Kapitel 2

1.9K 28 0
                                    

Jag kom hem till Hanna vid tolvtiden och vi började fixa oss för att vi skulle gå till skolan, tur som är så börjar vi ganska sent idag, för vi gjorde alla uppsatser förra veckan så lektionerna uteblir sista veckan. Hanna hade börjat dricka sedan morgonen men det var inte första gången hon kom till skolan onykter, men det märks aldrig. Om det är någon som märker så är det iallafall ingen som kommenterar det. Men jag gav henne minttuggummi så att hon inte ska lukta något. 

När vi kom gående på skolgården såg jag honom. Han hade mörkbruna ögon och mörkt hår. Men jag hade aldrig sett honom. Mannen var så.. Vacker typ..

"Hanna! Vem är det där?! Han är fett snygg ju!" frågade jag tyst

"Har du inte varit i skolan?! Han ska ha oss idag.. Han är väl vikarie eller något sånt!" 

"Jaha, men jag vill ha honom soo bad!"

Vi fortsatte skämta påväg till skolan och jag kunde inte släppa tanken på honom, jag kanske ska bjuda honom på klassfesten. Skulle han verkligen vilja gå med en liten skit som jag? Även om han inte såg ut att vara så gammal så kanske inte inte vill ha mig. Jag slog ifrån mig tanken när jag gick in i klassrummet för där stod han, usch så bra han ser ut... Sebastian presenterade han sig som, eller Sebbe som han bad oss att kalla honom. Jag såg hans blickar mot mig, eller var det illusion? Nä jag vet att jag ser bra ut i min korta klänningen så självklart måste han titta mot mig. Regelbunden träning är min hemliga grej, allt blir bättre. Jag har löpträning två gånger i veckan och tränar på gym två gånger också. Dessutom har jag ganska bra gener med ganska stora byst och välmarkerad rumpa. 

SEBBE

Hon syntes redan när jag var påväg till jobbet. Med sin korta klänning så såg man hennes figur rätt så bra, relativt stora tuttar och rumpa. Najs! Men inte fan kan jag ha en relation med en av mina elever? Iförsej så är jag ju bara här idag men ändå. Det känns ju lite konstigt. Varför ska hon vara så jävla attraherande?! Kunde hon bara inte haft kofta och jeans? Det hade väl inte spelat någon roll, lika vacker är hon för de... Jag märker av de blickar jag får från henne att mina känslor är besvarade.

GABBE

Jag ska prata med honom när vi slutar, jag ska verkligen göra det! Vågar jag? Självklart Gabriella! Skärp dig, du klarar ju det. Det gör du alltid.

"Hejsan" sa jag medans jag gick bort och stängde dörren till klassrummet. Han såg verkligen skärrad ut.
"Hej, Gabriella var det va?" sa han och harklade sig.
"Yes, vill du följa med på fest imorgon?" jag kan inte riktigt läsa på honom vad han tyckte om det.
"Hmm, jag kan väl tänka mig de" sa han och log "vilka kommer?" 
"Det är bara klassen och du då" sa jag och gick lite närmare honom och jag märkte att han började kolla in mig. Så jag klämde brösten lite mellan armarna och hans blick vandrde snabbt ned och han blev rödi ansiktet. 
Han harklade sig "jo, men ska vi gå tillsammans?" 
"Självklart, vi hämtar upp dig" sa jag och lade handen på hans axel sedan lutade jag mig fram och sa "jag ska göra mig extra fin för din skull"  Jag blinkade och gick därifrån, passade även på att vifta extra mycket på rumpan.

När jag kom ut så stod Hanna där med det största flinet. Jag gick bara förbi henne till mitt skåp och tog min väska. När vi kom ut så började jag gladerligen berätta allt som vi pratat om i minsta detalj. När vi kom ut från skolgården så tog hon upp två ciderflaskor från väskan som vi började sörpla på. 

"Du kommer att få leverskador!" sa jag och skrattade. "vi drar hem till mig va?" Hon nickade bara och vi fortsatte gå. 
När vi kom hem så var vi som vanligt ensamma. Jag gick in i köket och öppnade kylskåpet. Sedan tog jag fram ingredienser för att göra en avokado och kyckling sallad. Hanna kom in också med en smirnoff flaska i handen. "groggvirke tack!" sa hon bara och jag tog fram sockerdrickan till henne. 

Morgonen efter var hemsk, vilken baksmälla. Men det är avslutning så jag var tvungen att fixa mig.
Efter duschen kändes det ganska mycket bättre och jag gick ner och gjorde två koppar kaffe medans Hanna duschar. Därefter började jag föna och locka håret. När Hanna kom ur duschen så gav jag henne kaffet och jag började sminka henne och fixa hennes hår. Hon blev jättevacker i sin inbakade fläta. Jag hade en blomkrans i mitt lockade hår och en vit långklänning. Mina Louis Vuitton fick också premiär användas.
Hanna hade på sig en fin korallrosa långklänning och ett par svarta Tory Burch ballerina skor. 

Vad hände?Où les histoires vivent. Découvrez maintenant