Příběh jak se dali dohromady si můžete domyslet.
Udělám taky malí timeskip.
O měsíc později.
Ráno jsem brzo vstala a připravovala se do práce.
Ano už jsem mohla mít svůj vlastní dům. Ale já stále šetřím na potřebné věci jako třeba... Elektřinu.
Udělala jsem si svojí raní hygienu oblékla se do oblečení podle rozvrhu co mi dal šéf a šla si zabalit věci co dnes potřebuju.
Náš šéf chce abychom byli nějak duhově sladěný s ostatními pracovníky, protože je to předse jen zajímavá Kafeterie.
Má to i svoje plus, dostávám za to proplaceno, protože jsem mu odmítla nosit Jasně barevné oblečení.
Dnes jsem musela mít na sobě modrou, a zítra musím mít oranžovou.
Když jsem byla dobalená,popadla jsem svojí mikynu a rovnou odešla z domu.
Byla jsem ráda že mám vždy na blízku hrdiny se kterýma se znám, protože... Prostě ano.
Došla jsem k samotné Kafeterii ve které pracuji. Mělo to to aspoň pěkně jméno: Coffee house. a šéf byl sám o sobě fajn.
Odešla jsem do našich Malich šaten, oblékla si svojí zástěru, odložila si svojí tašku a rovnou šla za pult.
Jako spolupracovníci jsme spolu moc nemluvili, byli jsme si trochu cizí.
Nějak kolem poledne do Coffee house přišli tři až moc známí lidi. Samozřejmě že to byl Bakugou, Šero a Mína.
"Oni dnes mají volno? Asi jsem o týden pozadu..." Pomýšlela jsem si a rovnou šla k ním pro jejich objednávku.
"Dobrý den, co by jste si dnes dali?" Zeptala jsem se a rovnou si vyndala svůj zápisník.
"Oh dobrý den zatím nevíme, ale děkujeme za optání." Usmál se Sero.
"Dobrá, vrátím se až si něco vyberete." Řekla jsme s úsměvem a rovnou začala odcházet.
"Y/n, co to zase děláš?" Položil si Bakugou ruku do do dlaně.
"Nemám povoleno nikomu tykat, ani když je to známí, provedla znáte Katsuki Bakugou." Usmála jsem se.
"Nedávej mi ten tupí úsměv." Naštval se Bakugou.
"Nevěděla jsem že tady pracuješ, myslela že pracuješ v tom 'Beany coffee'?" Řekla zmateně Mína.
"Taky jsem si to že začátku myslela, jenom jsem se zpletla, teď se musím vrátit za pult, já se k vám ještě vrátím." Řekla jsem a odešla.
Vrátila jsem se za pult, vzala tich pár objednávek a ty hodila rovnou tím co připravují ty jídla co tady taky máme.
Už nějaký ten týden si uvědomuju že asi hodně miluju Bakuga, a nikdo o tom neví. Nebo aspoň doufám.
Už jenom ta myšlenka že ho miluju mi přijde směšná. Nikdy by mě nemohl mít rád. Třeba prostě nejsem jeho typ, a já prostě pro něj jen tak spadla.
Přijde mi trapné že jsem do někoho kdo by mě nikdy nemohl mít rád.
Po několika minutách jsem zase popadla ten mini zápisník a šla zase za tím stolem kde Bakugou, Sero a Mina seděli.
"Už máte svoje objednávky?" Zeptala jsem se.
"Ano zatím si já a Bakugou dáme čaj a Sero si dá džus." Usmála se Mína.
ČTEŠ
Hand In Hand We Go Foward [Bakugou x reader] (CZ)
FanfictionJsi studentka na škole kde se musíš učit medicínu kvůli svému quirku. Jsi velmi užitečná hrdinům, ale pro nějaký důvod i zločincům. Jenom musím oznámit že charakter [bratr] je jenom vymyšlený. Není součástí samotného anime. 41,644 slov