Περιμένοντας το μωρό

18 5 19
                                    


Βράδιασε! Και φοβάμαι τη νύχτα. Ο μπαμπάς λέει ότι οι άντρες δε φοβούνται αλλά 3 χρονών άντρας είμαι, μπορώ να φοβάμαι λίγο, δε μπορώ;

Όχι καλέ δεν είμαι μόνος στο σπίτι. Η γιαγιά είναι μαζί μου και την πήρε ο ύπνος στον καναπέ. Κι αυτή η γιαγιά να κουράζεται με μερικά παζλ που παίζουμε!!!

Είμαι όμως λίγο θυμωμένος.Η μαμά είναι στην κλινική να της βγάλουν το μωρό από την κοιλιά της. Τι το θέλαμε το μωρό τώρα; Και πώς μπήκε στην κοιλιά της;

Η γιαγιά μου λέει οτι ο Θεούλης το έβαλε στης μαμάς την κοιλιά. Αν δηλαδή πω του Θεούλη να μου βάλει ένα μωρό στη δική μου κοιλιά θα μου το βάλει; Ας μου βάλει καλύτερα το γάλα λέω εγώ που δεν μ'αρέσει να το πίνω να ησυχάσουμε.

Που λες, η μαμά είναι στην κλινική και ο μπαμπάς μαζί της. Τι κάνουν τόση ώρα δεν καταλαβαίνω. Ακόμη να της το βγάλουν αυτό το μωρό;

Αλλά θύμωσα γιατί δεν θα γυρίσει απόψε σπίτι. Θα μείνει στην κλινικη με το μωρό. Γιατί δεν σκέφτεται και μένα; Μ'αφησαν μόνο μου στο σπίτι χωρίς μαμά και μπαμπά. Έτσι κάνουν στα παιδάκια τους;

Θα γυρίσουν λέει σε λίγες μέρες. Πουφφφ θα έχουμε ένα μωρό που θα κλαίει και δεν θα μπορεί να παίξει μαζί μου. Μόλις ήλθε το μωρό πάει η οικογένειά μας. Φασαρίες μας έφερε. Μια χαρά ήμασταν. Η μαμά μου διάβαζε τέτοια ώρα παραμύθι και ήταν πλάι μου στο κρεβάτι να με ζεσταίνει στην αγκαλιά της. Ο μπαμπάς ερχόταν να μου πει καληνύχτα και όταν έπαιρνε ο ύπνος τη μαμά συνέχιζε εκείνος το παραμύθι. Τι ωραία που ήμασταν όλοι μαζί στο κρεβάτι μου!

Το είπα όμως της μαμάς ότι το μωρό θα μας φέρει φασαρίες. Εκείνη δεν άκουγε. Ο Θεούλης της έκανε τη χάρη και της έβαλε το μωρό . Το έβλεπα να μεγαλώνει και να φουσκώνει την κοιλιά της μαμάς. Ούτε αγκαλιά δεν μπορούσε να με πάρει.

Η μαμά είπε ότι με το μωρό μεγαλώνει η οικογένειά μας. Γιατί έπρεπε να μεγαλώσει δεν κατάλαβα ποτέ. Καλά δεν ήμασταν οι τρεις μας;

Εσύ λες ότι είναι καλό να μεγαλώνουν οι οικογένειες; Θα έχω αδελφάκι μου λένε. Και τι μ'αυτό;

Την κούνια του την έβαλαν στο δωμάτιό μου. Κοίτα να δεις τι έκαναν. Μου έβγαλαν τα παιχνίδια και ήθελαν να βοηθήσω και εγώ. Να διαλέξω ποια θα κρύψουμε γιατί δεν χωράγανε όλα. Και θα κάνω ησυχία λέει η γιαγιά για να μη ξυπνάει το μωρό. Δηλαδή εγώ δεν θα παίζω ποτέ; Αφού μου είπε η μαμά οτι τα μωρά κοιμούνται συνέχεια.

Πω πω πω τι τραβάω που είμαι μεγάλος αδελφός. Αλλά είπε ο μπαμπάς οτι θα έχω παρέα τη νύχτα και δεν θα φοβάμαι. Τι σαχλαμάρες μου λέει κοτζάμ μπαμπάς; Μπορεί να μου κάνει παρέα ενα μωρό; Δεν του το είπα όμως γιατί όλο μου λέει ότι οι οικογένειες έτσι είναι, πρέπει να είναι ενωμένες και αγαπημένες.

Η μαμά είπε ότι θα τη βοηθάω με το μωρό. Μόνο μη με βάλει να πιάνω τα κακά του γιατί θα τσακωθούμε, να το ξέρει.

Ξέρεις τι σκέφτομαι; Θα είμαι μεγάλος εγώ και το μωρό θα με ακούει ε; Εγώ θα ξέρω πιο πολλά και θα του μαθαίνω πράγματα που εκείνο δεν θα ξέρει. Κοίτα να δεις που θα το μάθω να μιλάει κιόλας. Ουφ πολύ δουλειά έχει ένα μωρό.

Μα ακόμη αυτό το μωρό να βγει; Δεν πήρε τηλέφωνο ο μπαμπάς. Το έχει υποσχεθεί. Να δούμε είναι κοριτσάκι; Το είδαν στο μηχάνημα είπε η μαμά. Για να δω αν το μηχάνημα λέει αλήθεια.

Εγώ ήθελα αγοράκι να είναι. Να παίζουμε μπάλα μαζί. Με το κορίτσι τι να κάνω; Πουφ με τα κορίτσια, το κεφάλι μου παίρνουν. Άντε τώρα μην πω τίποτε που θα μου γεμίσει τα ράφια μου με τις κούκλες της. Τι θα γίνουν τα ρομπότ μου; Τα αυτοκινητάκια μου; Τα τρακτέρ μου;

Αλλά η οικογένεια μοιράζεται είπε η μαμά. Και εγώ μοιράζομαι το δωμάτιο. Η αδελφούλα μου τι θα μοιραστεί με μένα άραγε;

Ωχ θα μοιραστούμε τη μαμά και το μπαμπα;

Και την αγάπη τους;

Αχ αυτό ξέχασα να το ρωτήσω. Δηλαδή θα με αγαπάνε λιγότερο τώρα;

Συμφορά μου!

........................................................

Συμμετοχή στο  δρώμενο ''Οικογενειακές ιστορίες''

Μικρά ΤιτιβίσματαWhere stories live. Discover now