9.časť: Žeby svetielko nádeje?

74 7 0
                                    

Tákže asi po dvoch hodinách odišli, a my sme sa dostaly na pevnú zem.
,, Dúfam, že sa neotočia..." povedala Ronja, celkom smutne. Nevedela som čo mám odpovedať, tak som len prikívla.
,,Kone nemajú sedlo!" všimla som si ako prvá.
,,Všetky sedlá a výbavu zobrali...'' povedala Ronja.
,,Čo teraz?" nenávidim, keď sa to stále musím pýtať!
,,Dá sa predsa jazdiť bez sedla.'' odhodlane prikívla Ronja.
,,No... Bez sedlá sa ako-tak dá... A uzda? Zo zubadlom? Nenahraditeľné!" povedala som potichu.'' odpovedala som.
,,Možno nejaké budú na povale.'' navrhla Ronja a išla sa popozerať na povalu domu.
Ja som sa vybrala, preskúmať dom. Všetky zásoby, jedlo, voda, lieky, obväzy, zbrane, boli preč. V tom som uvidela z okná 12 zombies na dvore.
Ronja to v tej chvíli videla tiež, takže sme sa zišli na dvore. Jej sa darilo ako vždy ,,sekať hlavy''. Ja som zastrelila asi 3. Mala som asi 12 nábojov, a všetky som stihla ,,vykántriť'' na 3 zombies! Ach, vidno, že som začiatočník! Ronja zabila okolo 5.
,,Persi!" zakričala som, keď mi došli náboje... Ona pribehla a vrhla sa medzi tie príšery. Ronja ako-tak stihla uhnúť rozbehnutej tigrici. Persi ich zabila tak rýchlo! Jej veľké a silné laby im len tak lámali nie len hlavy, ale aj celé tela.
,,Rýchlo! Musíme sa ponáhľať! Našla som 3 sedlá, 3 deky, 2 uzdy a 1 lonž, takže to pôjde!" zakričala na mňa Ronja a hneď sa vrhla osedlať kone.
,,Prečo sa tak veľmi ponáhlať?" spýtala som s jej.
,,Lebo o chvíľu tu bude ešte viac tých príšer!'' odpovedala mi.
Osedlali sme Corru, Marsi a Rockyho. Rocky, bol na lonži. Ten Pony sa ako-tak hýbal, preto sme ho nechali, na dvore. Rýchlo sme vysadli na kone a utekali preč z ranča.

Pokračovanie na budúce ;)
Vaša Fire-Wolf-Korra

Ja a PersiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora