-18-

2.4K 130 67
                                    

Dotarliśmy na stadion. Cała nasza drużyna licząca 40 osób zgromadziła się obok pana Karasumy. Inne szkoły też już przybyły. Dostrzegłem Kaja i Alexa.

Gdy wszyscy się ustawili. Przyszli organizatorzy.

-Witam was na 47 zawodach szkół. Będziecie tu przez dwa tygodnie. Pierwszy tydzień i parę dni spędzicie na poznawaniu się , trenowaniu i oswojeniu z tym miejscem. A w drugim tygodniu a bardziej w ostatnich dniach zaczną się zawody na które przyjdą mieszkańcy i zaproszone osoby. Dlatego przygotujcie się dobrze.

-Tutaj odbędą się dyscypliny sportowe takie jak biegi, walki czy gry. Za to w budynku po prawej stronie są sale do alchemii, medycynie czy quizach.

-Chcieliśmy też uprzedzić że walki między sobą są zabronione. Jeśli takie się zdarzą wtedy te osoby zostaną ukarane. Przy okazji chcę wspomnieć że w tym roku z uczniów trzech szkół. Są 2 omegi dlatego proszę o zostawienie je w spokoju.

Co nie będę tu sam. Gdzie jest ta druga omega. Kompletnie jej nie widzę przez te alfy i bety. Dlaczego muszę być tak niski! Po części fajnie by było się zapoznać.

-A teraz wszystkich zapraszam do szatni. Dostaniecie tam wasze stroje z logami i kolorami szkół. Jak by ktoś nie wiedział osoby pracujące tu mają czarne opaski. Gdy się już przebierzecie macie cały dzień wolny. Dopiero jutro o 10 zbiórka na stadionie. Zaczniecie ćwiczyć i uczyć się. A teraz idźcie.

Wszyscy udali się do szatni. Oczywiście dla bet alf i omeg były oddzielne. Gdy znalazłem się w pokoju ujrzałem dwa kostiumy. Jeden żółty a drugi zielony. Czyli ta druga omega jest ze szkoły Flow. Chociaż patrząc na logikę w szkole braci nie ma omeg. Dlatego właśnie poszedłem tutaj a nie do nich. Wracając gdzie jest ta omega chcę ją poznać. Usłyszałem otwierane drzwi. Do szatni wszedł chłopak na wzrost taki sam jak ja.

--Omega Felix---

--Omega Felix---

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

-Hej (?)

-Hej nie spodziewałem się nie będę tu sam.

-Ja też. Wszyscy mi mówili że będę jedyną omegą tutaj. (?)

-Tak...

-Nazywam się Felix (F)

-A ja Roxy. Miło mi. W jakiej konkurencji będziesz konkurował?

-W medycynie. (F)

-Serio. Z tego co słyszałem dostaniesz magiczną lalkę i będziesz musiał przeprowadzić operację. Czy coś w tym stylu.

-Tak Lalka ma być pacjentem i trzeba stwierdzić co jej dolega i to wyleczyć. W końcu medycyna prowadzi mnie do zastania lekarzem. (F)

-Zamierzasz nim zostać?

-Tak moja rodzina to od wieków lekarze. Ja też chcę nim zostać lubię im pomagać i nie boję się widoku krwi czy wnętrzności. Po za tym już trochę pracowałem w szpitalu w wakacje. Dobrze mi nawet szło. (F)

Zabójca został Omegą ( Yaoi Bl ) -Zakończone-Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz