Ještě takhle že začátku, hodně děkuju za tu podporu! Je snad zázrak že tahle kniha stále existuje, pokud to můžu nazvat knihou... Dobře, užijte si čtení ^^
Když začal svítat, odebrala jsem se do hlavní místnosti a vzala si něco k jídlu.
Jediný co kdo tam byl je Dabi, a ten ještě tak na půl spal.
"Dobré ráno Dabi." Pozdravila jsem ale on neodpověděl.
Nějak mě to nezajímalo. Hned po mě tam přišla Toga, pak Tomura a Kurogiri tam prostě byl.
Tomura nám řekl že se máme připravit a tak jsme to taky udělali.
Vzala jsem si na sebe svojí masku a zase se vrátila do hlavní místnosti.
Z toho převleku co mi Toga dala jsem se nepřevlékala, a tak jsem se ani teď do něho nemusela oblékat.
Do místnosti pak vešel Dabi. Ten si doslova na sebe vzal jen jeho bundu.
"Y/n. Tohle si vem ještě na sebe." Řekl a podal mi černé rukavice.
"Dobře. Děkuji." Řekla jsme a vzala si je.
Okamžitě jsem si je dala na ruce. Bylo až překvapivě příjemné.
Kurogiri tam prostě stál celou domů zatím co ostatním trvalo než vůbec přišli.
Hned po tom co přišeli ostatní Tomura musel zopakovat co máme dělat.
"Kurogiri." Tomura jednoduše potom řekl a Kurogiri nás teleportoval na místo.
Vzal nás přesně tam kde jsme měli být.
Byla to ulička mezi dvouma domy a mezi nima procházeli ti dvě hrdinové.
"Y/n. Dávám ti šanci zaútočit jako první." Usmál se Dabi.
"Dobře." Řekla jsem a rovnou do nich poslala prudce oheň.
Dabi se jen uchecht a šel dopředu.
"Nedotýkej se toho blonďatého." Řekl jednoduše když jsme vešli do ulice.
Dabi se lehce uchecht.
"Tak pokračuj." Usmál se.
"Jistě." Přikývla jsem a kouklase na Kirishimu co se zvedal.
"Vem si jeho jak krk. Já si beru toho blonďatého." Řekl Dabi a rovnou na něj zaútočil.
Kirishima se zvedl za zame a pokusil se na mě zaútočit, však uhnula jsem a poslala na něj další oheň.
Jeho tvrdnutí mu sice pomohlo, aby se nespálil. Ale co měl proti mě.
Pokusil se mě praštit, ale ja zase uhnula a přes rameno ho přehodila na zem.
Kirishima jen vyjek bolestí, ale hned se zase zvedal.
"Nejdříve ho asi unavím, a pak se ho zbavim." Řekla jsem si tiše a otočila se na něj.
"Dobře! Nechci ti ublížit!" Řekl.
Neodpovídala jsem a jen ho začala mlátit.
"Nemělo to na něj velký efekt, ale povedlo se mi shodit na zem a přišlápnout si ho.
"Já ti taky nechci ublížit. Jenom plníme příkazi." Řekla jsem a přiložila jsem mu svou ruku k rameni.
"Omlouvám se." Řekla jsem a použila na něj Tomury quirk.
Kirishima vykřikl.
"Moc se nepohybuj. Ta ruka by se mohla každou chvíli rozpadnout. Takhle ti to ještě doktoři můžou zachránit." Pošeptala jsem mu.
ČTEŠ
Hand In Hand We Go Foward [Bakugou x reader] (CZ)
FanficJsi studentka na škole kde se musíš učit medicínu kvůli svému quirku. Jsi velmi užitečná hrdinům, ale pro nějaký důvod i zločincům. Jenom musím oznámit že charakter [bratr] je jenom vymyšlený. Není součástí samotného anime. 41,644 slov