16

333 15 9
                                    

Uběhl asi měsíc, a Tomura se už zase chtěl ujít vedení dalšího útoku.

Dnes večer vše připravovali, ale já jim to hodlala nějak poměnit, protože jsme ani ne před dlouhou dobou už útočili úplně stejným způsobem.

Když jsem vešla do hlavní místnosti všichni tam prostě jen znuděně seděli.

Já se jen postavila ke zdi a stála.

"Takze minulý pokus nevyšel moc dobře. Jelikož U.A má nové žáky, tam se budeme muset zamířit." Řekl Tomura.

"Dabi, to bude tvoje a Tomury záležitost." Řekl Kurogiri.

"Jelikož víme že hrdinové se nás pokusí zastavit, tak Toga a Y/n se postarají o to aby nezjistili o tom že se zaútočilo na Jejich cvičení." Řekl Kurogiri.

"Toga a Y/n se rovnou půjdou připravit, Daní a Tomura dostanou přesnější rozkazy." Řekl Kurogiri.

Obě jsme jen přikývli a odebrali se do svých pokojů.

Převlékli jsme se a zase se vrátili do hlavní místnosti.

"Y/n." Získal mojí pozornost Dabi. "Chytej." Řekl a hodil po mě rukavice.

"Děkuji." Chytla jsem je bez potíží.

Nandala jsem si je na ruce a koukla se na Kurogiriho.

"Jste připravené?" Zeptal se.

"Ano." Obě jsme přikývli.

"Dobrá. Instrukce znáte." Řekl kurogiri a teleportoval nás zase do prázdné uličky.

"Jak to uděláme?" Zeptala jsem se.

"Náhodně budeme útočit." Navrhla Toga.

"Dobře, to zní dobře." Řekla jsem.

"Tak do toho." Usmála se Toga.

"Dobře." Řekla jsem a šla do ulice.

"Utocime i na lidi?" Zeptala jsem se.

"Klidně." Řekla Toga.

Z pozarohu jsem si vyhlídla dva hrdiny co jsou na svých vyhlídkách.

Vystoupila jsem a zaútočila na ně explozí.

Ti šokem málem spadli na zem, ale nespadli.

Jeden z nich dupl na zem a zamrzl mě, rovnou jsem věděla že je to Shoto.

A ten druhý byl Kiminari.

"Zdravím hoši." Řekla jsem a nechala led roztéct.

"Když mám vaší pozornost, chci o něčem lu-" Nedořekla jsem větu a dostala jsem silnou ránu do hlavy.

Rovnou jsem věděla že to je Deku.

Třískl s mojí hlavou o zem a přišlápl se mě.

"Myslím že jsi zeslábla bezjmený zločinci." Zasmál se Kiminari.

"Ja se hned vrátím." Řekla jsem a proměnila se v tekutinu. Tu abylitu jsem měla díky Dabimu.

"Ahoj Sho~" Řekla jsem a chytla ho za krk.

"Pohneš se a proměním tě v práh. A ty dobře víš že to nechci." Řekla jsem.

"A ta taky. Všichni zůstanete něm kde stojíte jinak-" Musela jsem vyskočit protože na mě zaútočil Bakugou.

Vyhnula jsem se útoku a ránu schytal Shoto.

"Dobrý pokus. Toga se o tebe měla postarat. Co sarka dělá?" Řekla jsem.

Hand In Hand We Go Foward [Bakugou x reader] (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat