2. časť: To nemôže byť pravda!!!

249 22 0
                                    

V nedelu ráno v správach: ,, POZOR APOKALYPSA ZAPOČALA"

Myslela som si, že je to nejaký vtip, oni predsa stále prehaňajú. Horšie bolo keď som sa pozrela vonku z okna. Na ulici kráčali skutočný zombies!!! Čo to bolo?! Pýtala som sa sama seba, bol to len sen, alebo je to len vtip?! Na neštastie nebol to vtip, keď som videla ako zombie žerie človeka za živa, hneď som vedela kolko bije. Čo teraz? Chatu nemame, toto je malé mesto a tie potvory už su aj tu. Širí sa to rýchlo a moji rodičia zvážili, že hneď skoro ráno zajtra odídeme k tete na ranč. Kým rodičia balili ja som rozmýšlala nad tým, že čo bude s Persi, my nemame prívoz pre tigra. Ja ju tu predsa nenechám na pospas tým prišerám. A čo povedali rodičia keď som sa opatrne spýtala otázku: ,,Čo bude z Persi?". Ich odpoveď:,, Zlatko, vieš, že Persi zo sebou zobrať nemožeme, kde by sme ju dali? Z toho stareho prívozu na kone by mohla ujsť a teraz keď sme v takejto situacii, kedy nemajú penieze moc, si nemožeme dovoliť denne ju krmiť kilogramami mäsa." Nemohla som tomu uveriť, nemyslim tomu, že existuju zombies, ale skôr tomu, že oni tu chcú Persi nechať. Bolo mi ju luto, nemohla som ju tu tak nechať, veď ona nie je žiadny predator, neulovila by si nič, skôr by ju tie monstra zožrali. Napadlo mi ujsť aj s Persi, ale to sa neda, pretože v okoli sú zombies. Rozmyšlala som a rozmyšlala... Zrazu mi napadlo, že aký prívoz to mama myslela, ani som netušila, že máme nejaký starý koňský prívoz. Pomaly svitalo a čoskoro sme sa mali vydať na dlhú cestu. Stále ma však trápila Persi, preto som sa rozhodla preskúmať záhradu. Keby som našla ten prívoz, tak by sme ju určize zobrali so sebou. Na velkej záhrade zatial ani nevyzeralo, že je apokalypsa, ale aj tak som pre istotu mala pri sebe nožik. Persi behala okolo mňa zdalo sa mi, že ona si ešte stále uživa letné prázdniny. Po chvílke hladania, my svitlo, že bude v garáži. V garaži bolo vela haraburd, ale nikde žiadny prívoz. Rodičia už nosili veci do auta... Zombies na ulici prekvapivo neboli, čo dodalo nametie do tejto situácie ešte viac.

Pokračovanie na budúce ;)
Vaša Fire-Wolf-Korra

Ja a PersiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin