.🍒. 15 .🍒.

36 5 2
                                    

Go ahead and cry, little girlNobody does it like you doI know how much it matters to youI know that you got daddy issues

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Go ahead and cry, little girl
Nobody does it like you do
I know how much it matters to you
I know that you got daddy issues

Nick Lara'ya yaklaştı. Onun tedavisini her gün takip etse de onu uzun zamandır görmemişti. Kolundaki kesiklerin izleri kalmıştı. Parçalanmış sağ diz kapağına rağmen soldan farkı yoktu. O gayet sağlıklı görünüyordu. Gözleri doldu. 6 7 ay önce ölümün kıyısında olan kadından iz kalmamıştı.

"Burada ne oluyor Nick?" dedi Tony sinirle. Ona hala şaka gibi geliyordu. Şoktan çıkamamış, ara sıra durup kendini sıkarak uyanık olduğunu teyit etmeye çalışıyordu.

"Tony seni getirdiğinde çok kan kaybetmiştin."

"Öldüğünü gördük!"

"Lara ölmek üzereydi.. hepiniz biliyorsunuz. Onunla vasiyetini yazarken bir telefon geldi. Lara yaşayabilirdi ama bir deneyde denek olması şartıyla. Kabul etmedim. Tekrar aradı. Lara'nın uyuduğunu sanıp konuşuyordum. Yine kabul etmeyecektim ama Lara konuşmayı duymuştu. Ölmek istemiyorum diyerek ağladı. Ben.. kabul ettim."

"Nasıl bir deney?"

"Hafızamı sildiler! Hiçbir şey hatırlamıyorum. Bir adam geldi ve sen Shield'ın en iyi ajanlarından biriydin Tony Stark'a git anlatır dedi ve bende geldim!"

Bağırma ve kızma sırası Lara'daydı ama tabii Tony izin verirse.

"Yalan söylüyorsunuz değil mi? Yine ajancılık oyunların ve.. ve seni affetmem için masum rolüne yatıyorsun. Kesin bir görevin vardır ve yine siz ikiniz anlaşıp beni bu işlerden uzak tutmak istediniz. Değil mi Lara?"

"Sen nasıl bir egoistsin böyle?"

Lara gözlerini kapatıp sabır diledi. Bundan saatler önce dümdüz bir hayatı vardı. Anne babasının nazlı kızı ve arkadaşının dedikodu kazanı olarak hayatında sinir strese fazla yer yoktu. Yalandan da olsa buradan daha iyi bir hayat dedi içinden.

"İlaçlarını almayarak bir kaç gün geçirirsen unuttuğun her şeyi hatırlayacaksın." dedi Nick.

"Güzel, eski hayatıma döneceğim ve emin ol bu çok kibar karşılamayı unutmayacağım Tony."

Nick elini Lara'nın omzuna koydu.

"Eski hayatına dönmek o kadar kolay olmayacak Lara."

O sırada Happy'nin telefonu çaldı. Güvenlikten arıyorlardı.

"Sanırım onlar geldi. Bir grup kızgın biliminsanı beklemiyorduk değil mi Tony?"

"Konuşarak halledebileceğimize inanıyorum." dedi Tony rahatça. Eline tabletini aldı ve onları araştırmaya başladı. Devlet destekli bir projeydi. Resmen insanları nasıl manipüle etmek üzerine bilimsel çalışmalar yürütüyorlardı. Siyaseti işin içine karıştırmadan burada halletmeleri lazımdı.

Cherry 🍒 Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin