6

463 14 7
                                    

Došli jsme k místě kde mají trénovat, a ja si tam prostě mohla sednou a sledovat jak jejich tréning prochází. Teda až po tom co se učitel co tam pracuje představil.

"Y/n. Nebude ti vadit když budeš součástí tréningu?" Zeptal se.

"Ani ne." Usmála jsem se.

"Dobrá tak mě následuj." Řekl Aizawa a šel do jedné z budov.

Byla očividně nefunkční a vůbec, asi se za chvíli zřítí.

"Žáci 1-A tě budou mít za úkol najít a dostat tě do bezpečí. Bude se tu dít hodně věcí, ale kdyby tě nenašli v čas, druhý učitel tě během páru sekund může najít." Řekl Aizawa když jsem byli níže v budově.

"Dobrá. Mám něco dělat, nebo budu prostě čekat?" Zeptala jsem se.

"Když někdo vykřikne tvé jméno, mám právo se ozvat, ale ne moc nahlas, teda pokud nebudeš v ohrožení života." Vysvětlil Aizawa.

"Dobrá! Chápu." Usmála jsem se.

"Jenom. Musím ti ještě říct že tu budou pochodovat některý z našich učitelů jako zločinci. Pokud budou chtít abys šla s nima, jdi. Sice ti nic nesmí udělat ale patří to k tréningu." Řekl Aizawa.

"Chápu." Usmála jsem se.

Došli jsme hluboko pod zem a tam se Aizawa zastavil.

"Tohle je jakoby obchoďák že ano?" Zeptala jsem se.

"Ano. Y/n zůstaneš tady. Když se ti něco vážného stane, křič." Řekl Aizawa.

"Dobrá." Řekla jsem a sedla si na místo kde mi Aizawa ukázal.

"Vše si pamatuješ?" Zeptal se.

"Ano." Přikývla jsem.

"Dobrá. Užij si to." Řekl Aizawa a odešel.

"Takže teď jsem součástí hry, ale zároveň i tréningu.... Hustý!" Rozzářily se mi oči.

"Řekl Aizawa kdyby se mi něco vážného stalo? Tu se něco bude dít..." Přemýšlela jsem.

Seděla jsem asi minutu v úplném klidu a pak zaznila píšťalka. Začátek tréningu jsem rozpoznala.

Dále jsem seděla a jen poslouchala co se kde děje dokud ke mě nepřišel někdo.

"Hm?" Koukal jsem se nahoru a zahlédla Midnight.

"Oh dobrý den!" Usmála jsem se a zamávala jí.

"Zdravím Y/n. Teď půjdeš se mnou." Oznámila.

"Dobře." Usmála jsem se.

Postavila jsme a s Midnight šla prostě tam kam chtěla. Byl tam klid dokud jsem nezaslechl a něčí křik a pád kamenů.

"Z tohohle bude zase úrazů..." Řekla jsem si při sebe.

"Oni to zvládnou. Jsou silní." Otočila se na mě Midnight.

Pak jsem i zaslechla křik Presenta Mica. A to jsem věděla že jsme i tady v Prčicích.

Pod námi se propadla podlaha a chvíli jsme jen padali.

Dopadli jsme na šutry, a to byl bolestivý pád.

"Ouuhhh..." Stěžovala jsem si.

"Dopadla si na něco?" Zeptala se Midnight co se teď taky zvedala.

"Docela velký kámen..." Postěžovala jsem si a posadila se.

"Ukaž, pomůžu ti na nohy." Chytla mě za ruku Midnight.

Hand In Hand We Go Foward [Bakugou x reader] (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat