Det är fredagskväll, musiken dånar ur mina högtalare och alla har det nice. Jag har en klassfest för alla i ekonomiprogrammen. Alla älskade min lägenhet och dom flesta var avundsjuka, as usual! Sebbe är ute med sina kompisar ikväll eftersom han ville lämna mig ensam med mina kompisar. Han flyttade in hos mig två veckor efter jag flyttade in, vilket var skönt. För det är ganska jobbigt att bo ensam och det är gansa trist.
"Vad tänker du på?" hörde jag en välbekant röst bakom mig. Det var Hanna.
"Haha jag tänker på Sebbe, fett lame! När jag har fest och inte är med honom så tänker jag ändå på honom." sa jag och skrattade.
"Ja, men du är ju ganska töntig!" sa hon och skrattade till "här kom så ska vi ta shots!"
Vi gick iväg till köket och hämtade både shots och jordgubbsdrinkar. Hanna är bäst på att göra drinkar, hon har tydligen tagit en kortare kurs i mixologi i USA. Häftigt!
Vi dansade in i vardagsrummet där alla andra var och vi ställde oss på vardagsrumsbordet och dansade det sexigaste vi kunde mot varandra. Det är alltid lika roligt att se alla killarnas miner. Till slut kände jag en hand på min rumpa. I en ren reflex på vände jag mig snabbt om och slog till den personen. Oh shit! Där stod Sebbe och höll sig om kinden. Jag såg chockat på honom. Han såg på mig och log lite lätt.
"Oj förlåt älskling, jag såg inte att de va du!" sa jag förtvivlat och klev ner från bordet.
"Gabriella de är ingen fara." sa han och kysste mig lätt på kinden.
"Vill du dansa gumman?" frågade han med ett snett leende. Jag tog hans hand och drog med honom till dansgolvet. Där dansade vi tätt emot varandra och jag la armarna runt hans midja.
"Jag älskar dig Gabriella" sa han tyst. Hans bruna ögon glittrade av ljuset. Jag kände verkligen glädjen när han sa de tre orden.
"Jag älskar dig också Sebastian"
Det var det senaste jag kom ihåg av kvällen. Jag och Hanna gick lös på tequilan och romen.Jag vred på mig och insåg att jag tydligen bytt kläder och ligger nerbäddad i min säng. Med Sebbe på ena sidan och Hanna på andra sidan utav mig. Jag petade till henne och hon grymtade till.
"Vad?!"
"Ska vi käka frukost?"
"Jaja, men va fan! jag trött." sa hon och gömde sig under täcket men det drog jag bara bort. Jag klev ur sängen skrattandes. Jag mår verkligen bättre än jag förtjänar. Jag och Hanna gick till köket och tog lite fruktsallad och en cappuchino sedan gick vi till balkongen och satte oss. Hanna tände en cigg och erbjöd en till mig med men jag skakade bara på huvudet medans jag sörplade på kaffet.
"Va fan hände igår egentligen?" sa jag och petade undan ett par trosor som hängde på räcket.
"Du, jag kommer fan inte ihåg ett skit" sa Hanna och tittade utöver staden. "Men lyckat vare iallafall!"
Vi fortsatte och fyllde i varandras minne, jag hade tydigen dansat jättelänge med henne och Jennifer från klassen.När vi kom in hade Sebbe vaknat och han stod och torkade upp en spypöl från igår. Usch! Tack gode gud att jag har honom.
"Hur är det här inne?" frågade jag till Sebbe.
"Det är helt okej, bara den här högen" sa han och fortsatte.
Jag la mig i soffan och fortsatte att dricka på min cappuchino."Ey, jag ska dra till Anton. Allt sprit har gjort mig kåt. If you know what I mean!" sa hon och gick skrattandes till hallen.
"Haha slampa!" sa jag "men ska vi fortfarande shoppa imorgon?"
Hon kom tillbaka till vardagsrummet men med ytterkläder. "Sure baby! Jag måste köpa ny väska"
Det sista jag hörde var ett hej då innan hon stängde igen dörren. Då fick jag en idé utav Hanna. Jag sa åt Sebbe att vänta i vardagsrummet medans jag sprang in i sovrummet, torkade av allt smink, borstade igenom håret och satte upp det. Sedan letade jag efter min sexiga korsett, stringtrosor och stayups. Tog också på mig mina högsta pumps.Jag ställde mig i dörröppningen och tittade på Sebbe som såg väldigt chockad ut. Jag gick gick emot honom. Han började fumla med händerna och jag såg en bula under jeansen.
"Du är jättevacker" sa han och kysste mig.
Han drog ner mig i soffan och lade sig över mig. Jag kände hur jag blev mer och mer kåt. Kåthet är verkligen en märkklig känsla, jag förstår inte riktigt hur man kan känna så.Skärpning Gabbe! Du ska ju pippa nu. Herregud!
Han drog sina händer mot mina tuttar. Där han öppnade upp korsetten, när han fått upp den så tog han tag i brösten och masserade dom mjukt. Jag puttade över honom till andra sidan av soffan och drog ner hans jeans, drog fram hans lem och började suga. Jag gjorde så djupt som jag kunde och hörde hur han började stöna. Då slutade jag och ställde mig upp och klädde av resten utav kläderna. Jag lade mig på soffan och Sebbe särade på mina ben och sjönk ner huvudet och började slicka snabbt. Gud vad skönt det är, jag stönade högt. Jag började känna att det sköna började komma men då slutade han och körde in lemmen i mig. Återigen jobbade han snabbt och ryckte hårt in i mig. Jag kom ganska fort och direkt efter kom han också.
VOUS LISEZ
Vad hände?
Roman pour AdolescentsJag är Gabbe, förkortning av Gabriella, i snart 18 års ålder träffar jag en kille. Kan man tänka sig att bli kär i sin vikarie. Men så ovanligt kan det inte vara? Eller... Men aja. Mina föräldrar är båda prisbelönta läkare och tjärnar väldigt mycke...