.🍒. 10 .🍒.

295 28 12
                                    

You don't have to be a hero to save the world
It doesn't make you a narcissist to love yourself
It feels like nothing is easy it'll never be
That's alright, let it out, talk to me

Yazardan...

'Son kontrollerimizi yapalım.'

Tony maskeye son kez bakıp mankenin üzerine yerleştirerek uzaklaştı.

'Deneme 21, bu sefer kabloları daha kalınlaştırmak zorunda kaldık. Yüzünde yangın çıkmaması için...'

'Yüzüm biraz daha kalın olucak. Biraz kilolu birini seçmem lazım.'

'Evet.. ve ufak bir sorun daha var. Radarlarda yakalanmaması için hiç demir parça kullanmadık biliyorsun.'

'Evet?'

'Yüzüne bir bant yapıştırsak acaba sorgularlar mı?'

Lara kıkırdadı ve maskeyi çalıştırdı. Tony geri çekildi ve değerlere baktı. Maske ısınmıyordu.

'24 saat çalışsa yanar mı Jarvis?'

'Henüz yüzünüzü seçmediniz. Bütün parçalar çalışırsa size net bir cevap verebilirim.'

'Kimin yüzünü seçsek?'

'Henüz benim kadar mükemmel bir yüzü yapacağını sanmıyorum. Bu yüzden ikimizin tanıdığı biri olduğundan Nick'i seçiyorum.'

Lara kıkırdadı ve maskenin değişimine baktı. Kabloları kalınlaştırmaları fazla etkilememiş gibi görünüyordü. Tekrar yanmaya başladığında ikisi bıkkınca bir nefes verirken Dum-E yangın söndürme tüpünü maskenin üzerine sıktı.

'Bu sefer neden yangın çıktı Jarvis?'

'Kabloların arasında bir bağlantı sorunu olmuş.'

'Daha da kalınlaştırmaya gerek var mı?'

'24 saat dayanabileceğini düşünmüyorum.'

Tony başıyla onaylayıp yenisini yapmaya başlarken Lara deri koltuğa oturup gözlerini ovdu.

'Yüzüme bir yumruk yersen o bağlantı sorunu tekrar olmaz mı?'

'Olur..' dedi Tony elindekini bırakarak. Dönen sandalyesinde Lara'ya döndü ve başka ne kullanabilir onu düşündü.

'Bu küçük bir üs. İlerlediğimde maskenin radarlardan geçme sorunu oluşacak. Yani şu kahrolası maskeyi başka zaman mı yapsak?'

'İyi fikir.'

Tony telefonunu eline aldı ve saate baktı.

'Öğle kahvaltısı vakti.'

Lara gülümsedi ve uykulu gözlerle ayağa kalktı. Bütün gece elindeki teknolojiyle örgütü incelemelerinin ardından 21 kez maske denemesi yaptılar. Yine yangınlar yine onlar olduğundan öğle saatinde garajdan çıkmış olmaları gayet normaldi. Kahvaltıyı birlikte hazırlamalarının ardından masayı kurarken Tony konuştu.

'Nick'den 15 milyon mu çaldın?'

'Evet.'

Tony güldü ve 'Neden?' diye sordu.

'Bana zam yapmayacaktı. Ayrıca emeklilik maaşımı almış oldum.'

'Emeklilik maaşı mı?'

Lara arkasında tezgaha yaslanmış elini havluya silen Tony'e bakıp gülümsedi.

'Bu iş bittiğinde daha fazla ajancılık oyunları yok.'

'O zaman seni Avengers'a alalım?'

'Hmm.. bakarız.'

Tony gülümsedi ve masaya doğru geçerken Lara'nın yanağına bir öpücük kondurdu. Birlikte kahvaltılarının ardından ikisi garaja inip etraftaki dağınıklığa bir baktılar.

'Pepper buraya gelseydi kesinlikle çok yanlış anlardı.'

Lara gülerek omzuna vurduğunda Tony'de güldü. Etrafı toparlarken Lara üsden aldığı yüz maskesini eline aldı ve deri koltuğa oturup yüzünü Hydra'dan seçtiği kişinin yüzüne çevirdi.

'Kadın oldukça güzel. Sence de değil mi?'

Tuzak soru Tony.

'Bilmem.. bu aralar senin dışındaki kadınlar dikkatimi çekmiyor.'

Soruyu başarıyla atlattın.

'Hmm.. neden?'

Tony sırtı ona dönükken sırıttı ve yamuk sırıtışıyla Lara'ya döndü.

'Neden mi? Çünkü.. gördüğüm bütün kadınlardan daha güzel, çok daha zeki ve çok daha.. kusursuzsun. Sen.. çok iyisin Lara.'

'Aynaya bakıp da mı böyle cümleler söylüyorsun?'

Tony güldü ve başını eğip bir süre ayak ucuna baktı. Biraz utanmıştı sanki.

'Yarın üslerine gidiyorum, bilgileri topluyorum, bulabileceğim en üst seviye Hydra üssünü buluyorum ve geri dönüyorum. Sonra radarlardan geçebilecek maskeciğimizi yapar ve yola devam ederiz.'

'Patron sensin.'

'Öyle miyim?'

'Evet.. bazı konularda tabii.'

'Acaba hangi konularda patron sen oluyorsun?'

Tony sırıttı. Nedense Lara'nın yanında ya gülüyor ya da sırıtıyordu.

'Garajımda gösterilebilecek konular değil.'

Lara kıkırdadı ve maskesini çıkarttı.

'Birazcık uyusak iyi olur.'

'Evet, hava karardıktan sonra biraz kafa dağıtmak iyi gelir belki. Ne dersin?'

'Patron sensin.. bu konuda.'

Tony güldü ve etrafı toparlama işinden vazgeçip yatak odasına doğru gittiler. Tony'nin yatağında birbirlerine sarılarak uyudular. Kesinlikle öncesinde başka olay olmadı. 🙂

Cherry 🍒 Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin