0.9

337 40 12
                                    

SINIR 8 OY

ÖNEMLİ UYARI: BÖLÜM KAN İÇERİR. RAHATSIZ OLACAKLARIN BUNU BİLEREK DAVRANMALARINI ÖNERİRİM.

"Antrenmana geç kaldım. Çıkıyorum ben!"

Anneme haber verdikten sonra kendimi dışarı attım. Bu gün jimnastik antrenmanım vardı. Ulusallara gideceğim için sürekli pratik yapıyordum. Otobüsten indikten sonra salona girdim. Öğretmenim yanında genç bir adamla bekliyordu. Benim içeri girdiğimi görünce susup beni çağırdılar.

"Lavinya yeni öğretmeninle tanış kendisi Madoka Tendõ. Ulusallara seni hazırlamak için gönüllü oldu. Artık seni o eğitecek."

Önünde eğilip kendimi tanıttım ve teşekkür ettim. Onunla tema ve koreografi hakkında konuşmaya başladım. Temamı yalnızlığın coşkusu olarak seçmiştim. Müzik seçimimi de beğenmişti. Karar vermemiz gereken tek şey artık figürlerdi. Isındıktan sonra çalışmaya başladık...

Bugün dört saat boyunca çalışmıştık ve gerçekten vücudumu hissetmiyordum. Zorlukla yürürken nasıl otobüs durağına gideceğimi düşünüyordum. Şansıma otobüsü kaçırmıştım bir daha ki otobüsü beklemem gerekiyordu. Otobüs gelene kadar telefonuma bakmaya karar verdim.  Kenma, Yağmur ve Oikawa'dan mesaj gelmişti. Onlara yanıt vermeye başladım. Oikawa'nın çevrede olduğunu öğrenince onunla buluşmaya karar verdim. Beni almak için yanıma gelecekti. Tam ekranımı kapatacakken yeni gelen bildirime bastım. Bilinmeyen bir numaradan fotoğraf gelmişti.

Bilinmeyen Numara:
*Fotoğraf*

Fotoğrafı açınca şok oldum. Bu bendim hem de yeni çekilmişti. Onu kaçırmak istemedim. Bu yüzden hiçbir şey olmamış gibi davrandım. Oikawa'ya hızlıca mesaj attım.

Birisi beni takip ediyor ve fotoğraf
atmış. Onu yakalamamız lazım ne
kadar uzaktasın?

1 dakika kadar  sen çaktırmadan
şüpheli gözüken birisini bulamaya
çalış.

Sanki otobüse bakıyormuş gibi kafamı yola çevirdim. Fotoğrafın açısına göre beni sol tarafından çekmişti bu yüzden sol tarafa bakmaya başladım. Birden çevrilen bir kafa gördüm. Şapkayla yüzünü gizlemişti. Emin olmal için yeniden baktım. O tarafa baktığım anda yüzünü kapatıyordu. Bu o olmalıydı.

Onu buldum. Siyah şapkalı çocuk
sol tarafımda

Gördüm yaklaşıyorum ben onun
arkasına geçtiğim zaman buraya
koşmaya başla

Tamam

Oikawa nihayet arkasına geçtiğinde koşmaya başladım. Aynı anda arkasını dönüp hareketlenmeye başladı. Ama Oikawa onu durdu. O ise ondan kurtulup koşmaya başladı. İkimiz de peşinden koşuyorduk. Gerçekten çok hızlıydı ama ondan daha hızlı olan bir kişi vardı. Oikawa onun önüne geçip durmasını sağladı ve onu tuttu. Yanlarına hızla yaklaştım.

Kim olduğuna bakmak için şapkasını çekmeye çalışırken karnıma vurup kaçmaya başladı. Oikawa ise onu takip etmek yerine benim yanımdaydı. Ona iyi olduğumu söyledikten sonra arkasından koşsa da yetişememişti. Yanıma geri geldiğinde ayağa kalktım. Kalkmamla Oikawa'ya tutunmam bir oldu. Karnım gerçekten çok ağrıyordu. Yumruğu çok sertti. Telefonuma bildirim sesi geldi.

Bilinmeyen Numara:
Özür dilerim beni görmemen
gerekiyordu.

Sinirden ağlamak istedim. O şerefsiz yüzünden korkudan ölüyordum. Oikawa telefonu elimden aldı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 09, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARASUNO X READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin