Rozdział 9

503 38 11
                                    

Pov. Bakugo

Nie spuszczając wzroku z podłogi powiedziałem:

- Nowy chłopak?

- Nie, kurwa, wyprany w Perwolu.

Cisza.

- Posłuchaj... - powiedział Shitty Hair

- Nie, to TY posłuchaj. - znowu wybuchłem. - Myślisz, że co? Możesz sobie zamieniać chłopaków jak ubranie? - do oczu napływały mi łzy - Że teraz powiesz mi, że mnie kochasz i wszystko będzie okej? NIE!

Przerwałem i czekałem na to, co powie Kirishima. Ale on nie powiedział nic. 

Podszedł do mnie i usiadł koło mnie. Zamknął drzwi od pokoju i powoli nas do siebie przybliżył.

Napawałem się widokiem jego ząbków z bliska i zatopiłem rękę w jego miękkich włosach. Pocałował mnie, zanim zdążyłem zaprotestować. Czułem, że to on. Nie obchodziło mnie, czy miał kiedyś innego chłopaka. To była przeszłość. A to była teraźniejszość, w której marzyłem o wspólnej przyszłości.

- Zostań na noc. - powiedziałem.

Kirishima przytaknął. Wziął sobie ze stosu bluz z kąta dwie. Jedną podał mi, a drugą sam założył.


Pov. Kirishimy

Resztę dnia spędziliśmy na oglądaniu Netflixa. Nigdy nie czułem się tak zrelaksowany i szczęśliwy. Byłem przy nim blisko i nic już nie musiałem udawać, ani kłamać. To była prawda i to działo się teraz.

Powiedział mi też o swojej chorobie. Całkowicie się tego nie spodziewałem, ale przysięgłem dochować tajemnicy i go wspomagać do samego końca.

Kiedy było już naprawdę późno, położyliśmy się spać, po pocałunku. 


Pov. Bakugo

Następnego dnia obudziłem się, a Kirishimy nie było. Jednak bluzy, którą wczoraj założył też nie. Pewnie musiał szybko wracać do domu, pomyślałem i powspominałem poprzedni dzień. Kochałem go, to prawda. Bakugo jest gejem. 

Spojrzałem na telefon, aby zobaczyć która godzina. I wtedy zauważyłem co tak zerwało Kirishimę. 50 wysłanych lokalizacji.


__________

262 słowa! Został ostatni rozdział!

Bluza | Kiribaku Story [Completed]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz