7. časť: ,,Si tu Persi?''

104 14 2
                                    

Plot bol ako-tak zničený, ale nič strašne. Persi sa určite nedostala von. Na dvore bol veľky neporiadok.
,, Takto si to tu nepamätám.'' zamrmlala Ronja...
Chumáče srsti zalepenné krvou, diery pri plote, obrovký a odporný zápach,...
Takto som si to nepamätala ani ja! Dúfám len, že tá krv nie je Persina.
,, Fuj! Čo je tamto?!'' skríkla teta.
,, Nejaká ruka? Alebo časť nohy, či hlavy?!'' odpovedám. Je to odporný pohľad. Ďalej sme už nečakali a odomkli si cestu dnu. Tygrica zatiaľ nikde.
,, Si tu Persi?'' kričím. No žiadna veľka mačkovitá šelma ku mne neprišla.
,, Nie je tu!'' hovorí Ronja.
,, To je hlúposť, musí tu byť! Podhrabať sa evidentne chcela, ale nedokázala to. Aspoň jej mrtvola tu musí byť.'' odpovedá teta.
,, Teda pokiaľ je jej mrtvola vôbec mŕtva... Podľa mňa nie je najlepší nápad sa tu len tak potulovať, skaždej strany na nás môže vyskočiť ''zombie tiger!'' hnevá sa Ronja.
,, Zombie tiger? Zbláznila si sa?! '' skoro som odpadla od ,,úžasu'' čo sa jej zrodilo v hlave za nápad.
,, Vy ste nevideli tie zvyšky po zombies, ktorý sa sem chceli dostať?'' nedá sa Ronja.
,, A čo? Persi im vytrhla končatiny len mihnutím oka! '' zasmiala som sa.
,, No veď práve! Keď ich humus zožrala, čo čakáš, že sa z nej stane?'' opäť sa Ronja nedá a mňa to už prestáva baviť. Preto som prevrátila očami.
Vošli sme do domu. Niektoré okna boli rozbité. Aj dnu bola krv a chlpy. Ale vo vnútri to páchlo oveľa horšie!
,, Kde pôjdeme prv než zomrieme? '' zase dobiedza Ronja!
,, Vy choďte hore a ja pôjdem do pivnice.'' nedala som sa.
,, Krič keby niečo...'' povedala Ronja.
A tak som sa vydala dole. Schody boli zachovalé. Pivnica, alebo lepšie povedanné ,,domáca telocvičňa'' má cca 20 metrov na dľžku aj na šírku. Hrávala som sa tam s Persi, a boli tam aj všetky zásoby žrádla pre ňu. Pomaly kráčam dolu schodmi, zatiaľ je tam ticho a tma.
,,Ešte že mám v baťohu baterku!'' zamrmlala za mnou Ronja.
,,Tak už ideme? '' spýtala som sa a išla ďalej, dole.
Po zopár krokoch začínam počuť nejaké mľaskanie alebo čo to bolo.
,,Stoj! '' zakričala Ronja pohotovo a pritom zasvietila baterkou na jeden kút v miestnosti. Niečo sa tam hýbalo.
,,Je to veľke! Poďme preč!" vraví Ronja, keby som ju nepoznala, myslela by som si, že sa bojí.
,,To je Persi! '' zkríkla som radostne, hoci som to nevedela isto. Preto som sa rozbehla do kúta. Tá ,,vec'' sa ku mne okamžite rozbehla. Ronja si vytiahla šable a prišla ku mne.
,,Persi, miláčik môj! '' povedala som keď ma od radosti zvalila na zem.
,,Som taká šťastná!" hovorím na hlas... Persi má trochu zanedbanú srsť, ale to sa spraví až na ranči.
,,Môžeme konečn ísť. '' povedala Ronja. A tak aj bolo, hneď som Persi dala pamlsky a odviedla ju do prívozu pre koňa. Nechcela tam veľmi ostať, tak som tam chvíľu bola s ňou. Potom sme už iba nasadli do auta a zase sa vracali na ranč.

Pokračovanie na budúce... :-)
Vaša Fire-Wolf-Korra

Ja a PersiOnde histórias criam vida. Descubra agora