•2.1•

92 9 83
                                    


  "Yuki bence o ruj kıyafetine hiç uymamış sil onu."

  Yuta oturduğu yerden yorumunu yaptığında Miyuki sakin bir gülümsemeyle ona döndü.

  "Bu seni hiç alakadar etmez aslanım. Sen git önce keko gibi duran gömleğinin önünü düzgünce ilikle yoksa seni tanımıyormuş gibi davranacağım."

  "Seni gerçekten bunların arasına sokmamalıydım. Resmen kız kardeşim de sevgilim de bana düşman."

  Miyuki'yle kısaca bakışarak Yuta'ya yüzümüzdeki gülümsemeyle el salladığımızda o göz devirerek odasına gitmişti.

  Kapı çaldığında Lin'in geldiğini tahmin ederek olabildiğince hızlı bir şekilde kapıyı açtım.

  "Aradan günler geçmiş ama hâlâ ne bir özür dileme ne de durumu anladığına dair bir belirti yok. Ben mezuniyete tek mi gideceğim şimdi bu aptal herif yüzünden?"

  Lin kapıdan girer girmez sinirle söylenerek telefonunu koltuğa fırlattığında ne diyeceğimi seçemiyordum.

  "Ne bakıyorsunuz boş boş yüzüme? Bir şey söylesenize."

  "Hayatım sen kesinlikle çok haklısın ama sadece bir ihtimal sinirli olduğunu ona belli etmediğin için Johnny böyle normal devam ediyor olabilir mi?"

  Lin şaşkınca Miyuki'ye bakarken ben sıralanacak olan cümlelere dayanamayacağımı tahmin ederek kendi işime döndüm.

  "Ne yani, bizim randevumuzu unutarak bütün gün oyun oynadığında ve hatta telefonlarıma bakmadığında sinirli olacağımı tahmin edebilmesi için illa olağan dışı derecede zeki mi olması gerekiyor?"

  Yaklaşık bir hafta önce Lin, sevgilisi tarafından ekilmişti ve Johnny'nin onun gönlünü almasını bekliyordu fakat henüz bir adımla karşılaşmamış olmak onu sinirlendiriyordu. Bütün ruh halini bize yansıttığından ötürü de biz de haliyle etkileniyorduk bu sinirinden.

  "Tamam da adam yanına geldiği anda yumuşacık oluyorsun. Nasıl anlasın kırgın olduğunu, azıcık belli et."

   "Ay ama bana güzel güzel baktığında ben sinirlenmeyi unutuyorum, sonradan geliyor aklım başıma."

  Yuki'yle "Delirmiş bu." bakışlarımızı atarak salona geçtik ve diğerlerinin de gelmesini beklemeye başladık.

  Sonunda bu işkence mekanından mezun oluyorduk ama şimdi önümüzde daha beter işkenceler vardı. Bugün mezun olacaklar olarak bizim evde toplanarak diploma töreninden sonra da diğerleriyle buluşacaktık.

  Mezuniyet partisine katılmaktansa tüm grup birlikte vakit geçirebileceğimiz bir kutlama yapmaya karar vermiştik ki böylesi kesinlikle daha iyiydi. Zaten epey kalabalıktık.

  Kapı tekrar çaldığında yerimden kalkmaya üşendiğim için Taeyong'a seslenmiştim ve kapıyı o açmıştı.

  Ten ve Johnny önden girerken, Ten yine Johnny'yle flört eder gibi davranıyordu ve Johnny de ona karşılık olarak saçma sapan pozlar veriyordu.

  Ten girişteki koridordan gelirken Johnny'nin fotoğraflarını çeker gibi yaparken Johnny de kendisini modelliğine iyice kaptırmıştı.

  "Yani cidden artık yuh size. Seo Youngho farkında mısın bilmiyorum ama bir hafta önce randevu gününde ektiğin sevgilin baya aradaki üçüncü şahıs gibi hissediyor kendisini şu an."

  Johnny, tam adını dile getirerek cümlesini kuran sevgilisi karşısında olduğu yerde kalakalırken arkasından gelen Kun onun omzuna destek olurcasına vurup konuştu.

Cookies And Black BlanketHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin