Rozdział
-Kuba!!- krzyczała Ania ile sił w gardle.
-Co?- zapytał poirytowany chłopak.
-Podejdź- zawołała go gestem ręki.
-Kobieto, mieliśmy film oglądać- mówił zmarnowany Patec.
-Kubuś- powiedziała z maślanymi oczkami. Chłopak do niej podszedł a ona rzuciła mu się szyje.
-Kocham cię, Kuba- powiedziała wprost do niego. On wytrzeszczył oczy i podniósł dziewczynę. Wziął ją na ręce i zaczął obkręcać wokół własnej osi. Zaczął całować jej policzek bez przerwy.
-Kocham cię, Ania- dopowiedział zanim zaniósł ją do ich pokoju. Po chwili niósł ją po schodach do sypialni. Włączyli film i zaczęli oglądać. Jedli przy tym popcorn, czasami stykając się dłońmi sięgając do miski. Myślicie sobie, normalne oglądanie filmu z dziewczyną, dla Kuby jest to spełnienie marzeń. Jest z dziewczyną, którą kocha ponad życie. Jego uczucia są odwzajemnione. Ma wszytko czego dusza zapragnie. Ma kochającą go dziewczynę, na tym zależało mu najbardziej. Ona kocha go a on kocha ją. Czego chcieć więcej.Murcix
Rudowłosa pisze z pewnym chłopakiem, od ostatniego czasu bardzi często się spotykają. On bardzi się jej podoba a ona mu. Trudno nie zgadnąć kto to. Ludzie tworzą o nich fanfiction. Są jednym z popularniejszych shipów. Marta nie chce aby ktoś się dowiedział, że coś łączy ją z Piotrkiem. Narazie nie chce nikomu mówić, że pomiędzy nimi iskrzy. Spotykają się najczęściej po nagrywkach wychodząc gdzieś. Dziewczyna jak zaczęła się do niego przekonywać zauważyła, że jest bardzo interesujący. Pomógł jej też kilku sprawach. Piszą teraz o tym, o której dziś mają się spotkać i gdzie. Chłopak jak i zarówno dziewczyna są bardzo podekscytowani. Uwiebiają spędzać razem czas i kochają swoje towarzystwo. Tworzą zgraną pare. Nowciax do domu ekipy wpadnie za około 20 minut, więc Marta idzie się już ogarnąć.
20 minut później chłopak punktualnie był w domu. Rozsiadł się wygodnie w salonie i przygotowywał się na film. Marta zeszła chwile później do salonu i usiadła obok Nowciaxa.
-Kiedy bedziemy gotowi im powiedzieć?- zapytał blondyn.
-Jeżeli ty jesteś, to ja także- odpowiedziała dziewczyna. Chłopak obiął ją i ucałował jej policzek.
-Powiemy im dzisiaj. Przed nagrywkami- odparł blondyn. Dziewczyna kiwnęła głową, że rozumie. Chwile później wszyscy ci którzy mieli być ma odcinku zeszli się do salonu a Piotrek zabrał głos.
-Chciałbym, a właściwe chcielibyśmy wam coś powiedzieć- po jego słowach rudowłosa wstała z miejsca a chłopak od razu ją obiął.
-Jesteście razem?- zapytał Tromba.
-Tak- odpowiedzieli w tym samym czasie. Spojrzeli na siebie i się zaśmiali.
-Ooo jaki słodziaki- odparła Kasia.
-Trzeba powiedzieć reszcie- powiedziała ucieszona Marcysia. Od razu pobiegła na górę po resztę domowników. Po jakichś 5 minutach schodzili wszyscy ze schodów. Nowa para ogłosiła swój związek a ekipa zaczela im gratulować. Nie trwało to długo bo musieli zacząć nagrywać. Cześć wróciła do wcześniejszych czynności a reszta do nagrywania.Ania i Patecki
-Kuba- jęknęła dziewczyna kiedy chłopak zaczął całować jej szyje.
-Żartuje przecież- obiął dziewczynę i zamknęli oczy.
-Tak właściwe to- zaciął się a Ania na niego spojrzała- kiedy?- zapytał patrząc na nią.
-Nie dziś po prostu kotek- zaśmiała się i pocałowała swojego chłopaka. Patecki odetchnął z ulgą i oboje zamknęli oczy oddając się w objęcia Morfeusza.
CZYTASZ
Instagram // EKIPA FRIZA
FanfictionAnia - Friz? Ania- Tromba? Ania- Patec? Ania- ? Kilka wątków jest z powyższymi osobami. Piszcie, z którym z chłopaków ekipy ma być Ania, bo kończą mi się pomysły haha. Pozdrawiam ❤️