Vége lett az irodalom órámnak ezért elindultam ki az udvarra, ma eldöntöttem, hogy bemutatom Hwát a barátaimnak. Épp kiértem mikor láttam, hogy barátaim már ott ülnek a szokásos helyünkön.
-Csá Woo - köszönt rám egyből Yunho
-Mizu srácok - ültem le a fűbe melléjük
-Nem sok, Mr. Kim már megint felcseszte magát és dolgozatot íratott velünk, utánna meg feladott két oldal házit - mosolygott keservesen Yeosang - Na hol van az a gyerek akinek be akarsz minket mutatni?
-Mindjárt jön, elvileg most ráér óra után - emlegetett szamár, amint befejeztem a mondandóm valaki leült mellém.
-Hello - intett egyet - Seonghwa vagyok - mosolyodott el
-Jaj nem te vagy az srác aki megnyerte város arca díjat? - kapta fel a fejét egyből Yunho
-Hát de igen, de ez csak ilyes iskolai dolog volt semmi komoly, csak pár iskola vett részt rajta. - vakarta meg a fejét zavartan
-Nem baj az, gratula attól még - nyújtotta a kezét pacsira - Amúgy Yunho vagyok
-Én Yeosang - bólintott egyet mosolyogva
Yeo feje mellett megláttam Mingiéket sétálni épp valamin nagyon nevetettek, Hongjoong és az előbb említett elkezdték ütögetni egymást, Jongho pedig csak sétált mellettük. Egyedül San nem volt velük. Akkor ma nincs suliban. Igaz is tegnap említette az igazgató, hogy leigazolja a napját. Lehet rá kéne kérdeznem Minginél a dologra, de sosem beszéltem még vele. Nem tudom hogyan reagálna ha oda mennék beszélni vele, lehet szóba se állna velem. Meg miért érdekel, hogy mi van Sannal. Nem is ismerjük egymást, biztos nem mondana róla semmit.
-Woo, figyelj már - csapott a fejemre Yunho
-Mi? Mi az?
-Miért bámulod Hong-ékat? -fordult felém Hwa
-Kéne beszélnem Mingivel de nem tudom, hogy hogyan meg, hogy egyáltalán szóba állna-e velem. - tépkedtem a fűszálakat
-Miről van szó? Beszéljek Honggal? - kérdezte kedvesen
-Jaj nem kell, dehogy. Megoldom csak erőt kell vennem magamon. Na mindjárt becsöngetnek, sietek. Később beszélünk. - intettem és elindultam be a terembe
Már szinte mindenki bent volt a teremben de még volt bő öt percünk a szünetből. Nagy levegőt vettem majd elindultam Mingi asztalához, fogtam és kihúztam a mellette lévő széket. Mindig is egyedül ült és általában nem is ültek mellé, mert ő nem akarta. Lassan telefonjából felemelve fejét rám nézett.
-Szia
-Hello, Wooyoung - tette le a telefonját. Kicsit meglepődtem, hogy egyáltalán tudja a nevem.
-Beszélhetünk? - kérdeztem miközben az ujjaimat tördeltem amit észre is vett.
-Mond csak, ráérek.
-Öhm... - nem tudtam hogyan kezdjek bele de nem akartam nagyon elhúzni a beszélgetést ezért inkább megszólaltam - Látom ma San nincs suliban és tegnap az elzáráson..hát kapott egy telefonhívást utánna pedig elrohant. Nem tudom mi lehet a baj, de gondolom van valami gond.
-Hát, igazából erről nem sokat beszélhetek. Szerintem kérdezd meg inkább Sant. - gondolkodott el kicsit
-Nem hiszem, hogy elmondana bármit is, főleg ha valami fontos dologról van szó. Nem is ismerjük egymást. - mosolyodtam el zavartan
-Szerintem elmondaná - küldött egy bíztató mosolyt majd felvette a telefonját ezzel jelezve, hogy lezárta a témát.
Visszaültem a helyemre. Mingi egész kedves srác, kezdem úgy érezni, hogy amit a suliban összehordanak róluk annak több mint fele nem is igaz. És amit mondott, hm vajon tényleg elmondaná, hogy mi a baj? De..nem is tudom. Lehet tényleg igaza van. Vége lett az órámnak így elindultam a tesiterembe. Leültem a terem közepére és elővettem a telefonomat. Gondoltam megkeresem Sant instagrammon. Nem telt sok időbe, hisz sok követője van ezért egyből kidobta őt. Ő nem követett sok embert leginkább csak a barátait és egy két hírességet. Nyilvános volt a profilja ezért rámentem egy random képére.
snghw.park és további 5869 személy kedvelte.
choi.san 📷: @min.gi 🙋🏻
Az összes (993) hozzászólás megtekintése
min.gi A fotós jobb volt, kár, hogy ő nem látszik🤔
choi.san @min.gi na majd legközelebb💁🏻
hong_joonie nagyon fess vagy, de karra lehetne még gyúrni 😂
jongho_ch @hong_joonie ne már ezt én akartam írni 🤦🏻Végül kiléptem a képtől és csak azt a követés gombot bámultam egy ideig. Nem merem bekövetni, mi van ha nem követ vissza? Egy negyedórás vacillálás után elhatároztam magam.
Be követi choi.san felhasználót?
Igen Nem________________
Sziasztok, ez kicsit rövidebb rész lett. Megpróbáltam feldobni a végét ezzel az instagrammos poszttal, mert mindig is tetszett az ilyesmi. Egy két ilyet tervezek még, szóval kiváncsi vagyok, hogy nektek tetszett-e?🤍
YOU ARE READING
Dᴀɪsʏ | ᴡᴏᴏsᴀɴ
Fanfiction-Daisy - szólalt meg miközben arcomat vizsgálta -Micsoda? - néztem rá zavarodottan -Így foglak hívni - közölte egyszerűen -Miért pont Daisy? - értetlenkedtem tovább -Mert hasonlítasz egy százszorszépre csak te ezerszer szebb vagy - mondta ki ezeket...