Swim

1K 121 83
                                    

Dikkat! Bu bölüm yetişkin içerik içermektedir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dikkat! Bu bölüm yetişkin içerik içermektedir.

Dudaklarımın arasına izmariti sıkıştırıp ışığı açık olan pencereyi seyretmeye devam ettim. Hava kötü görünüyordu birkaç dakikaya yağmur yağarsa tüm planım bok yoluna giderdi. Cebimden kibriti çıkarıp yaktım ve sigaranın ucuna elimle siper olurken ateşin sigaranın ucunu tutuşturup yuvarlak turuncu bir ışık oluşmasına izin verdim. İyice yansın diye içime çekiyordum. Sigaram yanınca kibriti gözlerimi pencereden ayırmadan sağa sola sallayarak söndürdüm. Sönmüş kibriti iz bırakmamak için pantolonumun arka cebine sıkıştırdıktan sonra sigarayı parmaklarımın arasına alıp dumanı yavaşça serbest bıraktım. Öfkeliydim. Yüz ifadem de buram buram öfkeli olduğumu gösteriyordu. Yanaklarımın dumanı her çekişimde içe çöktüğünü, çatık kaşlarım ve sert bakışlarımla pencereyi izlemeye devam ettiğimi kendimi görmesem bile fark ediyordum.

Bir hafta... Koskoca bir hafta geçmişti ve benimle göz göze bile gelmemişti. İşler istediğim gitmemişti. Pişman olmuştu belli ki. O kız onun pişmanlığını bile hak etmiyordu. Kafamı yana eğip kısık gözlerle bakmaya devam ettim. En azından göz göze geldiğimizde bir selam verebilirdi. Bir bok olsaydım o güzel gözlerinden daha iyi bir değer görürdüm. En azından sifonu çekmeden önce benimle bir kere de olsa bakışırdı. Sinirle dumanı ciğerlerime çektim. O gece işimi sağlama almak istemiştim ve hapı alır almaz telefonumdan ses kaydını açmıştım. Tek tek not etseydim anlayabilirdi. Gece boyunca yaptığım tüm itirafları biliyordum.

"Daha önce hiç altta olmadım."

"Ailemden sakladığım küçük çaplı bir mal varlığım var. İllegal işler hoşuma gidiyor."

"Fotoğrafçılık kulübünün kurucu öğrencilerinden biriyim ve bir keresinde o kulüple ilgilenen danışman Bayan Kim'den gezi için izin almam gerekti. Nasıl gelişti bilmiyorum ama ahşap masasının üzerinde 2 tur seviştik."

" Erotik fotoğraflar çekmek isterdim. "

Hiçbiri beni aman aman riske sokacak şeyler değildi. Rahatsız olduğum bir şey de yoktu. Ayrıca onun da itiraflarını biliyordum.

" Birinin ilki olma fikri beni azdırıyor. "

" 2 tane halka açık alanda sevişme cezam var. "

" Kötü hissetmem gerekirdi ama hissetmiyorum. "

"Seni çekici buluyorum."

Bunların geçen hafta boyunca beni ne kadar heyecanlandırdığını anlatamazdım. Beni çekici bulduğunu söylemişti. Bundan daha iyisinin olamayacağını ve artık uzun bir süre hiçbir şeyin beni mutsuz etmeyeceğini düşünüyordum. Ta ki beni tanımamazlıktan gelene kadar. Cidden aklım ermiyordu. Arkadaş ortamımız geçen gece birleşmiş ve bir yerde kahve içmişti. Onun ise tek yaptığı kafasını bile benim olduğum yere çevirmemek ve tamamen yokmuşum gibi davranmaktı. Bu kadar kötü müydüm? Tüm masadan dışlanmış hissetmiştim. Bunu neden yapıyordu? Cidden özel olduğumu görememiş miydi? Suratımda psikologumun görse hastaneye yatırmak için ikinci kez düşünmeyeceği bir gülümseme oluştu. Belki de ondan o kızdan o kadar iyiydim ki tüm düzenini bozup benimle olmaktan korkmuştu.  Sigaranın ateşi izmarite dayandığında onu yere attım. Ve üstüne birazcık basıp söndüğüne emin olduktan sonra yerden kaldırıp cebime koydum. Hiçbir iz istemiyordum.

paparazzi≮ |taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin