0.8

255 34 3
                                    

SINIR 8 OY

"Çantamı yerleştirir misin Noya? 1. sınıfları kontrol etmem gerek."

"Tamamdır Lavinya-san."

1. sınıflara otobüse geçmelerini söyledim. Tabii ki Hinata ve Kageyama ilk kim binecek kavgası yaptığı için küçük bir tartışma yaşanmıştı ama şimdi sakin bir şekilde Tokyo'ya doğru gidiyorduk. Kiyoko, Yağmur, Nishinoya, Kageyama ve ben arkayı kaplamıştık. Aslında yanımıza Tanaka oturacaktı ama Kageyama ve Hinata yeniden kavga etmesin diye yanımıza oturmuştuk. Yağmur ve benim aramda oturduğu için en küçük hareketinde öleceğini düşünüyordu. Yağmur zaten uyumuştu. Kiyoko da müzik dinliyordu bu yüzden sıkıldığım için Kageyama ile konuşmaya karar verdim.

"Kageyama-kun nasılsın?"

"B-ben iyiyim siz nasılsınız Lavinya senpai?"

"Bana senpai deme lütfen. Maç için seninle bir şey konuşacaktım. Eğer istersen?"

"Maç hakkında mı?"

"Evet. Nekoma'nın maçlarını izlerken bir şey farkettim. Her zaman takım ilk yarı normal oynuyor  ve ikinci yarı taktiksel oynuyor. Yani stratejilerini molada konuşuyorlar. Dikkatlice incelediğim sırada şunu gördüm. Takım her defasında bir kişinin etrafında toplanıyor. Pasör yani Kazume Kenma. Eğer ilk yarı ona düşünme şansı tanımasanız bence güzel bir avantaj olabilir."

"Bu çok zekice. Haklısınız Lavinya-san. Eğer servislerde sürekli ona doğru atarsak bu büyük bir fayda sağlar. Aynı zamanda smaçörler de onu hedef alabilir. Kesinlikle kazanacağız."

"Ben olsam bu kadar erken konuşmazdım. Gerçekten güçlü bir takımlar ve savunmaları ünlü. Üstelik takımın Kenma'yı koruyacağına inanıyorum çünkü o takımın beyni."

"Bu konuda haklısınız."

"Ah bu arada çok sıkı çalıştığını görüyorum lütfen kendini bu kadar yorma."

Tokya'ya varana kadar konuşmaya devam ettik. Nihayet varınca Takeda Sensei bize kalacağımız yeri gösterdi. Kız ve erkekler için farklı yatakhaneleri olan ve mutfağa sahip bir binada kalacaktık. Yerleşmemiz için iki saatimiz vardı sonrasında erkekler antrenman yaparken biz yemek yapacaktık. Odalara yerleşmemiz sadece yirmi dakika sürmüştü ve kalan vakitte boştuk.

Mükemmel bir önerim vardı yemek yapmak için malzeme almaya gidecektik. Nishinoya, Tanaka ve Daichi bize katılmaya karar verdi. Kiyoko navigasyondan en yakın marketin yerine bakarken konuşmaya başladım.

"Hey bugün size Türk yemeği mi yapsak?"

Sözlerime zaten sevinmişlerdi bu yüzden bu akşam Türk yemeği yiyecektik. Cebimdeki telefon titreşince çıkarıp ekrana baktım.

Kenma
Selam napıyorsun?

O çarpışmamızdan sonra her gün konuşmaya başlamıştık. O yüzden çok rahattım.

                Market alışverişi yapmaya gidiyorum sen napıyorsun (^ω^)

Kuroo beni zorla yürümeye çıkardı ama
konuşmaktan başka bir şey yapmıyor

Hahahhaha ama arada senin de hava
almaya ihtiyacın var Kuroo'ya
tebriklerimi ilet

Hiç komik değil

Üzgünüm Kenma markete giriyorum
sonra yazarım

Görüşürüz Lavinya-san

KARASUNO X READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin