Probudil me můj telefon. Byla jsem zázračné ve svém pokoji, ale nějak jsem to dále ignorovala.
Zvedla jsem telefon a koukla se kdo mi volá. Až teď jsem si všimla že jsem zaspala.
"Dobrý den šéfe! Hrozně se omlouvám-"
"To je v pořádku. Kvůli tomu nevolám. Tvá spolupracovnice si všimla že pomalu usínáš při práci a tak tě vzala domů. Chci aby sis vzala odpočinek po zbytek týdnu." Říkal.
"A-ale-" "Nechci aby sis při práci nějak ublížila protože jsi unavená, a neboj se. Výplatu budeš mít stejnou jako vždy." Vysvetlil.
"Dobrá..." Položila jsme se zase na polštář.
"Tak budete hlavně opatrná. Zatím nashledanou." Rozloučil se.
"Dobře. Děkuji a na shledanou." Tak jsem se rozloučila a zavěsila.
Otočila jsem se na bok a jen se koukala do okna vedle mojí postele.
Byl den. Nebylo ani brzké ráno, prostě poledne.
"Bože já už kvůli němu i zaspávám?!" Překulila jsem se na záda a rozvalila se po posteli.
Z hluboká jsem se nadechla a zase vydechla.
Chtěla jsem jít dále spát, ale nějak se mi povedlo třísknout se hlavou o roh stolu.
"DOPRDELE!" Vykřikla jsem jak jsem pocítila bolest v mém čele.
Ještě před tím než mi zavolal šéf bylo něco kolem osmé takže jsou všichni pryč v práci a bůh ví kde jinde.
S tímhle se budu muset vypořádat sama.
Dříve než jsem se vzpamatovala, moje ruce byli krvavé.
"PROČ MAM TEN ZKURVENEJ STŮL HNED VEDLE POSTELE!" Nadávala jsem když jsem běžela i s telefonem do koupelny abych neměla postel celou od krve.
"K-komu mám teď S-sakra z-z-zavolat...?" Začínala jsem být hysterická.
"TO BOLI JAK KURVAAA!" Nadávala jsem a vytocila náhodně číslo co jsem měla v telefonu.
Pustila jsem si vodu a začala to aspoň trochu čistit.
"Co?" Ozvalo se z telefonu.
"J-já nevím j-j-jak to vysvětlit! A-ale ja-" "Uklidni se! Co se děje?!" Rozpoznala jsem že to je Bakugou.
"O-okamžitě přijď z-za mnou! N-nevím c-co..." Začala jsem se zpomalovat.
Bylo jasné že omdlím z té paniky a krve.
"Já..." Nedořekla jsem ani druhé slovo a padla jsem na zem vedle umyvadla. (Kámo zažila jsem to. Dvakrát, vysvětlím na konci příběhu :D)
Najdeme nedokázala udržet na nohách, vše co se dělo v tento moment mě dorazilo.
Aspoň jsem dosáhla delšího spánku než normálně.
Pomalu jsem se zase začala probírat.
Samozřejmě, nemocnice.
"Zdravím paní Y/n."
Začínám tu být známější než bych měla být.
Proč ty sestřičky jsou hlavně v mým pokoji neustále?!
"Jak jsem se sem dostala zase...?" Posadila jsem se.
"Rozbila jste si hlavu pravděpodobně o stůl. Rána je teď zašitá a je zajištěno že si ty stehy nevindate sama." Řekla Sestřička.
ČTEŠ
Hand In Hand We Go Foward [Bakugou x reader] (CZ)
FanfictionJsi studentka na škole kde se musíš učit medicínu kvůli svému quirku. Jsi velmi užitečná hrdinům, ale pro nějaký důvod i zločincům. Jenom musím oznámit že charakter [bratr] je jenom vymyšlený. Není součástí samotného anime. 41,644 slov