çok iyisin.'

'Teşekkür ederim efendim.'

'Çıkabilirsin, akşam onun bulunduğu bir davete gideceksin. Gerekli bütün bilgiler dosyada.'

Başıyla onayladı ve toplantı odasından çıktı. Binadan çıkmadan önce spor salonuna indi.

'İslam dinine göre dedikodu yapmak sizi cehenneme sokar.'

'Tek günahım dedikodu yapmak olsaydı keşke.' dedi Natasha alayla. Clint güldü ve kayarak yanına gelmesini söyledi.

'Tony Stark görevi bana kaldı.'

'Nick kafayı yemiş.'

'Neden?' dedi Lara. Bu fikir ona güzel gelmişti.

'Bir ekip mi? Üç ajan, bir demir kafa ve yeşil dev ile mi?'

'Buzun içinden çıkan elemanı da unutmayalım. Saç kurutma makinesiyle kurutulma aşamasında.'

Üçü kahkahalar atarken Clint eliyle susturup devam etti.

Cherry 🍒 Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin