57

226 4 0
                                    

NORMALNY ROZDZIAŁ

-Majkel gadaj co wiesz!- krzyczał na niego Kuba chcący dowiedzieć się gdzie obecnie znajduje się jego dziewczyna.
-Powinny już wracać- odparł cicho Mateusz.
-Powinny? A ty myślisz, że wrócą jak posłuszne dzieci do domu!- Jakub nadal krzyczał na przyjaciela, ku jemu zdziwnieniu majkel nie denerwował się. Już po chwili usłyszeli jak ktoś wchodzi do domu.
-Ania, Weronika, gdzie byłyście?- zapytał spokojnym tonem Wujek.
-Chciałyśmy spędzić ze sobą trochę czasu, same. Poza tym Ania musiała odreagować- po wypowiedzianym przez blondynkę drugim zdaniu Ania dźgnęła ją łokciem w bok.
-Co się stało Ania?- zapytał lekko zmartwiony Łukasz.
-Pogadamy jutro, dziś ide spać jestem za bardzo zmęczona- po swoich słowach od razu ruszyła na górę. Za dziewczymą pognał Kuba.
-Nic mi nie powiesz?- złapał dziewczynę za przedramię i mówił- No słucham!
-Pogadamy jutro- wyrwała swoją rękę z jego uścisku i pobiegła do ich pokoju. Blondyn zmartwił się jej zachowaniem i jego reakcją, źle zareagował powinien być łagodny dla niej.

DZIEWCZYNY

-Dlaczego was tak długo nie było?- zapytała zdezorientowana Kasia.
-Słyszałyście jak mówiłam wam o tym, że Ania musi odreagować?- dopytała Wersow.
-No tak, i za to dostałaś po żebrach- wtrąciła się Marta.
-Powiedziała mi, że Kuba pisze z jakąś Klaudią. Mówiła, że raz jak on poszedł się wykąpać przyszło mu powiadomienie właśnie od tej Klaudii gdzie napisała, że nie może się doczekać i kilka serduszek- powiedziała przejęta Weronika.
-Co za świnia z Pateca- prychnęła Marcysia.
-Dokładnie, cwany śmieć- dopowiedziała Marta.
-To co robimy?- zapytała Kasia pocierając dłonie.
-Coś żeby to dla Kubusia było przykro, a ja wiem kto nam pomoże- powiedziała z cwaniackim uśmiechem Wersow.

NAZAJUTRZ

W planie Weroniki miał jej pomóc Karol, poprosiła go aby on cały czas komplementował Anie. Wtedy zobaczymy reakcje Kuby, jeżeli się zdenerwuje to znaczy, że kocha Anie ale jeśli nie będzie na to zwracał większej uwagi to znaczy, że trzeba wdrażać kolejny punkt planu. Anna nic nie wie.

ANIA I PATECKI

-To możemy już pogadać?- zapytał Jakub siadając na krańcu łóżka.
-Pojadę z grubej rury. Kim jest Klaudia, z którą tak codziennie zawzięcie piszesz?- zapytała brunetka. Kuba na jej pytanie zaśmiał się i powiedział.
-Czyli jesteś o nią zazdrosna?- zadał pytanie blondyn.
-Nie odpowiedziałeś na moje pytanie- podniosła się do siadu dziewczyna.
-A więc Klaudia, to moja kuzynka. Wczoraj się z nią spotkałem po trzech latach nie widzenia się- Ania myślała, że on ułożył idealne kłamstwo, więc dała swój kontratak.
-Masz jakieś dowody? Ktoś z ekipy wie?- dziewczyna podniosła się z łóżka i ustala na przeciwko chłopaka.
-Mówiłem wujasowi ale mógł zapomnieć- Kuba podrapał się po karku. Widać było po nim, że się stresuje.
-Więc sprawdźmy. Wujas!- krzyknęła brunetka aby przywołać starszego.
-Co się stało?- zapytał wchodząc do pokoju pary.
-Znasz kuzynkę Kuby?- zadała pytanie Ania.
-Ma jedną kuzynkę, Klaudię- odparł Łukasz.
-Jeśli masz gdzieś jej zdjęcie mógłbyś pokazać?- poprosiła mężczyznę. On przytaknął głową i zaczął szukac zdjęcia dziewczyny. Po chwili czekania odnalazł jej fotografie i przedstawił ją Ani.
-Dzięki wujku- podziękowała mężczyźnie i chwyciła za telefon chłopaka. Chciała go odblokować ale nie mogła, ponieważ.
-Po co ci hasło?- zapytała pokazując liczby czekające do wpisania kodu.
-Ty też masz hasło, każdy je ma- bronił się blondyn.
-Ja nie mam, bo nie mam co przed tobą ukrywać- dziewczyna wzięła ręcznik i wyszła z pokoju aby iść  wziąć prysznic.

CZĘŚĆ DRUGA PLANU

-Karol zobacz, Ania już idzie- szturchnęła chłopaka Marta.
-Hej Ania- powiedzieli równocześnie do brunetki.
-Witam was- odparła entuzjastycznie dosiadając się do przyjaciół na kanapę.
-Cudnie dziś wyglądasz- przyznał racje Karol brunetce.
-Dziękuje Karolku- ukłoniła się teatralnie dziewczyna. Przyjaciele spojrzeli w stronę kuchni gdzie obecnie była Wersow, która pokazywała kciuka w górę Karolowi i Marcie. Na szczęście Ania nie zauważyła czynu Weroniki.
Po chwili siedzenia tak w salonie przybiegł tam Patecki.
-Zobacz kochanie usunąłem hasło- prawie krzyczał. Z jego słów Karol zaśmiał się.
-Co się cieszysz rozdymka?- mówił lekko poirytowany Patec.
-To, że słabo jest mieć hasło jak się ma dziewczynę- przy wypowiadaniu tego zdania mrugnął jednym okiem do Ani, na co ona parsknęłam śmiechem.
-Dlatego usunąłem te cholerne hasło- powiedział dając swój telefon swojej dziewczynie.
-Na co mi to? Miałeś tyle czasu żeby wszystko usunąć i pewnie to zrobiłeś. Mam sobie zdjęcia porobić?- mówiła ironicznie brunetka. Osoby siedzące na kanapie się zaśmiały, oprócz Kuby.
-Co to za spisek przeciwko mnie?- zapytał już dość wkurzony chłopak.
-Ja nic nie wiem- odparła krótko Ania. Reszta siedziała cicho. Kuba chwycił Anne za rękę i poszli razem na górę. Po chwili znaleźli się w swoim pokoju.

PATECKI I ANIA

-Powiedz mi kochanie, szczerze w 100%  czy ty mnie zdradzasz?- zapytała ze spokojem dziewczyna. Chłopak wziął kilka głębokich wdechów i wydechów i odparł.
-Mówię szczerze, nigdy bym ci tego nie zrobił kochanie. Jesteś moim światłem, moją gwiazdą na niebie. Kocham cię. Jesteś jedyną osobą, którą darze takim uczuciem jak i zaufaniem- Kuba mówiąc to uklęknął przed swoją dziewczyną i złapał ją za dłoń- przepraszam za wszystkie krzywdy jakie ci wyrządziłem- dopowiedział jeszcze i spojrzał swojej partnerce głęboko w oczy, które przez jego słowa gwałtownie się zeszkliły.
-Kuba- tylko tyle zdołała z siebie wydusić dziewczyna. Od razu rzuciła się w ramiona partnera. Oplątała swoje nogi wokół bioder a on przytulił ją do siebie jeszcze mocniej.

Instagram // EKIPA FRIZAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz