I'm Your National Anthem

606 52 148
                                    

Lana Del Rey - National Anthem (demo)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lana Del Rey - National Anthem (demo)

Kim Taehyung oturma odasındaki cam masanın üstüne dizdiği fotoğraflarını inceliyor yarısına kadar -alkol oranı ortalama olan Roze şarapla- dolu ince uzun kadehi dudaklarına götürüyordu. Eve gelir gelmez fotoğraflara bakmak istemişti. Karnında bir şeyleri hareketlendiren heyecanla eve girmiş montunu çıkardıktan sonra beline oturan fazla sıktığı kemerinden ve çökünce dizlerini rahatsız eden pantolondan kurtulmuş hemen bir bardak içecek doldurmuştu.

Bu fotoğraflarını çektikleri gün yaşadıkları şeyler hala gün içinde dalıp gittiği anları süslüyordu. Oversize gömleğinin kapattığı parmaklarıyla gözüne en çok çarpan fotoğrafı aldı. Jeongguk bedeninin hemen arkasında onun gibi dizlerinin üstündeydi. Saçları hacimli ve dağınık dalgalar halinde yüzüne düşerken gözleri onun üzerindeydi. Fotoğrafın öyle bir albenisi vardı ki yalnızca Tae değil bakan herkesin gözlerini alamayacağı açıktı.

Taehyung derince iç çekti ve parmaklarının arasındaki fotoğrafla yavaşça yumuşak halıya uzandı. Köşeye sıkışmıştı. Bu boktan çıkmaz onu çok yoruyordu. Sana'yı sevmiyor değildi. Fakat aşık olduğunu söylemek kocaman bir yalan olurdu. Mantık çerçevesi içinde, ölene kadar birbirlerini sevmeseler bile saygı duyacakları basit ve tutkudan yoksun bir ilişkiydi. Taehyung ondan habersiz tek bir hareket yapsa Sana onu ayrılmakla ya da ailelerine söylemekle tehdit ederdi. Taehyung çoğu zaman Sana'ya duygusal olarak daha yakın olmak için çabalasa da Sana kendisini unutmuş, sadece ailesi ve itibarı için çalışan bir robottu. Kameralara gülümseyen, kendi hobilerini insanların seveceği ve saygı duyacağı hobilere değişen, katı ve kuralcı biriydi.

Taehyung ise çok farklıydı. Rol yapmada iyi olsa da bunu yapmayı sevmezdi. Bir salon dolusu samimiyetsiz ve çıkar ilişkisi dolu insana sahte gülümsemektense sıkıcı olduklarını belli ederdi. Romantikti, duygusaldı. Sırf güçlü görünmek için kendisini yıpratmazdı. Sevgi ve ilgi bu hayatta en sevdiği histi. El ele tutuşmaya, öpüşmeye, sarılmaya, ilgi görmeye bayılırdı. Baharda Eyfel Kulesinin etrafında kırmızı şarap ile yapılan pikniklerde pötikareli örtünün üstünde sevgilisine kur yapmayı severdi. Pamuk şeker yediğinde dudaklarına bulaşan erimiş şekerden utanan birini değil de ona tatlı göründüğünü söyleyen biriyle beraber olmak isterdi.

Her şeyden önce tensel çekimi, uyumu, tutkuyu, baktığı bir çift gözde aşkın doğurduğu şehveti görmeyi severdi. Tıpkı bu fotoğrafta Jeongguk'un gözlerinde ışıldayan o duygu gibi. Değerli hissettiren, kalbinin bir kuş gibi göğüs kafesinde çırpınmasını sağlayan o bakışlardan istiyordu. Öpüştüğünde bunu iki dudaktan öteye taşıyan resmen ruhunun öpüldüğünü hissettiren bu adamla olmak istiyordu.

Ne yazık ki Taehyung herkesin istediği hayatının bedelini istediği şeylere sahip olamamakla ödüyordu.

Tadı kaçmış şekilde telefonunu eline aldı. Sana'dan gelen mesajları görmezden gelmek istiyordu çünkü bu akşam evine gelmek isteyen sevgilisini nasıl reddedeceğini bilmiyordu. Kaçmak ne yazık ki sonsuza dek süren bir eylem değildi. Belki de Jeongguk'u o partide rahat bırakmalı ve kendisini heveslendirmeyi kesmeliydi. Bu düşüncesi Instagram'a girene kadar kafasına yatmıştı. Instagram'a girdiğindeyse ana sayfasına düşen ilk fotoğraf kanını kaynatmıştı. Karnına tekme yemiş gibi hissederken hırsla doğruldu. Nefesleri sıklaşmıştı. Sinirlerinin bir anda nasıl bu kadar gerildiğini anlamıyordu. Kıskançlık hissi. Utanmasa Jeongguk'u arayıp neden bana gelmek yerine o partiye gittin diye sızlanacaktı. Fotoğrafa baktıkça bunu daha da yapmak istiyordu. Toplu çekilmiş bir fotoğraftı. Hoseok'un paylaştığı fotoğrafta Hoseok, Jimin, sevgilisi Dawon, sevgili kuzeni aynı zamanda ilk nefesini aldığından beri rakibi olan Kim Seokjin ve yarı yarıya boyattığı saçlarıyla nefesini kesen Jeongguk loca tarzı bir yerde oturuyordu. Taehyung'u bu kadar hırslandıran şey yıllardır sürekli ondan daha iyi olduğunu söyleyen, soğuk savaştaki rakibi Seokjin'in iki yana açtığı bacaklarından birine oturan ve kolunu onun boynuna saran Jeon'du. Ayrıca herkes buluşmuştu ve Taehyung'un haberi yok muydu? Kırılmış hissediyordu. Yine de bunu belli etmeyecekti elinden geldiğince. Tek istediği Jeongguk ile vakit geçirmekti ve ona odaklanmaya çalışacaktı. Tanrı aşkına ne tehlikeli bir çocuktu ama. Sadece yüzündeki gülümseme ve başkasına gösterdiği bu samimi davranış yüzünden Taehyung saatlerdir kaçtığı mesaja girmiş ve sevgilisine cevap vermişti.

paparazzi≮ |taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin