Pomalu jsem začínala zase vnímat co se děje, a první co jsem slyšela byla panika a nějaké jakoby mňoukání které znilo hodně jako yee, a zároveň to bzučelo.
Pootevřela jsem oči a zahlédla ovci tupým zobákem, očima jako koza a tělem jako ovce, ale mělo to taky křídla.
Přesněji to mělo tři rozdělená kradla na zádech.
Nějak mi to nevadilo spíše mě to hřálo, ale ostatní se snažili zjistit co to je.
Rukami jsem se podepřela a posadila se. Všichni ztichli.
"Co se děje...?" Zeptala jsem se a chytla do rukou tu 'ovci'.
"Y/n nesahej na to!" Nepomenul mě bratr když mě Aizawa zase položil na zem.
"Když ono to krásné hřeje..." Koukala jsem se na bratra.
Nastalo hrobové ticho.
"Tak aspoň je to užitečné." Rekl Aizawa.
Všichni pokračovali v panice dokud já si neuvědomila že na mě leží něco co snad ještě neexistovalo.
Hrozně jsem znervóznila a Aizawa si toho všiml.
"Midnight? Můžeš ji prosím uspat?" Zeptal se Aizawa.
"Děje se něco?" Přišla ke mě Midnight a položila mi ruku na čelo aby zkontrolovala jestli nemám teplotu. Pak sehla i vedle mě na někoho.
Otočila jsem svou hlavu aby zahlédla Bakuga. Očividně v bezvědomí.
"Nechci aby se moc stresovala." Řekl Aizawa.
"Dobrá." Řekla Midnight a uspala mě zase.
Ale ta ovce byla fakt zajímavá...
Probrala jsem se zase do něčí mluvi.
Trochu jsem se rozkoukala.
"Pokud se ještě dnes probere můžete jí odvést domu i s Bakugem, jelikož on už se probral." Řekl asi doktor.
"Dobrá. A prosím, zjistili jste co je ta ovco-létající něco?" Zeptal se velmi známí hlas Aizawy.
"Domníváme se že je to něco z jejího quirku, ale nejsme si jistí. Měli by jste s tím zajít k specialistovi." Řekl Doktor.
Otočila jsem se abych vyděla že se tam opravdu Aizawy a doktor spolu baví.
Ani si nevšimli že jsem vzhůru a pokračovali ve své konverzaci.
Až teď jsem si všimla že ta ovce je pod mojí hlavou místo polštáře. Musím přiznat že to bylo lepší než polštář.
Trochu jsem za svou hlavou poňuchala tu ovci nebo co to je. Až pak si mě všiml Aizawa.
"Dobré poledne Y/n." Zamával na mě Aizawa.
"Dobrý den." Koukala jsem na něj.
"Hm? To je dobře že jste se probudila." Otočil se na mě doktor.
"Dobrý den.", Mávla jsem i na doktora a položila svou hlavu na ovci.
"Y/n, nebere ti ta věc energii nebo něco?" Zeptal se Aizawa.
"Nemam pocit že by to pohlcovalo mojí energii, takže asi ne. Ale hodně to hřeje." Řekla jsem.
"Pokud ti to nějak ubližuje budeme to muset nějak zničit, tak si s tou věcí nedělej pouto." Upozornil mě Aizawa.
"Dobrá." Odpověděla jsem.
"Takže když se probudila, tak dnes večer pro ní přijdete?" Řekl otázkou doktor.
ČTEŠ
Hand In Hand We Go Foward [Bakugou x reader] (CZ)
FanfictionJsi studentka na škole kde se musíš učit medicínu kvůli svému quirku. Jsi velmi užitečná hrdinům, ale pro nějaký důvod i zločincům. Jenom musím oznámit že charakter [bratr] je jenom vymyšlený. Není součástí samotného anime. 41,644 slov