1.Bölüm: Uçurumun kenarı

12 3 1
                                    




       Yine uçurumun kenarındayım, sert hava tenimi ezip geçerken düşündüğüm tek şey gözlerimi alamadığım hırçın denizlerdi. Birazdan ayağım boşluğa gelecek ve kendimi o denizin en dibinde bulacaktım. Belki kurtulmak için çırpınacaktım, belki Tanrı'ya bana canımı bahşetmesi için yalvaracaktım...

Ölmek istemiyordum belki de... içimdeki seslerin susmasını istiyordum sadece... derin bir nefes aldım ve gözlerimi gökyüzüne diktim. Yağmur çiselemeye başlamıştı, hava düşüncelerim gibi fırtınalıydı. Uçurumun ucuna doğru bir adım attım. Son beş adım kalmıştı... tırnaklarımı avucumun içine sertçe batırıyor bundan güç almaya çalışıyordum.

Bir adım daha attığımda son dört adımım kalmıştı hırçın denizle buluşmama. Tek kurtuluş yolumdu, beni bu acılardan kurtaracaktı deniz... küçüklüğümden beri denizleri kendime çare olarak görmüşümdür hep... ne zaman bir şey olsa hep gider deniz kıyısına oturur derdimi anlayabilirmiş gibi suya anlatırdım... şimdi sıra denizin dertlerime derman olma zamanıydı.

Bir adım daha yaklaştım kendimden emin bir şekilde. Üzüldüğüm tek şey çok sevdiğim müziklerim ve okumak için heyecanlandığım kitaplarımdı. Ha bir de söz verip tutamadığım canımdan da öte sevdiğim en yakın arkadaşım Mine...

Kanser hastasıydı, çok zengin bir ailesi vardı ve en iyi şekilde tedavi görüyordu. Her zaman onun yanında olacağıma söz vermiştim, ama şimdi tutamıyordum ona verdiğim sözü. Umarım o bana verdiği sözü tutar ve hayata tutunurdu.

Bir adım daha attığımda iki adımım kalmıştı. Kalbim deli gibi çarpıyordu bunu umursamadım ve bir adım daha attım. Son bir adımım kalmıştı, ayağımı uzattığımda ayağım boşluğa gelecek ve kendimi denizin en dibinde bulacaktım.

Gözlerimi kapattım ve kıyıya çarpan denizin sesini umursamadan sadece kendi nefesimin sesine odaklandım ve adımımı atıp sol ayağımı boşluğa bıraktım...




Evvettt! Yeni bir hikayeyle karşınızdayım! Bu bölüm fazlasıyla kısa oldu farkındayım ama ilk bölümü uzatmak istemedim. Umarım beğenirsiniz sizleri çok seviyorum yeni bölüm gelinceye dek sağlıcakla kalın! 🌼✨

Uçurumun kıyısında Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin