Bölüm şarkısı: Hemsaye - Fısıltı
Vote..
Ali'den
Küçücük bir kız çocuğunu üzmek ilk defa bu kadar canımı yaktı. Yattığım koltuktan kalkıp balkona çıkmamla bir sigara yaktım. Ellerim soğuk demirlerde dururken güzel manzaraya baktım.
Sessizce sigaramı içerken kapının sesi ile irkildim. Çiçek'i görmemle suratı asık şekilde kaçarken hemen sigarayı aşşağıya fırlattım. Koltuğa oturmasıyla hemen yanına oturdum. Açık televizyonda çizgi filmini izlerken sesi açık değildi.
Ona bakarken "Konuşamayacak mısın benimle?" dedim.
Bana bakmasıyla "Neden İpar ablaya kaba davrandım. Çok kötü konuştun, duydum seni.." dedi.
"Özür dilerim duyduğun için ama.."
"Ondan özür diledin mi?" dedi lafımı kesip.
İç çekmemle "Küs müsün bana?" dedim.
"Dilememişsin."
Bakışları geri televizyonu bulduğunda pişmanca "Söz diliyeceğim. Önce benimle konuşur musun?" dedim.
"Söz mü?"
Kafamı sallamamla bana döndü. "Özür dilerim sana bağırdığım için. Ben sana demedim hiçbirini. Söz bir daha seni üzmeyeceğim." dedim.
İlk defa özür dileyen birine göre iyiydim bence.
"Neden ona sinirledin peki?" dedi üzgünce.
Saçlarını okşarken "Büyükler arasında olan şeyler. Sinirlendim. Sen beni affettin mi?." dedim.
İç çekmesiyle "Bana kedi alırsan neden olmasın." dedi.
Gülmemle "Bakabilicek misin?" dedim.
Kafasını salladığında "Evet İpar'cım bana öğretirde." dedi.
Hemen sıkıca sarılmamla saçlarını öptüm. Küçücük bir kız ne hale getirmişti beni. "Tamam."
O da kollarını sarmasıyla "Ondan özür dilemeyi unutma." dedi. Sadece kafamı sallamakla yetindim. Benden ayrılmasıyla ayaklandı. "İpar'cım büyük balkona kahvaltı hazırlıyordu hadi gidelim."
Kafamı sallamamla elimi tuttu. O beni yönlendirirken mutfaktan geçip balkona geldik. Siyah bir kot ve beyaz bir gömlek giymişti.
Çiçek karşıma geçtiğinde İpar ise çayları koyuyordu. Elleri titrerken "Bırak." dedim ve aldım. O Çiçek'in yanına oturmasıyla bense çayları doldurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Yabancının Ellerinde
Misterio / SuspensoElleri yüzüme geldiğinde kirpiklerimde dolaşırken garip şekilde hoşuma gidiyordu. Belkide ten çekimiydi bilmiyorum ama kendimi karanlığımdan arınmış gibi hissediyorum. Tek dokunuşuyla. Gözlerimi kapamış sadece dokunuşlarını hissediyordum. Tanımadığı...