1

332 57 270
                                    

Başladığınız tarih?

Başladığınız saat?

İyi okumalar.

Bölüm şarkısı: Thurisaz-Past perfect

..

Gecenin karanlığı etrafı esir almış tek istediğimse sessizlikti..

İstanbul'da az kişinin bildiği ama geceleri sadece bana ait hissettiğim yere geldim. Sinirle arabadan inmemle kapıyı sertçe kapadım. O an hala belimde olan silahı fark ettim. Kapıyı açıp silahı içeri atmamla geri kapadım. Boş arazide volta atarken uçurum misali yerde uzanan kişiyi fark ettim. Yavaş adımlarla yanına gittiğimde bakışları beni buldu.

Kadın bir anda gülmeye başladığında kafasını 'ne var?' dercesine salladı. İç geçirip "Aşşağı düşüceksin!" dedim.

Kadın yattığı yerden doğrulup aşşağıya baktı. "İyi böyle."

Gözlerimi devirmemle umursamamayı tercih ettim. Tek derdim kafamı dinlemekti, burda ve yalnız! Arabamın önüne gelip yaslanmamla bir an önce gitmesini ümit ettim. Bencil bir adam değildim ama..

Kadın uzanmış elini havaya kaldırmış sayı sayıyordu. Şakasız yıldızları sayıyordu.

"Ne zaman gitmeyi düşünürsün?" dedim sakinlikle.

"Yıldızları saymam bitince, belkide kıyamet kopunca.." dedi sesi sonlara doğru olduğundan çok kısılırken.

İçimdeki meraka yenik düşüp "Ne yapıyorsun gece gece burda. Tek!" dedim.

Kalkıp bağdaç kurduğunda iç çekti. "Tek olmam mı sorun? Tek ve kadın olmam hele?"

Aşşağıya at ve kurtul bu kadından!

O bana bakarken bense kollarım bağlı onu süzüyordum. Rengini göremediğim bir şort vardı altında, üstünde ise beyaz düz bir tişört. Arabadan gelen telefonumun sesi ile ona yöneldim. Binip elime almamla ekranda bilmediğim bir numara vardı.

Açmamla kimse konuşmazken iç geçirdim. "Kimsin?"

"Ali?" dedi Çiçek.

Tanıdığım halde bilerek sinirle tekrarladım. "Kimsin dedim?!"

"Ben Çiçek.."

Telefonu direkt kapamamla yanıma fırlattım. Tek istediğim yalnız şekilde kafamı dinlemekti. Buna ne o aptal kadın izin verdi ne de Çiçek. Telefon tekrar çalarken uzanıp elime aldım. Sinirle açmamla "Ne var?!" dedim.

"Ali abi küstün mü bana?"

Küçük kızın sesiyle gözlerimi kapayıp açtım. "Küsmedim ben sana, ama işlerim var Çiçek." dedim kesin bir dille.

"Ama söz vermiştin, sabah gelmedin. Hani sen sözlerini tutardın."

Küçük çocuklarda insanların yüzüne sürekli bir şeyleri vurmaları ne zaman biter?

"Yarın sabah gelicem, en sevdiğin çikolatayla. Hadi telefonu Halime hanıma ver." dedim geçiştirerek.

"Öyle olsun Ali abi." dedi ve Halime hanım telefona geçti.

"Çiçek neden hala uyumadı? İlaçlarını vermediniz mi?" dedim sinirle.

"Oğlum çocuk sabahtan beri seni bekliyor, ilaçlarınıda içmedi." dedi mahçupça.

 Bir Yabancının EllerindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin