Nuit Calme

760 79 81
                                    

Lomepal-Trop beau

Lomepal-Trop beau

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


160.

170.

180.

Taehyung'un arabasını zorlayabildiğim kadar zorluyordum. Sikeyim! Sadece holden çıkıp koridora giren birisi bile duvardaki Taehyung fotoğraflarına bakarak yaptığım şeyi anlayabilirdi. Taehyung için ayırdığım odada onun kıyafetlerini, yastıklarını, içtiği kahvenin kutularını, kuaförden güç bela aldığım saçlarını, parfümlerini ve çamaşırlarını bulabilirdi. Sıçmıştım.

190

Evime kim ne cürretle girebilirdi? Elimde bir kart vardı ve o kartı okutmadan o kapıdan içeri gireni direk haber veren bir sistemim vardı.

200.

Taehyung'a hiçbir şey söylemeden evden anahtarı alıp çıkmıştım. Şu an en son düşündüğüm şeydi çünkü eğer yakalanırsam bir daha yüzünü dahi göremezdim. Uzaklaştırma kararı ile kalınmazdı. Evime giden yola girip sinirle solurken gaza basmaya devam ettim. Arabanın sesi tüm sokakta yankılanıyordu. Makas ata ata geçtiğim arabalar uzun uzun korna çalıyordu. Umursamadan siteye girdim ve evimin bahçesine girer girmez arabayı kulakları sağır eden bir sesle durdurup anahtarı ve kapının açık kalmasını önemsemeden koşar adımlarla açık kapıdan içeri girdim. Terden ıslanan saç diplerime vuran soğuk havayı hissediyordum. Shaggy tarzı halılarımın üstündeki ince topuklu ayakkabı izlerini görmemle kaşlarım çatıldı. Sikeyim biri eve girmişti ve bu bir kadındı. Bir kadın benim evimi nereden bilebilirdi? Yakın çevremde evimin yerini bilen kadın arkadaşım hiç yoktu. Annem de asla ama asla zorla içeri girmezdi. Ben eve kimse girmesin diye temizliğimi bile kendim yapardım. Ne tür bir boktu bu?

Yumruklarımı sıkarak topuklu izlerine doğru adım attım. Sırtım ter içinde kalmıştı. Gördüğüm kadarıyla tüm fotoğraflar yerli yerindeydi. Birkaç adım daha attıktan sonra gri koridor duvarıma kırmızı rujla yazılan yazıyı ve etrafındaki öpücük izlerini gördüm.

'Her şeyi gördüm. Sana yaptığını ödeteceğim Jeongguk.'

✨ ✨ ✨

"Vay canına, benim yaptığım ev miydi cidden o? Jungkook elinin değdiği o kadar belli ki. Tam not aldın resmen ve şu muşmula suratına bak!" yutkundum. Yapılacak bir şey yoktu. Evimin etrafına koruma bile yerleştirmemiştim. Aşırı ihmalkardım. Kameraların bakımını yaptırmayı nasıl aksatırdım? Gereksiz bir düzen ve güvenlik takıntım vardı. Taehyung'la kurduğum ilk muhabbetten beri bunu kaybetmiştim. Biri biliyordu. Biri Taehyung'un o güzel fotoğraflarını görmüştü. Bana özel o güzel şeylere bakan gözlerini oymaktan çekinmeyecektim. Bu sabah sitenin güvenlik kulübesine uğramış kamera kayıtlarını sormuştum. Teslim etmem gereken ödev yüzünden fazla kalamayıp oradaki güvenlikten belli bir miktar karşılığında geçen gece girip çıkan herkesi bana iletmesini istemiştim. Bu kadının siteden birini tanımıyorsa girme imkanı yoktu. Duvarıma öpücük bırakırken dnsını da bulaştırmış olmalıydı. Aceminin tekiydi. Her türlü onu bulacaktım.

paparazzi≮ |taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin