//2 Vuosi 2018

27 2 0
                                    

Takaisin nykyhetkeen eli Hunter on 17-vuotias.

Nousin sängystäni ylös ja kattelin ympärilleni. Kotisiivoojamme oli tainnu käydä siivoamassa huoneeni. Askeleet tuntu ihan vitun raskailta ja muistelin mitäs oli tullut tehtyä. Mä muistan vaan et Mikke pyörty lattialle ja tyhjensi vatsansa siihe. Lähdin nopeasti juoksemaan horjuvin askelin. Ennen ovelleni pääsyä jouduin vaihtamaan suuntaa ja juosta vessaan. Kyykistyin pöntölle ja annoin kaiken tulla. Istuin lattialla edelleen ja mä muistin et piti mennä kattoo Mikkee. Nousin ylös ja avasin oven, juoksin pois huoneestani. Mä yritin muistella mihin raahasin Miken ja kiihdytin vauhtia. Löysinkin  itseni nopeasti olohuoneesta ja näin Miken sohvalla rauhallisena. Mä henkäisin helpottuneena ja kävelin jääkaapille. Avasin oven ja kattelin kaappiin, kaapissa oli vain maitoa ja vesimeloonia. Mä siirryin alakaapille ja löysin muroja, joten nappasin murot ja maidon. Kaadoin muroihin maitoa ja nappasin  vesilasin. Mä kävelin jäykästi lääkekaapille ja kaivoin kipulääkettä. Mun oli pakko saada tää helvetillinen päänsärky pois! Kulautin lääkkeen veden kanssa ja otin muroni. Istuin rauhassa syömässä muroja, kunnes kuulin helvetillistä kakomista. Nostin pääni uusimmasta iphonesta ja näin frendini kakomassa sohvalla. Mä päätin kävellä Miken viereen ja antaa lääkkeen ja vettä. Mä tuijotin poikaa ja nauroin tämän ololle, se tais vetää astetta pahemmat kännit.  - Mitä helvettiä, miks mun olo on pahempi ku vuoden 2018 uutenavuotena?! Mä repesin nauruun ja nauroin  pojan ilmeelle. Nostin katseeni muroistani jotka oli edelleen mun kädessä. Vuoden 2018 uutenavuotena oltiin ihan umpikännissä, mä aineis ja Mikke muute vaa kännis. Oltii vedetty pää nii täytee ku vaa oli mahiksii. Mikke oli just eronnu sen ensirakkaudesta ja mä muuten vaa iha vitun rikki mutsin ja faijan ansioista.

Tapahtui vuonna 2018 uutenavuotena. Mikke ja Hunter oli siis 15 vuotiaita.

-Venaas jätkä, tänää vedetään pää täytee! Huusi paras ystäväni juostessa perässäni. Nauroin tämän hölmöydelle ja juoksin viinakaapille. Nappasin lasiini mansikoita ja mehujään palasen. Kaadoin mehua ja viinaa sekaisin ja naurahdin upeille drinkki taidoilleni. Minusta ei todellakaan tulisi baarimikkoa. Mikke asteli viereeni ja kaatoi lasiinsa viiniä. Hän oli oikein "hienostunut" ja aloitti iltansa aina viinillä. Vanhempani olivat lähteneet uudeksivuodeksi Suomeen ja sain olla yksin kotona. Tosin päätin pitää isot bileet. Olin ostanut jo kaiken valmiiksi ja enää piti vain ottaa pohjat ja odottaa. Olin ryypännyt ennen Miken kanssa kahdestaan, mutta nykyään porukkaamme kuului, Janet hän on maailman heteroin tyttö, blondi mutta erittäin hauskaa seuraa, Ethan, brune, ihan vitun hauskaa seuraa ja seurustelee yhden Monican kanssa, Dezire, kaunis punapää ja pisamanaamainen tyttö, harmiksemme vain bi ja seurustelee porukkamme viimeisen kanssa, eli viimeinen porukassamme on Avery, hän on musta lyhyt- hiuksinen tyttö, hän käyttää maskuliinisia vaatteita ja otsassa hänellä lukee isolla LESBO. Hengaamme kaikki isolla porukalla koulussa sekä vapaaajalla. Olen tosin edelleen sitä mieltä että Mikellä ja Janetella on ollut juttua. Usein on härinny se että Avery ja Dezire on ihan rakastuneita ja nuolee toisiaan 24/7. Ethan on aina tyttöystävänsä kanssa ja silloin kun ei ole on hän meidän kanssa. Me todellaki ollaa ne koulun syrjityimmät ja paskimmat, mut ketä kiinnostaa?

Juhlat oli alkanu ja istuin sohvalla joku känninen muija kainalossa. Välillä mietin että miks helvetissä käytin aikaani bilettämiseen. Nostin pääni mietteistäni tyttöön joka kiehnäsi kainalossani, katsoin tyttöä inhon vallassa. Hän luuli ilmeisesti saavansa minut rakastumaan tähän, se tosin oli turha toivo sillä en halunnut rikkoa sydäntäni kenenkään kanssa. Halusikohan tyttö jotain minusta enemmän? Olin aina kiltti tytöille jotta en joutuisi huonoon maineeseen näiden suhteen. Monet pitivät minusta helposti mutta tunnettuaan minut paremmin he tajusivat miksei minuun kannattanut tutustua paremmin. Ihmettelin miten edes Mikke oli jaksanut seuraani viimeiset 14-vuotta. Havahduin mietteistäni kun tajusin juomani loppuneen. Nousin sohvalta ja annoin tytön valahtaa sohvalle, ilmeisesti oli ottanu asteen kovemmat juomat. Kävelin lasi kädessäni kohti kotimme valtavaa keittiötä jossa näin huonoksi onnekseni Miken ja Janetin huutamassa toisilleen. Katsoin frendejäni hämmentynyt ilme kasvoillani. Ilmeeni syventyi entisestään kun näin Janetin heittävän Miken päällä juomansa.

ReunallaWhere stories live. Discover now