We could've had it all
Rolling in the deep
You had my heart inside of your hand
But you played it with a beating
Lara'dan...
Gün doğumuna bir saat varken kesik kesik olan uykuma ara verip tekrar asayı ve adamlarımı kontrol etmek için laboratuvara indim. Bir problem yoktu ve asanın gücüyle çevreye kalkan yapma planlarını oldukça geliştirmişlerdi.
'Nöbetinize 2 saat ara verebilirsiniz.'
'Teşekkürler efendim.' diyerek laboratuvardan çıktılar. Bende rahat bir sandalyeye oturup önümdeki adamları inceledim.
'Mutantlar üzerinde deneyleri de yapan siz miydiniz?'
'Evet efendim.'
'Güzel, başarılarınızın devamını dilerim.'
Etrafı karıştırmak için ayağa kalktım. Tüplere, formüllerine ve karışımlarına baktım. Bu arada söylemiyorum ama günün her saati beğendiğim bütün şarkılar kulağımda çalıyor. Yani şu an kulağımda katmer katmer çalarken dans etmemek çok zor.
O sırada kulağımda cızırtı duyduğumda Tony'nin benimle iletişime geçeceğini anladım. Adamlardan birini çağırıp iki dakika yerime bakmasını istedim ve bodruma indim. Burada ne kamera vardı ne de dinleme cihazları. Biri olmadığından emin olduğum sırada Tony sonunda bağlanmayı başardı.
'Merhaba Tony, günaydın.'
'Sabah mı oldu?' dedi uykusuz sesiyle.
'Yine ne ile uğraşırken sabahladın?'
'Loki'nin asasını arıyordum ve sanırım bu sefer buldum. Öncesinde bir kaç yeri yanlışlıkla basmış olabiliriz..'
'Asa bende.'
'Bu iyi. Almam daha kolay oldu.'
'Benim içinde iyi oldu. Struker ile asayı alıp kaçmaya çalışırım. O sırada kulaklıktan konuşuruz. Struker'ı yarala, beni de tehdit ederken ikizler gelir ve hepsiyle birlikte diğer üsse giderim.'
'Asayı alacağım değil mi?'
'Elbette. Asa karşılığında beni bırakmanı talep ederim ve kabul etmeni umuyorum.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cherry 🍒 Tony Stark
FanfictionSevgilim Dedim ki; Senin aşkın Tehlikenin karşısında dikilirken hiç korku hissetmemek gibi, Onu çok istediğinden dolayı... Gerçek aşkından gelen Bir dokunuş Cennetin kötü olan bir şeyin yerini alması Ve aceleyle kül olup gitmesine izin vermek gibi E...