3. časť: Ranč u strieborného pegasa

191 18 2
                                    

Keď rodičia videli, že pri aute je pripevnený prívoz, hneď ma okríkli: ,,Nerozumela si?! Persi neberieme zo sebou!" Ani som tomu nechcela veriť, veď s Persi som strávila každú volnú chvílu, ktorú som mala a teraz by som ju mala len tak opustiť? Toto nie je pravda, svet sa rúti ku koncu a ktomu by som mala opustiť Persi?! Hoci som sa zubami nechtami bránila, zavreli ma do auta a moju krásnu šelmu nechali pustenú na našom zamknutom dvore. Keď sme naštartovali, Persi bola pri bráne a pozerala sa čo sa deje. Neviem odkial ale zombies začali pomali prichádzať. Preto otec rýchlo naštartoval a ja som sa mohla len pozerat na to, ako pomaly strácam svoju šelmičku. Cesta bola dlhá, hlavne preto, lebo sme išli po dedinách, totiž nechceli sme riskovať konflikt, ktorý by sa mohol pritrafiť, keby sme išli po dialnici...

Nemohla som spať aj keď som vedela, že cesta bude dlhá. Stále som myslela na Persi, čo teraz asi robí? Nemala som z toho dobrý pocit, predsa, boli tam tí zombies... Nechcela som ani len pomyslieť na to, že by ten plot praskol alebo pukol. Hneď mi vošli slzy do oči. Mama to videla pekne sa na mňa usmiala a povedala: ,, Ešte stále myslíš na tú tigricu? Na tetinom ranči budeš mať iné zvierata... A Persi je tigrica, ona sa o seba postará..." dokončila mama. Ako myslela, že na Persi ešte stále myslím a to, že ona sa o seba postará? To som nemala počuť, ubehlo pár hodín a ona sa ma pýta, či ešte stále na ňu myslím?! A Persi nebola vychovaná v divočine, ona nikdy nelovila ako ine šelmy jej druhu! V tej chvíli mi došlo, že keď si mala myslí, že mi do srdca namiesto mojej krásnej šelmi, vloží nejakého tetiného psa, tak to sa mýli. ,,Ja nechcem žiadneho psa namiesto Persi, ja chcem len Persi." nahnevane som vykríkla. Mama mi však pohotovo odpovedala: ,, Teta nemá len psy! Má mačky, 8 koni, 2 kravy, niekolko kusov hydiny..." Evidente mama nepochopila, že ja nič iné nechcem. Po hodine som konečne zaspala...

Pokračovanie na budúce :)
Vaša Fire-Wolf-Korra

Ja a PersiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora