6. časť: Konflikt

152 19 12
                                    

O pár mesiacov neskôr...
Ráno som vstala z posteľe celá natešená. Mali sme ísť po Persi! Teda len ja, teta a Ronja. Rodičia sa na mňa ani nepozreli od vtedy, keď im teta povedala, že pôjdeme po tigricu. Ostatný ešte spali, preto som sa po špičkách vytratila z podkrovia do kúpelne. Umyla som si zuby... A nachystala som sa na cestu. Ronja tak isto. Po ceste naspäť sa máme ešte zastaviť v jednom pocestnom obchodíku.
,, Snáď tam ešte niečo bude...'' pomyslela som si.
,, Tešíš sa na výpravu?'' spýtala sa ma Ronja, ktorá si práve česala vlasy.
,, Vyprávu? Tak takto si to nazvala?'' odpovedám... Ronja sa usmiala.
,, Nie, ale teším sa.'' odpovedá Ronja.
,, Ja len... Nemyslíš, že to môže byť nebezpečné.'' zvedavo vravím.
,, Nebezpečné? Určite to bude nebezpečne! Na každom kroku môžú byť zombies, ďalej sú tú aj iný ľudia. Oplatí sa to vôbec? Ani nevieš či tá " Perky " alebo ako sa volá, bude ešte nažive. Idem len pre možné riziko adrenalinu." vraví Ronja. Tak toto naozaj prehnala! Aká " Perky", ani nevie ako sa volá!
,, Na žive?! Ako toto môžeš povedať?!'' zkríkla som.
,, Ale no tak! Vieš, že ja ti hovorím iba pravdu! Nebuď najivná Alex! Musíš byť predsa pripravená na všetko čo tám nájdeš!'' aj ona po mne skríkla. Ale, mala vlastne pravdu... Nemyslela som na to, keby som ju tam našla mŕtvu... A ani teraz som na to nechcela pomyslieť. Ale nenávidím, keď ma niekto osloví ,,Alex". Nevolám sa ,,Alex"! Volám sa Alexandra, a iné prezývky jednoducho mať nechcem.
Teta po nás prišla do izby, aby sme už išli do auta.

V aute sme sa na seba ani nepozerali. Vedela som, že by bolo vhodné sa jej ospravedlniť. Ale nejako som na to nemala chuť. Cez cestu som premýšľala nad tým, čo mi Ronja povedala. Ona zatiaľ spala... Nakoniec som zaspala aj ja.

Cestá tentokrát bola krátka... Lebo teta išla cez mesto. Prišlo mi to ako cesta do pekla! Všetko bolo také iné, úplne zostárnute. Mali sme šťastie, že nás nikto nevidel. Samozrejme, stretli sme stovky a stovky zombies, ale nič hrozné. Auto bolo rýchle a zombieci pomalý... Na aute sme mali taký "odrážač zombies".
,, Konečne!" zkríkla som, keď sme boli pri našom starom dome.

Tak čo? Páčila sa vám táto časť? Zachovala sa Alexandra správne? Dúfam, že áno. A čo sa stane ďalej? Bude Persi živá? Dokážu sa vrátiť bez problémov na ranč? To všetko sa dozviete v ďalšej časti! ;)
Nezabudnite časť okomentovať ...
Vaša Fire-Wolf-Korra

Ja a PersiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang