Ráno mě Bakugou musel probudit protože jsem byla tuhá jak poleno a neslyšela jsem svůj budík.
Já jsem nedobrovolně vstala a šla si udělat ranní hygienu zatím co bůh ví co dělal Bakugou.
Po té jsem se šla obléct když jsem zahlédla Bakuga v jeho kostýmu.
"Ty dnes pracuješ?" Zeptala jsem se.
"No ano, jak je podezření že LOV zase něco plánují potřebuji hrdiny co tu budou držet hlídku." Vysvětlil Bakugou.
"Vždyť si sotva přišel? Ani si neměl čas si pořádně si odpočinout!" Překvapilo mě že už dnes má zase hlídku.
"Já s tím nic neudělám, nemůžu domlouvat vládě." Oznámil Bakugou.
Já si jen oddechla. Beze slova jsem se šla přehlédnout a pak se vrátila k Bakugovy.
Měla jsem v plánu už jít ale Bakugou mě zastavil.
"Y/n! Tý jsi nesnídala zase!" Okřikl mě Bakugou.
Zamrzla jsem.
"Ne?" Řekla jsem s nervózním úsměvem.
"Takže se sem vrať." Oznámil.
Jelikož jsem dobře věděla že mi neprojde útěk tak jsem si zašla do kuchyně pro snídani kterou jsem nikdy naplánovala.
"Já tě ani za tý dva dny neviděl cokoliv jíst." Podezíravě Bakugou a podal mi toust.
Radši jsem neodpovídala, a Bakugou moc dobře znala mojí odpověď.
"Není zdravé málo jíst!" Dal mi pohlavek.
"Omlouvám se!" Podívala jsem se mu do očí.
"Si dohlidnu abys jedla když jsem teď tady. Nebudu se tě ani ptát jak si jedla když jsem tu nebyl." Vzal si svůj toust a chytl mě za ruku.
Já si vzala svojí tašku a šla ze dveří aby Bakugou měl prostor se obout.
Pak mě Bakugou vzala za ruku z baráku a šli jsme spolu pracovat.
Bakugou mě celou cestu držel za ruku, a nehodlal pustit.
Dovedl mě až ke kafetérii a pak sám šel na velitelství jelikož ho tam při cestě volali.
Nastoupila jsem jako vždycky za pult a pracovala.
Večer jsem zase šla domů a jen doufala že večer bude klidný jako vždy.
Ne. Nebyl.
Někdo mě po zavyračce kousek od kafetérie chytl za krk a já jen v šoku zastavila.
"My jsme se dlouho nepotkali." Poznala jsme jeho hlas.
"Shigaraki...?" Zeptala jsem se bez jediného prudkého pohybu.
"A kdo jiný." Přiblížil se k mému uchu.
"Co tu hledáš?" Snažila jsem se vypadat jako že nemám strach.
"Co asi? Chceme tvého hrdinu Bakuga aby se k nám přidal, a ty ho k tomu donutíš." Usmála se.
"Já? Proč bych to já měla dělat?" Zeptala jsem se.
"Ty? Tobě nemůžu věřit že někoho o tomhle neupozorníš. Toga to udělá." Řekl.
Shigaraki na chvíli ztichl. Má nejaky nápad který bude velmi špatný.
"A víš tý co? Běž." Zasmál se a pustil můj krk
Tohle jsem být špatný plán když mě i nechá utéct.
"Na co čekáš? Chceš abych tě proměnil v práh?" Zeptal se mě.
ČTEŠ
Hand In Hand We Go Foward [Bakugou x reader] (CZ)
FanficJsi studentka na škole kde se musíš učit medicínu kvůli svému quirku. Jsi velmi užitečná hrdinům, ale pro nějaký důvod i zločincům. Jenom musím oznámit že charakter [bratr] je jenom vymyšlený. Není součástí samotného anime. 41,644 slov