nayuta ve diğer 320 kişi beğendi
kunqian: Güzel bir akşam ve güzel fotoğraflar.
📸: @/ yuanaka
Bu gönderinin yorumları kapalıdır.
•••
Kun arabasını park ederken ben de evin anahtarını çantamdan çıkartıyordum.
"Bu akşam için çok teşekkürler. Gerçekten çok eğlendim."
Bana bakıp gülümsedi. "Asıl ben teşekkür ederim benimle geldiğin için."
Arabadan inip binaya doğru giderken beni durdurdu. "Benim için değerli bir yere değerli birisiyle gitmek iyi hissettirdi. Bunu tekrar yapalım, olur mu?"
Ben şaşkınca ona bakarken o da bana cevap beklentisiyle bakıyordu. Ben tam onu yanıtlayacakken bakışları arkamda bir yere kaydı ve benimle hızlıca yer değiştirdi. Ben daha ne olduğunu anlayamadan Kun'un kafasına bir şey çarptı.
"Ne bakışıp duruyorsunuz? Çabuk çıkın eve."
Lin pencereden bağırırken Johnny onu zorla içeri çekmeye çalışıyordu ve görebildiğim kadarıyla biri de onları videoya alıyordu. Tahminen Ten'di bu.
"Çabuk kaçın ve canınızı kurtarın! Ben onu oyalıyorum."
Johnny bize bağırarak pencereyi kapatırken terliğin diğer eşinin onun kafasına uçtuğunu görebilmiştim en son.
Şaşkın halimden çıkarak endişeyle Kun'a döndüm. "Kun! İyi misin? Bir yerin falan kanadı mı? Bir dur da bakayım."
Ben elimi kafasına götürerek kontrol ederken o güldüğü için hareket halindeydi ve ben öyle olunca anlayamıyordum.
"Kun dursana. Aa terlik kafana gelince acaba kafayı mı yedin?"
Elimi tutarak kafasından indirdi. "Bir sıkıntı yok hadi geçelim içeri."
O eğilip yerdeki terliği alırken ben iyi olmadığı konusunda ısrarcılığımı sürdürüyordum. "Nasıl iyiyim diyebilirsin? Kafanın arkasında başka bir kafa büyüyor resmen!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cookies And Black Blanket
FanfictionNakamoto Yua ikiz kardeşini dinlememiş ve paylaşabileceği daha çok kurabiyeye sahip olmayı dilemişti. ↣Qian Kun fanfiction.