Bölüm şarkısı: Duman - Melek
Kendisi bir garip melek..
..
Ali'den
"Ne olur Ali'cim, okulum başlamadan tekrar gitmek istiyorum. Okulum yarın falan açılıcak."
Çiçek ısrarla İpar'ın yanına gitmek istiyordu. Şu sıralar kötü duruyordu, fazlasıyla. Belki Çiçek ona iyi gelirdi belki, belkide acısını yeniden ortaya çıkarırdı.
Önümdeki dosyalara bakarken "Tamam hadi hazırlan." dedim.
Sevinçle yanıma geldiğinde kollarını belime sardı. "Teşekkür ederim Ali'cim."
Gülümsememle belli etmemeye çalıştım. Saçlarını okşarken kafasını kaldırıp bana baktı. Benden ayrılıp odasına gittiğinde bense masamdan kalkıp odama geldim. Üstümü değiştirmemle aşşağıya indim.
Çiçek'te geldiğinde hırkaylaydı. Birlikte arabaya binmemizle oraya yol aldık. Telefonum çalarken elime alıp gözucuyla ekrana baktım.
Axel.
Açmamla o konuştu. "İpar denen kadın hakkında her şeyi buldum, dosyanı odaya bırakayım mı elden mi alırsın?" dedi.
"Odama bırak lütfen. Teşekkür ederim."
Teledonun kapanması ile yanıma koydum. Axel ile üniversitede taşmıştık. Farklı fakültelerdeydik ama bu bir sorun olmamıştı. Sonra Berke..
Onlar bir kız uğruna kavgaya tutuşmuşlardı. Sonra ise bir daha asla konuşmadılar. Axel'in kendi dediğine göre bana borcu vardı. Bizim birbirimize can borcumuz vardı..
Sonunda gelmemizle Çiçek hemen indi. Ardından ben inmemle o ise hemen karavana koştu. İpar'ı görmesiyle onlar sarılırken bir an için yüzümde tebessüm oluştu..
Yanlarına gitmemle Çiçek "Hırkanı getirdik İpar'cım." dedi uzatarak.
İpar almasıyla "Teşekkür ederim güzelim. Hadi oturun, tatlı yapmıştım yer misiniz?" dedi.
Çiçek kafasını salladığında İpar bana baktı. Hayır anlamında kaşlarımı kaldırmamla içeri girdi.
İpar elinse tabaklarla geldiğinde Çiçek "Ne kadar çok tatlı yiyorsun." dedi.
O gülüp oturduğunda "Yapıyorum her gün sıkıldığımdan." dedi.
"Parmağına ne oldu?" dedi Çiçek telaşla o an.
"Ufak bir şey. Beğendin mi tatlını?"
Çiçek kafasını salladığında İpar ise gülümsedi. Onlar sohbet ederken sadece dinliyordum. Çiçek'in tatlı şekilde konuşmasını dinlemek çok hoştu.
Tatlısını bitirmesiyle kalkıp "Kediler içeride mi?" dedi.
İpar kafasını salladığında içeri girdi. Gözlerim onun üstündeyken onunkilerde benim bakışlarımla buluştu.
"Nasılsın?"
Kaşlarım çatılırken "Ne?" dedim.
Güldüğünde "Nasılsın dedim." dedi.
Neden çok garip bir şey söylemiş gibi garipsedimki?
"İyi." dedim kısaca. Garip şekilde bakarken sanırsam onunda nasıl olduğunu sormalıydım. "Sen?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Yabancının Ellerinde
Misteri / ThrillerElleri yüzüme geldiğinde kirpiklerimde dolaşırken garip şekilde hoşuma gidiyordu. Belkide ten çekimiydi bilmiyorum ama kendimi karanlığımdan arınmış gibi hissediyorum. Tek dokunuşuyla. Gözlerimi kapamış sadece dokunuşlarını hissediyordum. Tanımadığı...