9

190 19 0
                                    

Idegesen dobolok az ujjaimmal még fülhallgatómban a Don't Give Up On Me szól. Mingi mellettem telefonál épp. Látom rajta, hogy kicsit csüggedt. Tegnap szólt, hogy holnap ha ráérek akkor beszélhetek Sannal, persze egyből elfogadtam az ajánlatot, de most egyre feszültebb vagyok. San hiánya nagyon felerősödött. Mingi hirtelen felém fordult majd annyit mondott, hogy igen itt van, majd intett fejével, hogy menjek oda. A lábaim megfagytak, nem akartak megmozdulni. Mingi csak nézett, míg a szobára hatalmas csend telepedett. Végül fogta és oda adta a telefonját így nem kellett megmozdulnom. Küldött felém egy bíztató mosolyt, majd kiment a szobából, hogy tudjak vele kettesben beszélni. Vagy három percig csend volt így kicsit kínos volt a helyzet. Vettem egy nagy levegőt majd a fülemhez emeltem a telefont.

-Szia - mondtam halkan

-Szia, Wooyoung - mondta lassan amitől kirázott a hideg, kicsit zavarba jöttem de valamit mondanom kellett, hogy ne legyen már ennél is gázabb.

-Elég unalmas nélküled a suli - jelentettem ki, majd legszívesebben fejbe csaptam volna magam. Ez az Wooyoung, jobban nem is égethetnéd le magad. De legnagyobb meglepetésemre San felkuncogott.

-Hát azt elhiszem, elég meghatározó személy vagyok. Képzelem mennyire hiányol a suli - nevetett fel hangosan amitől nekem is mosolyognom kellett.

-Hát igen, ez egyértelmű - mondtam vigyorogva

-Amúgy te is hiányzol - mondta halkabban, amitől szívem majd kiugrott a helyéről. A gyomrom kavics nagyságúra zsugorodott, az arcomat pedig beborította a pír. Nem tudtam megszólalni csak ültem mint aki szellemet látott. Végül San megköszörülte a torkát majd újra megszólalt. - Na szóval, jövő héten megyek vissza, addig is ne hiányolj nagyon - mondta és tudtam, hogy most is épp mosolyog

-Nem foglak, nyugi - nevettem fel, majd ezek után elbúcsúztunk.

Annyira boldog voltam, hogy beszéltem vele. Kimentem Mingihez, hogy vissza adjam a telefonját.

-Na, jól ment? - kérdezte vidáman

-Mondhatjuk úgy is - válaszoltam mosolyogva

-Ennek örülök Woo, van kedved játszani? - biccentett a konzolok felé

-Persze - foglaltam helyet mellette és elkezdtünk játszani. 

Mingivel sokáig játszottunk majd pár óra múlva beállítottak a haverjai. Nem igazán beszéltem még Mingin és San-on kívűl egyikükkel se.

-Szia, Hongjoong vagyok. Hívj csak Hongnak - nyújtotta a kezét

-Én Wooyoung vagyok

-Hello, Jongho vagyok. Hívj csak..Jonghonak - mondta majd intett egyet

Felé is biccentettem egyet majd elkezdtek beszélni, hogy miért is jöttek. Majd elkezdtek ismerkedni velem, Hong kedves gyerek. Jongho is az a maga módján, kicsit fura a humora de jófej. Sokáig dumáltunk, amikor Hongjoong hirtelen szóba hozta Hwát.

-Képzeljétek - nézett körbe társaságunkon - Van az osztálytársam, Seonghwa. Elhívott kávézni. Ma akar 6-kor találkozni.

-Na ez király, legalább végre összeszedsz valakit magad mellé, még ha nem is csaj. - nevetett fel Mingi

-Kösz, kedves vagy - mutatott be neki Hong - Woo, ti jóban vagytok nem?

-Hát aha - jelentettem ki kicsit zavarodottan

-Szokott rólam beszélni?

-Néha szóba hoz, igen - mondtam neki furán

-Oké - mondta mosolyogva

Ezek után már nem sokat beszéltünk, mindenki elfoglalta magát valamivel. Én épp a konyhában töltöttem magamnak egy pohár vizet, mikor valaki megszólalt a hátam mögött.

-Tetszik neki - mondta Jongho az ajtóban állva

-Mi? - értetlenkedtem

-Hong szerelmes Hwába, ezért kérdezte tőled. Csak láttam, hogy nem igazán értetted. - egyből megértettem a dolgot, így eszembe jutott mikor Yeosangék is valami ilyesmiről beszéltek.

-Aha, értem. Hwának is tetszik Hong nagyon. Sokat beszél róla. - mosolyodtam el

-Nem ismerem Seonghwát de amíg nem bántja meg őt addig nekem oké. - rántotta meg a vállát

-Ezzel én is így vagyok - jelentettem ki - de nekem lassan mennem kéne - tettem le a poharat majd elindultam a dzsekimért.

Elköszöntem mindenkitől majd haza indultam. Út közben beugrottam a legközelebbi boltba egy kis rágcsáért. Imádom ezt az üzletet, a legjobb édességek kaphatóak itt. Míg végig sétáltam a sorok közt eszembe jutott San és a beszélgetésünk. Örülök, hogy vissza jön és amikor beszéltünk úgy hangzott kicsit jobban van már. Lekaptam két chipset és két gumicukrot majd fizettem és haza mentem. Soojin ma nincs itthon szóval ma filmezek egész este meg tanulok holnapra. Épp néztem a Bosszúállók utolsó részét mikor instagramról felvillant egy értesítés.

choi.san követni kezdett téged.

A telefon majdnem kiesett a kezemből mikor megláttam. De nem volt időm ezen gondolkodni mert újra megcsippent a telefonom mikor is üzenetet kaptam tőle.

choi.san
Szia

wooprfect
Szia

Nagyon kreatív a neved😂

Igen, tudom😂

Amúgy
Csak meg akartam köszönni a mait

Örülök, hogy beszéltünk

Én is.
Holnap jövök haza, és hétfőtől megyek
Így addig lesz három napom kitakarítani a házat

Holnap suli után átmehetek segíteni ha szeretnéd

Az jó lenne

Akkor holnap találkozunk.
Jó éjszakát.

Jó éjt, Woo.
  Látta 21:49

Ezek után lekapcsoltam a filmet és lefeküdtem aludni. Holnap újra találkozunk. Boldogan kapcsoltam le a kis éjjeli lámpát majd elnyomott az álom.

_______________________________
Valaki mondja meg, hogy miért van az ha kirakok egy részt akkor a kép amit teszek hozzá hatszor lesz kirakva, vagy ezt csak nekem mutatja így?
Komolyan nem értem😂

Dᴀɪsʏ | ᴡᴏᴏsᴀɴDonde viven las historias. Descúbrelo ahora