Home
A place where I can go
To take this off my shoulders
Someone take me homeYazardan...
Ertesi gün Lara öğle saatlerine kadar uyumayı tercih etti. Dün Tony filmden sonra gittiğinde uzun bir süre uyuyamamıştı. Bir boşluğa düştü de denebilirdi.
O sırada telefonunun çalmasıyla komodinin üzerine uzanıp aldı. Tony arıyordu.
'Günaydın! Uyandırma servisimiz hala devam ediyor, tabii benden saatler önce uyanmışsındır.'
'Aslında şimdi uyandım.'
'Saate baktın mı? Öğlene geliyor uykucu.'
'Yatak kadar güzel az şey var Tony.'
Tony güldü ve bir sessizlik oldu.
'Ee.. bugün ne yapıyorsun?'
'Garajımda oyalanırım.. tek başıma.'
'Hmm...'
'Sen ne yaparsın? Bir planın yoksa seni almaya gelirim ve birlikte.. oyalanabiliriz.'
'Bir kaç işim var aslında ama yataktan çıkarsam bir kaç saate hallederim.'
'Pekala, seni bekliyorum.'
Gülümsedi ve 'Tamam, görüşürüz.' diyerek kapattı. Bir süre yatakta sırıtarak kaldı. Sonrasında kalktı ve duşa girip üzerini giyip bir mimar arkadaşını aradı. Kısa sürede gelirken ona kuaföre ve dışına yapacağı yenilikleri anlattı.
'En kısa ne kadar sürede yapabilirsin?'
'3 veya 4 güne bir aksilik olmazsa hallederim.'
'Harika, şimdi benim yakın arkadaşım olduğunu söyleyerek ne yapacağını anlatıp ücret almadığını söyler misin onlara? Bütün masraflar benden olacak ama haberi olsun istemiyorum.'
'Tamamdır canım, nasıl istersen.'
'Benim şimdi bir kaç işim daha var. Bana parayı yatıracağım hesabı mesaj atarsın.'
Vedalaşıp motoruna bindi ve Shield üssüne geldi. Nick'in odasına gitti ve onun gelmesini bekledi. Bir kaç dakika sonra içeri yanında bir ajanla geldi.
'Zam yapmak bizi zarara sokmaz. Bu aralar ajanlarımın geneline bir şeyler oldu. Zam onları kendine getirir.'
İçeri girdi ve 'Sana yok.' diyerek yerine oturdu.
'Peki..'
'Neden geldin?'
'Hydra işini aldım. Bilgi istiyorum. Topladığım adamların sorgu videolarını istiyorum.'
'Hydra işini tek sana vermedim.'
'Bunu bildiğim iyi oldu. Verdiklerinin adını da istiyorum.'
Nick bıkkınca bir nefes verdi ve bir flaş çıkartıp bilgisayarına takarak istediklerini o flaşa attı.
'Başka ihtiyacın olan bir şey var mı?'
'Yok ama zam beni kendime getirirdi.'
'Tony'de zengin. Onu sömürmeye ne zaman başlarsın?'
'Hayır, ciddiyim. Son zamanlarda çok harcadım ve yeni oyuncaklar için param kalmadı.'
'Tony Stark sana yapar.'
'Nick şu konuyu kapatabilir misin?'
'Tony Stark'ın düşmanları çok. Düşmanı olmayan biri bile ona kolayca erişiyor. 7/24 izleniyor Lara! Onunla takılman hiç iyi değil. Kariyerini mahvedeceksin.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cherry 🍒 Tony Stark
FanfictionSevgilim Dedim ki; Senin aşkın Tehlikenin karşısında dikilirken hiç korku hissetmemek gibi, Onu çok istediğinden dolayı... Gerçek aşkından gelen Bir dokunuş Cennetin kötü olan bir şeyin yerini alması Ve aceleyle kül olup gitmesine izin vermek gibi E...